Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 78

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 78 av 250 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 74 75 76 77 78 79 80 81 82 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 ... SisteSiste
Viser resultater 1,541 til 1,560 av 4992
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av totto
    Umm, bare sånn i teorien... Hvis man skal kunne loade isoer etterhvert, er man da ikke avhengig av å bruke NTFS? Er det ikke sånn at FAT32 ikke kan håndtere filer større enn 3-4gb? Da vil det jo være umulig å loade isoer uten å ha disken som NTFS...
    ISOer kan vel være mindre enn 4 GB?

Men det er vel det som sier at hvis man bruker Linux så er det 10 GB grense, mens Sonys XMS (?) grensesnitt ikke tar mer enn FAT 32 størrelser.

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, ISOer for PS3 er jo bluray "ripper". de minste er ca 4gb og de største er vel rundt 16gb pr i dag. Finner masse isoer på nettet, selvom de ikke kan kjøres enda...

Newcomer Skyhawk sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Trodde dette var prisjakt tråden,beklager.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, ISOer for PS3 er jo bluray "ripper". de minste er ca 4gb og de største er vel rundt 16gb pr i dag. Finner masse isoer på nettet, selvom de ikke kan kjøres enda...
    Og der har man kanskje noe av grunnen til at Sony ikke tillater mer enn 4 GB filer?

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Streame Dreambox med PS3?

Er det mulighet for å Streame Dreambox med PS3 via nettverket?

Og hvordan?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En Blu-Ray film på 4 GB hørtes litt suspekt ut.

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    En Blu-Ray film på 4 GB hørtes litt suspekt ut.
    Misforstå meg rett her. Blu-Ray FILMENE er ikke på 4gb, men har sett spill som har isoer ned til den størrelsen.. Filmene er vel som regel 15-20+ vel?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Misforstå meg rett her. Blu-Ray FILMENE er ikke på 4gb, men har sett spill som har isoer ned til den størrelsen.. Filmene er vel som regel 15-20+ vel?
    Aha, beklager at jeg misforstod deg her. Tror for øvrig at det kan gå temmelig lang tid før de spillrippene som er lagt ut faktisk kan brukes til noe.

Newcomer Smiley sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS3 som DVD spiller -> Anbefales

Sitat Opprinnelig postet av kas
    Moro å høre, da kan jeg gå til innkjøp av en med et smil, i viten om at jeg kan vente en stund med å kjøpe en ny dedikert spiller for dvd og bluray.
    Hei,

Jeg har hatt en runde, som deg, med vurderinger. Vurderte også å kjøpe en bra DVD spiller brukt, type Denon 2910/2930/3910/3930, istedenfor min "jalla" United DVD spiller (som slettes ikke er verst iforhold til prisen.) Når jeg så hva disse ligger på, så valgte jeg å kjøpe en PS3 (fikk den i forrige uke. Rask og strålende service ifra Elkjøp.no :-) ). Er strålende fornøyd med den som DVD spiller (50" Pioneer 506XDE plasma) og Blu-Ray.
    Når det gjelder støy er ikke jeg plaget med dette, og den står foran TV racket (hadde det _travelt_ med å få den opp, så jeg ryddet ikke plass i racket. :-) )
    Ett tips kan jo være å sette den på høykant, fordi den har kjølehull på toppen, så det vil naturlig nok forsvinne ut endel varme på den måten, som
    vifta da slipper å "bry" seg med.
    Det kommer en lav suselyd ifra den, men når man ser på film har man på lyd, og da er ikke dette plagsomt for meg ihvertfall. (Jeg er rimelig kresen når det gjelder støy normalt sett. )

Mvh Smiley :-) som mener at PS3 gir best pris/ytelse for øyeblikket.......

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av manko
    Etter som en har hørt, får en valget om å lage to partisjoner. Enten 10GB til linux eller til sony programmet.
    Nei, du har nok misforstått..
    minimum 10gb bør man gi til otherOS..
    Men man har jo 60gb, så trekker man fra 10, har man 50gb til gameOS, hvor man gjerne vil rippe inn musikk+++.

en større 5400rpm sata 2.5" hdd kan dog monteres.

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Hei har tenkt til å kjøpe meg en PS3 så fort jeg får tid, men lurer på en ting.

Har en 10m DVI-HDMI kabel til pj, men lurer på å kjøpe en HDMI-DVI adapter for å få brukt denne kabelen på PS3`n også. Er det noen som bruker dette på den og vet om dette fungere? Eller blir jeg nødt til å kjøpe meg en ny kabel evt. bytte den med en på forumet.?

Mvh
    - kas -

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei har tenkt til å kjøpe meg en PS3 så fort jeg får tid, men lurer på en ting.

Har en 10m DVI-HDMI kabel til pj, men lurer på å kjøpe en HDMI-DVI adapter for å få brukt denne kabelen på PS3`n også. Er det noen som bruker dette på den og vet om dette fungere? Eller blir jeg nødt til å kjøpe meg en ny kabel evt. bytte den med en på forumet.?

Mvh
    - kas -
    Det skal gå fint det, og bruke HDMI-DVI adapter(gjør det selv, etter lodding av HDMI kabel som ble kappet og lagte DVI i andre enden, satte på DVI - HDMI adapter)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Det skal gå fint det, og bruke HDMI-DVI adapter(gjør det selv, etter lodding av HDMI kabel som ble kappet og lagte DVI i andre enden, satte på DVI - HDMI adapter)
    Takker, da høres det bra ut. Mener å ha leste at noen har hatt problemer ved bruk av hdmi-dvi adpter på andre signalkilder, hadde hvert litt kjipt å kjøpt en adapter til 400,- og den ikke ville fungere :-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Psn

Er det noen som har peiling når Castlevania SOTN kommer til PSN, eller finnes det noen PSN release liste noen plass?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av megaman80
    eller finnes det noen PSN release liste noen plass?

Jepp, en av dem finner du her. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mange takk

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

gamer

tror ikke den lista der stemmer. Hvor er Everybody's Golf 5 som skal komme agu/okt.?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde hvert litt kjipt å kjøpt en adapter til 400,- og den ikke ville fungere :-)
    Hvorfor vil du kjøpe en til 400,-? En til under halve prisen vil antakelig gjøre jobben like godt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med fare for å grave min egen grav (skal selge div Supra kabel og overganger etterhvert) så kan du se på ELFA -- Elektronikdistributör i norra Europa og søk på f.eks. HDMI, vis produktbilder så finner du sikkert noe du kan bruke.

Dersom du bestiller så lønner det seg å forhåndsbetale og få det tilsendt som brev, sparer fort en hundrelapp på det...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, en av dem finner du her. :-D
    Det der er feil, det er releasedatoer for PS3 spill, men har ingenting med PSN (Playstation Network) å gjøre. Det finnes ingen egne releaselister for PSN, ettersom det er demoer og annet som bare blir lagt der av PS som en liten "overraskelse". Vet at det er en Lair demo på vei blant annet... Du finner nok en liste over ting som HAR blitt lagt der, men ikke hva som kommer. Du finner mye info på PS3Forums - Powered by vBulletin
    -t

Side 78 av 250 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 74 75 76 77 78 79 80 81 82 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •