Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 80

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 80 av 250 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 ... SisteSiste
Viser resultater 1,581 til 1,600 av 4992
    Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Greier du å gjennomføre en bestilling på play.com på denne nettlesren skal jeg personig betale hele ordren for deg*.

*Gjelder ikke ordre med en samlet sum over £1 og kun innenfor Naurus landegrenser. Ordrer effektuert etter 1.8.2007 vil ikke bli etterbetalt.
    :-D Du er en virkelig humorkonge Scirocco. Andre gang på kort tid jeg sitter foran pc'en og ler høyt.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Vet ikke om OS-et som ligger på PS3 bygger på linux eller er skrevet fra bunnen av jeg, men selv om det (Gud forby) skylle bygge på linux er det uansett såpass omskrevet at en like godt kunne kalle det PS3-OS. "Bygget på linux" betyr ikke nødvendigvis at du har en full desktop med startmeny og støtte for kontor og multimedia.

Uansett er det jo mulig å installere et ekstra OS på denne boksen, så du skal ikke se bort fra at det i fremtiden vil være mulig å spille av divX via dette OS-et. Hvem vet, kanskje det er mulig allerede i dag...

Hvorfor noen ønsker å spille av filmer i lav kvalitet på en maskin som støtter Blu-Ray-filmer får bli en annen sak...

Hvorfor nettleseren er en katastrofe får du nesten spørre Sony om, men det er tydelig at dette ikke akkurat var den store prioriteten. De har knabbet det meste av designet fra PS2. Den fyller ikke hele skjermen, har en heller merkelig zoom og panoreringsverktøy, i det hele tatt er grensesnittet under enhver kritikk. Greier du å gjennomføre en bestilling på play.com på denne nettlesren skal jeg personig betale hele ordren for deg*. I tillegg støtter den jo ikke flash eller java og sikkert en rekke andre nettstandarder.

*Gjelder ikke ordre med en samlet sum over £1 og kun innenfor Naurus landegrenser. Ordrer effektuert etter 1.8.2007 vil ikke bli etterbetalt.
    må bare spørre: Hva i alle dager skal du med nettleser til PS3, den er ikke beregnet til dette i det hele tatt. Jeg har vært inne på den 1 gang tror jeg. Det er jo en grunn til at PC brukes til sånne greier. og DivX, enten er det bare taktisk pga folk laster mye ulovlig, eller så har det bare ikke blitt prioritert ennå. Kan jo ikke få alt på en gang vettu

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av megaman80
    må bare spørre: Hva i alle dager skal du med nettleser til PS3, den er ikke beregnet til dette i det hele tatt. Jeg har vært inne på den 1 gang tror jeg. Det er jo en grunn til at PC brukes til sånne greier.
    Hva man skal med en nettleser til PS3? Vel, dersom maskinen hadde greid å ta i mot all slags media over streamingfunksjonen, samt hadde en brukandes nettleser, hva skulle man med en media-PC da?

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Hvordan er dette med headsett på PS3 ect.? Slik som det er på xbox360 så har jeg et headsett som jeg bruker for å snakke med andre spillere i spillet.
    Er det en slik løsning på PS3? fordi når jeg har spilt MotorStorm så har jeg hørt noen snakke med jævlig utydelig men... Kan man kjøpe et USB headsett eller en trådløs blåtann headsett for mobiltelefoner til den??

Noen som kan fortelle meg hvordan dette fungerer?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil mitt Logitech Momo ratt funke på PS3 spill?

Rattet er for PC.

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Vil mitt Logitech Momo ratt funke på PS3 spill?

Rattet er for PC.

Mitt funka heilt topp i GT demoen, men ikkje i formula1 spillet... :-(

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man laster ned spill,demoer osv fra playstation Store
    Er det bare å legge ubegrensete ting til nedlasting og legge det i bakgrunnen oxo kommer det ned etterhvert?

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Er det bare å legge ubegrensete ting til nedlasting og legge det i bakgrunnen oxo kommer det ned etterhvert?
    jepp... Hvis du vil se hvordan det går med nedlastingene kan du gå til Network > Download Manager.. Der kan du se det du laster ned og alt som står i kø. Du kan også endre rekkefølgen på det du laster ned.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Det er maks 16 stykker du kan ha i nedlastings kø.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking re

de fleste med litt annet enn sagflis sitter vel neppe å ser divx på ps3.

man laster vel heller hd da Ps3 skal støtte h 264 nå
    er vel derfor vi kjøpte ps3 for Kvalitet , Divx er for unga

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lurer på hvem som har sagflis her...

men xvid lever godt, og brukes av mange. Dette er ikke noe problem siden xbmc er perfekt for dette.

Det en skulle ønske var støtte for f.eks mkv etc. Har prøvd noen måter å gjøre de leselig for ps3, men ser ut som en mister 5.1 lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kas
    Hei. Hvordan er dette med headsett på PS3 ect.? Slik som det er på xbox360 så har jeg et headsett som jeg bruker for å snakke med andre spillere i spillet.
    Er det en slik løsning på PS3? fordi når jeg har spilt MotorStorm så har jeg hørt noen snakke med jævlig utydelig men... Kan man kjøpe et USB headsett eller en trådløs blåtann headsett for mobiltelefoner til den??

Yes du kan bruke USB eller Bluetooth headset. Vær obs på at enkelte spill kan ha litt problemer med online chat som kan variere. Er vel grunnet nett traffikk eller server problem eller noe sånt. Du må gjøre riktige innstillinger i XMB på ps3 (tilbehørsinnstillinger) alt etter hva du velger, så er det tut og kjør

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Barrabas
    Yes du kan bruke USB eller Bluetooth headset. Vær obs på at enkelte spill kan ha litt problemer med online chat som kan variere. Er vel grunnet nett traffikk eller server problem eller noe sånt. Du må gjøre riktige innstillinger i XMB på ps3 (tilbehørsinnstillinger) alt etter hva du velger, så er det tut og kjør
    Takker,høres bra ut. Har du prøvd selv? det blir slik som på xbox360 vel, der at man kune hører chaten i hodetelfonen, mens lyden fra spillet kommer kun på tv`n\anlegget eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker,høres bra ut. Har du prøvd selv? det blir slik som på xbox360 vel, der at man kune hører chaten i hodetelfonen, mens lyden fra spillet kommer kun på tv`n\anlegget eller?
    Korrekt, chat i hodesettet og spill lyden på høytalere. Du kan også velge i menyen å få stemmen fra de andre ut på høytalerne. Jeg bruker Jabra BT135 Bluetooth. Funker knall, deilig å slippe ledning :-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Barrabas
    Korrekt, chat i hodesettet og spill lyden på høytalere. Du kan også velge i menyen å få stemmen fra de andre ut på høytalerne. Jeg bruker Jabra BT135 Bluetooth. Funker knall, deilig å slippe ledning :-D
    Kung, det er godt å høre. Takk

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei, skal du kjøpe headset til PS3 er dette tingen: SONY ERICSSON HBH-PV705 Bluetooth Headset Sand (DPY901593/1) Dette har de på multicon til 311kr. Og du må for all del ikke kjøpe DATEL det funker faktisk ikke. kjøpte et fra ModNet.no Xbox 360 PSP PS2 PS3 modchip Kristiansand mod chip WII Cylowiz Matrix infinity og fikk heller ikke pengene igjen.

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av manko
    Det en skulle ønske var støtte for f.eks mkv etc. Har prøvd noen måter å gjøre de leselig for ps3, men ser ut som en mister 5.1 lyd.
    Så den viser faktisk *.mkv men i stereo eller uten lyd i d heletatt/hakking.?
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den viser ikke .mkv, må konverteres først.

med det ser det ut til at en mister 5.1.

har ikke testet det så nøye

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med PS3 har støtte for DTS?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du regner rett

Side 80 av 250 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •