Hva er inntrykkene dere ang. 360?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 56
    Newcomer Anima sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mongis
    Valget hos meg blir Xbox 360. Av samme enkle grunn til at valget falt på den originale Xboxen i forrige generasjon, spillene. I tillegg kommer godbiter som MarketPlace, Arcade og ikke minst Xbox Live. Har til og med kjøpt HDTV i sommer, så jeg er spenna klar.

Plukker opp en 360 når det nærmer seg Gears of War(17 november).

Andre spill jeg er meget interessert i:
    Halo 3
    Halo Wars
    Alan Wake
    Resident Evil 5
    Grandt Theft Auto IV
    Mass Effect
    Forza Motorsport 2
    Assassin's Creed
    BioShock
    Fable 2
    Lost Planet
    Lost Oddyssey
    Blue Dragon
    Star Wars: KotOR 3 (regner med det kommer)

Det eneste negative er som andre påpeker, støyen fra DVD-ROMen. Men pleier å ha litt lyd på, så det skal ikke plage meg så altfor mye.
    må bare si at du har god smak når det gjelder spill og chicks(Elisha Cuthbert)

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken DVD-ROM står i xbox360 e det hitachi eller samsung en av disse skal være mye stillere..noen som vet om den er kommet eller ikke?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt x360 en stund og er driiiit fornøyd.... Skjønner ikke hvorfor folk klager over at den støyer for mye... Skjønner ikke hvorfor dere liker å spille uten lyd..Man legger ikke merke til støyet fra x360 hvis man har på lyd.. Ikke jeg i allefall...For meg er jo litt av opplevelsen med å spille å hører litt lyd....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vel, nå er PS3 lanser og sånn i etterpåklokskapens ånd er jeg glad jeg gikk for 360.

Spillutvalget for PS3 ved launchen er inget mindre en katastrofal, beste spillet er resistance, et fps spill som blir slått av stort sett alle 360 fps spill på markedet(i henhold til gamespot, største nettsiden for anmeldelser), cod2, cod3, rainbow six, fear, pdz, glemmer jeg noen?

Som ventet er den jo også full av bugs men det gjelder jo all ny teknologi.

når det gjelder grafikk så er 360 idag det råeste, GoW slår alt, Ps3 lett, også PC, how sweet it is! Mye pgaden nye unreal motoren som ikke er ute til PC ennå. PC kommer sikkert til å ta igjen 360 men dette er vel første gang i historien at et konsollspill slår alt av pc på grafikk.

PS3 har hatt et år lenger på seg og ser ut til å ha utnyttet denne fordelen dårlig, jeg vurderte en stund å importere fra USA, heldigvis droppet jeg det. betale 6000 for et middelmådig spill hadde vært en dårlig deal.

mange sony fans spår og gjetter at spillene blir bedre en gang i fremtiden, hvorfor kjøpe nå?

en siste ting, noen klager over å spille fps med gamepad. jeg for min del fatter ikke at noen fortsatt sitter å klikker på en mus for å skyte. jeg elsker triggeren og kommer aldri til å gå tilbake.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 sin launch er vel ikke mindre katastrofal enn Xbox sin sånn sett. Er alltid dårlig tilgjengelighet på spill ved en nylansering og spillene som er ved lansering er ofte kastet sammen i en fei. Og med tanke på at PS3 faktisk ikke er lansert her så har man ikke noe valg enn å være fornøyd med xbox'en sin. Sier seg selv det forsjovet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg går for en ps3. for xbox360 bråker, og litt sånn. mens ps3 er stille, stor 60 gb. blue ray, og xbox360 med hd dvd addon blir vi oppe i 4500. og i ps3 trådløst nettverkskort. noe jeg er avhengig av. og trådløst nettverk i xbox360 er addon og koster 600 kr. og det koster penger å spille live med xbox360 gratis i ps3! så blir nesten billigere med ps3 for min del:S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jøss. her var det mye klaging på støyen gitt. ble litt skeptisk nå. skal kjøpe 360 etter jul tenker jeg, og må helt klart dra på elkjøp (30 dager retur). er det noen som kan sammenligne sstøyen med noe. f.eks. gamle PS2. den støyet jo ganske mye syns jeg da. problemet med denne typen støy er jo at den er så "snikende", og man merker ikke hvor plagsomt det er før man slår den av, som f.eks en dårlig kjøkkenvifte/avsug. Jeg har tatt et fag i støy & lufthygiene i år, og vet at jo eldre man er jo mere plaget er man av støy.
    Jeg mener også å ha lest en eller annen plass at den største gruppa av gamere er 30-40 år. Stemmer dette?. i så fall har jo MS utelatt en hel del potensielle kjøpere til denne konsollen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Xbox 360 og er middels fornøyd, det kom seg når jeg fikk HD-DVD drevet. Men jeg forstår ikke at de kan slippe en maskin på markedet så bråker så mye, ps2'en er musestille i forhold!! En annen ting som er utrolig dårlig er lobby funksjonene på xbox live, måten du finner frem hvilket "game" du skal gå inn på osv , ps2 er jo bedre på dette! håpløst... Hørte så mye skryt om xbox live, men ble skuffa når jeg gikk fra ps2 til 360. Drømmer meg tilbake til gode gamle socom på ps2 som er fantastisk online! En annen ting er mediaplayeren på 360, denne er alt for begrenset, blei litt bedre med den nye oppdateringen med mediaplayer 11. Men fortsatt håpløs lite du kan gjøre.... Ellers har jo maskinen bra lyd og bildet, spillene kommer seg også. GOW var jo meget bra! En grei maskin som kunne vært så mye bedre! Håper ps3 er det jeg leter etter.... (Glemte nesten at den eksterne strømforsyningen er jo så stor i fysisk størrelse at den må kunne forsyne hele leligheten min)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er meget fornøyd med min xbox 360... Spillene er sinnsykt bra (gears of war!!!!) grafikken er jo bare helt enorm... Xbox Live er sinnsykt bra, men skal være enig i at maskinen bråker litt vel mye... Detter er ikke et stor problem fordi jeg har anlegget på relativt høyt. Synes det er positivt at man kan velge om man vil ha HD-DVD addonen og den trådløse internett forbindelsen. Ps3 så må du kjøpe disse med en gang.. Ser ikke vekk ifra at jeg kommer til å kjøpe meg en ps3 om et år pga Blue ray.. Men for øyeblikket er jeg VELDIG fornøyd med X360`en min.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XBox 360 er en knall god maskin som har fristet meg lenge, men siden jeg inngått pakt med mine kamerater om å ikke kjøpe noe annet enn PS3 så har jeg måtte motstått fristelsen. Den briljerer når det gjelder grafikk, se f.eks på det nye fargerike spillet Viva Pinata og den har integrert seg godt i dagens spillsalg. Så en knall maskin, ingen tvil om det! :-D

Og PS3s eneste utfordrer...

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte premium utgaven for ca en mnd siden + Dead Rising og etterhvert Gears of War, og er meget godt fornøyd med den. ja den bråker som bare det, men det gjør ingenting da jeg har lyden like høyt som når jeg ser film. no problemo og spillene er helt fantastiske. shopping blant tusenvis av zombies er kjempe moro, og det er utrolig tilfredsstillende å slakte ned Locust's for fote

Newcomer egz sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hakima
    En annen ting som er utrolig dårlig er lobby funksjonene på xbox live, måten du finner frem hvilket "game" du skal gå inn på osv , ps2 er jo bedre på dette! håpløst... Hørte så mye skryt om xbox live, men ble skuffa når jeg gikk fra ps2 til 360. Drømmer meg tilbake til gode gamle socom på ps2 som er fantastisk online!
    Lobbyene i spillene er det spillutviklerne som lager, disse varierer mye fra spill til spill. Noen spill er ganskje knotete å finne spill på, som f.eks. Lost Planet Live demoen som kom ut for litt siden, mens med andre spill som f.eks. Battlefield 2: MC har jeg ikke hatt noen problemer. Litt problemer med å joine spill i Gears of War av og til, men det er vel fordi det er så mange som spiller det så spillene er fulle før man rekker å trykke join. Selve friends listen og chat/invite funksjonaliteten i live dashboardet er det vel ikke spesielt mye i veien med?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av egz
    Lobbyene i spillene er det spillutviklerne som lager, disse varierer mye fra spill til spill. Noen spill er ganskje knotete å finne spill på, som f.eks. Lost Planet Live demoen som kom ut for litt siden, mens med andre spill som f.eks. Battlefield 2: MC har jeg ikke hatt noen problemer. Litt problemer med å joine spill i Gears of War av og til, men det er vel fordi det er så mange som spiller det så spillene er fulle før man rekker å trykke join. Selve friends listen og chat/invite funksjonaliteten i live dashboardet er det vel ikke spesielt mye i veien med?
    Savner en liste av spillene, slik at du kan se hvem som er inne, hvor mange, hvilke brett de spiller osv. Slik at du selv kan velge hvem du ska spille med og ikke automatisk blir gitt et ledig spill

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nokk det ikke blir noen ps3 eller wii. holder meg til 360 liker kontrolleren mye bedere og ser frem til hddvd spillern. Ps3 kontrolleren har ikke noe vibrasjon og det syns jeg er et stort minus. Blir liksom helt med når kontrollen rister og det kommer en svær locust løpende meot meg...(gears of war)

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nå samme kontrolleren som PS2 har så at det ikke finnes vibrasjon på denne ville jeg ikke være for tidlig å uttale meg om!

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer vel det at PS3 kontrolleren kommer uten vibrasjon. Grunnen til det var at det satte bevegelse detektorene ut av spill. Maskinen kan sikkert brukes med dualshock kontrollerene også men da uten bevegelse delen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ps3 sine kontrollere kommer uten Vibrasjon. For min del synes jeg det er et veldig stor minus..

Newcomer MadMan69 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Har aldri vært noe ps2 fan igjen bortsett fra gran tourismo å wrc spillene.

Syns 360'n har en utrolig grafikk å spill som er underholdende, men den bråker mye. Forferdelig mye.

Helt ening, men spørsmålet er altfor subjektivt. Du vil få like mange meninger som medlemmer på forumet og du er like langt...

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er svært fornøyd med 360. Største minuset jeg har vært borti var når Core-maskinen min gikk i stykker så jeg måtte sende den inn igjen.
    Fikk igjen alle pengene og det var nok til å kjøpe en fullversjon med dagens
    priser. Med ny PV-60 så har spillingen blitt en fryd for øyet.
    DVD-spilleren bråker en del ja og boxen er avhengig av god ventilasjon for
    å ikke gå varm.
    Men når alt kommer til alt så er det en glimrende konsoll.
    Siden den slår PS3 maskinvare så velger jeg å beholde den uten å vurdere
    PS3 for noen bedre spillopplevelse, det lille som er forskjell på dem tror jeg heller ingen kommer til å merke spes mye til.
    Det at den er svært lett å koble til pc (Media Center) samt en svært stabil
    Live som har gitt meg mange herlige timer med spilling.

Men PS3 vs. 360 debatten kommer til å fortsette i flere år så man kjøper den
    konsollen man liker best selv.
    Gleder meg uansett til å teste PS3 snart for å gjøre meg opp en mening om
    denne, synd de ikke kunne lage noen bedre kontroller.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det mest negative med x-box 360 er rett og slett at den går i stykker. Hvis du titter på gamer.no sitt forum, eller tar ett enkelt søk på google med "360 freezing" f.eks så begynner du og forstå størrelsen på problemet.

Box'en min tok kvelden nå før helga. Passer ypperlig å måtte gå igjennom de nærmeste ukene med alle fridagene som er, uten å kunne spille gears of war.

Og microsoft kundeservice er tragisk. "Velkomna til rinkeby kebab och microsoft kund-service. Mitt navn ær [sett sammen 15 tilfeldige bokstaver fra alfabetet og lat samtidig som du har satt fast noe i halsen du prøver å hoste opp]." Så må du sitte igjennom en lengre samtale med en svenske hvor han prøver å bortforklare at box'en er ræva kvalitet, og gir deg en masse dårlige forslag på hva som kan være feilen.

Men... Bortsett fra at den går i stykker (og at flere har opplevd at etter den kommer tilbake fra reperasjon så går den istykker IGJEN) og all frusterasjonen rundt dette, så er det en fin-fin konsoll...

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •