Hva er inntrykkene dere ang. 360??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 56
    Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er inntrykkene dere ang. 360??

Xbox360 har vært i vår eiendel nå i snart et år.
    Hva er deres inntrykk av denne konsollen?

Mange spill har kommet løpende etter hverandre etter at maskinen ble lansert og som kritikerne sier med forbløffende entusiasme og innlevelse p.g.a av gjennomførte spill med god grafikk!

Hadde 360 i ca 14 dager så solgte jeg den, spilte da bare på min 32"!
    Men av en eller annen grunn så har jeg fått det for meg at jeg skal sverge til HD-DVD istedenfor Blue-Ray....., spør meg ikke hvorfor :???:

Så da faller valget på Microsoft, hvor HD-DVD er en opsjon, men nå når høstmørket faller på.....,
    det må jo være helt fantastisk rått å krype ned i favorittsofaen/reclineren med en trådløs comtroller. Dempe lyset til svart er svart og lyd er LYD og et megabilde som nabon er misunnelig på

.....eller hva sier dere, deres mest intime avsløringer av:
    Elskov med Xbox360 og PGR3 i timesvis

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har personlig aldri hatt sansen for Xbox. 360 løftet dette litt men ikke nok til å få meg til noen gang å kjøpe en slik maskin. Blir nok en PS3 istedet gitt og muligens en Wii (hvis den holder vann)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri vært noe ps2 fan igjen bortsett fra gran tourismo å wrc spillene.

Syns 360'n har en utrolig grafikk å spill som er underholdende, men den bråker mye. Forferdelig mye.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pga støy og litt problemer med hakking så er den uaktuell for min del. Og Xbox 360(3000,-) + HD-DVDdrev(1500) blir jo 4500,- og da er det altfor kort vei opp til PS3 som skal være lydløs og raskere(iallfall specmessig). Trådløse kontrollere har den som 360en, pluss jeg liker PS-kontrolleren bedre enn X360-kontrolleren.

Newcomer mskjold sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD-DVD på 360 skal ha minimalt med støy. Selve 360 boksen trenger ikke å stå på for å spille av HD-DVD, så all støyen i fra vifter og det vanlige DVD drevet er null.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mskjold
    HD-DVD på 360 skal ha minimalt med støy. Selve 360 boksen trenger ikke å stå på for å spille av HD-DVD, så all støyen i fra vifter og det vanlige DVD drevet er null.
    Selv med HD-DVD drev så er det selve xboxen som står for dekoding av video. Så prosessorvifta vil gå likefullt. Den interne DVD'en derimot vil ikke spinne, og denne har jo vært en viktig kilde til støy.

Newcomer mskjold sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ops:
    Var litt rask på avtrekkeren der ja. Hadde bare sett en referanse til dette tidligere, hvor jeg leste ut av teksten at 360'n ikke var på.

My bad.

DVD drevet som ikke er i bruk ja.

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo dvd drevet som lager så og si alle susingen... Så hvis HDDVD spilleren er stille er jo ikke støy et problem lenger.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD-DVD drevet til 360'en er jo såvitt jeg vet kun ment for film. På PS3 bruker de BR plater også til spill. Dette gir jo en ekstrem fordel i lagring av data. PR dags dato er dette kanskje ikke et problem men det tar neimen ikke lang tid før man merker at dette vil bli et minus for 360. Uansett mine største ankepunkt mot 360 er støy, og den forferdelige kontrollen. Den har blitt et helt himmelrike bedre enn den første xbox kontrollen men er for min del fremdeles innen for helvettes grenser.

Men er ikke interessert å starte en skittkasting tråd mellom 360 og ps3 så nå har jeg sagt mitt om den saken. Og dette er kun min mening om Xbox og har ikke noe med hva andre syns.

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pga støy og kontrollen avstår jeg fra 360. Har alltid hatt playstation og sånn kommer det til å bli

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt min 360 sammen med mediacenter pc i et år nå, og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Ser virkelig frem i mot at HD-DVD spilleren skal dukke opp til en overkommelig pris.:-D

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er prisen for stort bilde, mørkt rom og total stillhet fra fuen??

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er og veldig glad jeg kjøpte 360. Nå kommer jo go' spilla på rekke og rad utover. Nesten så man ikke rekker å holde oversikten. Og det er jo enda et halvt år før det kommer noen ps3, så jeg skjønner ikke hva det er å vente på egentlig.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er kjempefornøyd med maskina, den er snart 1 år, og titlene som kommer blir bare råere. Den støyer dog for mye, men ikke noe jeg tenker over når jeg spiller (maskina er 3-4m unna). Har ikke fått somla meg til å handle slik selv, pga han som har den har HDTV, og da tror jeg det blir litt nedtur her .

Her er det lyd som gjelder, og da prioriteres det ikke å skifte ut 32" WS'en min.

PS! Jeg venter på Wii! Itno HDtull der .

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Velg spill, ikke konsoll.

Hvis spillene appelerer, kjøp konsollen.

Boxen har mange bra spill og det har såvidt begyndt, kommer plenty med bra spill utover.

Forskjellen på PS3 og 360 er minimal. Begge sider vil argumentere for begge. Eneste som er sikkert er at ikke det er noen stor forskjell. Se noen gameplay videoer på nettet så ser du det med egne øyne. (pass på at ikke du blir lurt av Sonys animasjonsfilmer).

Kampen mellom HD-DVD og Blue Ray er umulig å forutse...

Viftestøyen legger du ikke merke til hvis ikke du spiller med lyden av, noe som kan være en faktor hvis du skal sitte sent oppe og ikke vekke familien.

Kontrolleren er en vanesak, for meg føles PS2 kontrolleren skjør og for småfingrede etter å ha blitt vant til 360`n... som sagt, en vanesak.

Lykke til med valget, det er uansett en bra tid for gamere så du blir garantert fornøyd uansett hva du skulle ende opp med.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig så selger jeg min 360 ikke fordi det er en dårlig maskin, men fordi spillutvalget ikke passer meg. Bilspill, fantasy, slosspill bryr meg mitt i ryggen. For meg er det flysim og 1st person som gjelder og slik spill er håpløse på alle konsoller.
    Jeg spillte nok ikke Ghost recon i mer enn to timer før jeg fant ut at 1st person med håndcontroller er dødfødt. Kommer ikke til å kjøpe fler konsoller på laaang tid.

Active avdeling20 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte 360 når den kom, men solgte den etter et par mnd, pga sinnsyk støy.
    Liker heller ikke "joysticken :???: " noe særlig.

Newcomer Anima sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer 360.. men har enda ikke sett den i full aksjon(bra grafikk). Alle 360 jeg har sett på spaceworld og elkjøp kjører spill med dårlig grafikk(i mine øyne) :neutral:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må si meg enig med Anima der.. Tenkte jeg skulle kjøpe 360 etter nyttår, men etter det jeg har sett på elkjøp og spaceworld, er jeg ikke imponert av det jeg har sett.. men grafikken skal være bra, så kan dette skyldet dårlige tv'er hos butikkene? Svartnivået var utrolig dårlig spesielt hos elkjøp, og det er jo noe som jeg vil si ødelegger, eller da vil påvirke hvor god grafikken ser ut..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Valget hos meg blir Xbox 360. Av samme enkle grunn til at valget falt på den originale Xboxen i forrige generasjon, spillene. I tillegg kommer godbiter som MarketPlace, Arcade og ikke minst Xbox Live. Har til og med kjøpt HDTV i sommer, så jeg er spenna klar.

Plukker opp en 360 når det nærmer seg Gears of War(17 november).

Andre spill jeg er meget interessert i:
    Halo 3
    Halo Wars
    Alan Wake
    Resident Evil 5
    Grandt Theft Auto IV
    Mass Effect
    Forza Motorsport 2
    Assassin's Creed
    BioShock
    Fable 2
    Lost Planet
    Lost Oddyssey
    Blue Dragon
    Star Wars: KotOR 3 (regner med det kommer)

Det eneste negative er som andre påpeker, støyen fra DVD-ROMen. Men pleier å ha litt lyd på, så det skal ikke plage meg så altfor mye.

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •