Kjøpe Playstation 3 i Japan? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan noen si meg hva gevinsten er på å ha en soneindeling for spillene? Sitter å funderer på hva som er vitsen med å gå til det bryet. Om mennesker på ferie ser et spill de får lyst på må jo det være et tap for produsenten når mennesket ikke kan kjøpe spillet da det ikke fungerer i maskinen til dette mennesket

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Kan noen si meg hva gevinsten er på å ha en soneindeling for spillene? Sitter å funderer på hva som er vitsen med å gå til det bryet. Om mennesker på ferie ser et spill de får lyst på må jo det være et tap for produsenten når mennesket ikke kan kjøpe spillet da det ikke fungerer i maskinen til dette mennesket
    Variasjon i levestandard og påføgande forskjellar i pris(!) er vel det som driv dei.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo samme som med film...kontroll over markedet. Forøvrig er prisene stort sett de samme overalt, Sony har visst en policy på det. Sist jeg var i Polen kostet spill det samme der som her, og såvidt jeg vet er gjennomsnittslønna litt lavere der nede.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hingst
    Variasjon i levestandard og påføgande forskjellar i pris(!) er vel det som driv dei.
    Nepe, man har større spredning i levestandard innen enn mellom sonene.

Det som skiller sonene er releasedato. Målet er at man skal kunne selge rettighetene til en tittel til et selskap i en "treg sone" og la dem bruke den tiden de trenger på å release en lokal tilpassing av tittelen uten å måtte konkurrere med samme tittel fra en raskere sone.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •