Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 68

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 68 av 250 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 64 65 66 67 68 69 70 71 72 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 ... SisteSiste
Viser resultater 1,341 til 1,360 av 4992
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av totto
    Lite tips: legg inn en oversikt over firmware upgrades, og hva de gjør på første posten, sånn som FAQ'en, så ser man hva som blir gjort..

Here's the official changelog for the PS3 System Software v1.81 released today:
    Settings:
    * New for 1.81: The method of setting [RGB Full Range (HDMI)] under [Display Settings] has been improved.
    Other:
    * New for 1.81: The stability of the network connection used during gameplay has been improved for some PlayStation2 format software titles that support online gaming.

---
    God ide.... skal se om jeg får gjort det snart.

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen andre som har merket at bildet blir mørkere iblant?

Jeg har hatt det på 2 av mine PS3'er til nå... Sjekk ut the darkness traileren en gang iblant så ser dere at når bildet blir mørkere så blir svartnivået sinnsykt mye dårligere og alle detaljer i mørket forsvinner!

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av toatha
    Har akkuratt skaffet meg en PS3 jeg også. Har den koblet til en Pioneer VSX-AX2AS og videre til en Sony Pearl projektor. Men når jeg setter innstilling på PS3 om at "BD 1080p 24hz output" til automatisk, så driver Kingdom of heaven filmen min og hakker. Siden både PS3 og Pearl er 1080P 24hz kompatible, så lurer jeg på om noen vet om forsterkeren min ikke klarer dette bildet. Den skal være 1080p kompatibel, men er usikker på 1080p 24hz.
    Problemet er at PS3 kun har en "automatic" innstilling for 24Hz output. Det betyr at når du setter i en BD-film så spør PS3 om projektoren støtter dette. Dersom den gjør det vil du får 1080p24 ut fra PS3. Problemet oppstår dersom man har en receiver eller noe annet i signalveien. Når denne blir spurt om den støtter 1080p24 så får PS3 som svar at det gjør den ikke (selv om mange HDMI receivere gjør dette). Dermed får du ikke 24Hz output. Hvis du tar HDMI kabel rett i projektor får du 1080p24 med firmware 1.8. Etter at du har startet filmen kan du koble kabelen tilbake gjennom receiver. Dette er fryktelig upraktisk. Jeg har samme problem selv (med Sony STR-DA5200ES receiveren). Det er synd PS3 ikke har noe valg for "force 24Hz output on Blu-ray Disc".

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av totto
    Når det gjelder Motorstorm, så står det flere steder at man MÅ oppdatere Motorstorm FØRST, til versjon 1.2 og så hente updaten..
    Dette går jo ikke?!
    Når jeg starter Motorstorm og går inn på online, så sier den at jeg må gå ut av spillet og oppdatere til 1.81 først....

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigZ
    Dette går jo ikke?!
    Når jeg starter Motorstorm og går inn på online, så sier den at jeg må gå ut av spillet og oppdatere til 1.81 først....
    Hadde samme problem selv. Får ikke oppdatert spillet før man oppdaterer firmware.

Siden såpass mange har Motorstorm, og vil få dette problemet, så er vel ikke firmware 1.82 langt unna..

Har ikke testet om Motorstorm funker hos meg enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først gå på System Update og legge inn firmware 1.81. (Restart)
    Så starte Motorstorm, Online, velge Europa, installere update. (Restart)
    Deretter gå inn i PS Store, laste ned Time Attack for Motorstorm (den blir installert automatisk).
    Nå har Motorstorm et nytt valg i menyen (Wreckreation) der man kan kjøre Time Attack.

Hvis man legger inn patchen fra PS Store først, eller update fra en annen region, starter ikke Motorstorm, da må man slette patchen i game-menyen i XMB.
    (Den riktige skal være 1.2)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lydutganger

Har kjøpt meg en PS3 men støter på følgende problemstilling:Ønsker å kjøre HDMI til skjermen når jeg bruker den som Blurayspiller. Plukker da lyden ut via recieveren min(en Pioneer VS4 samt Lyngdorf TDA 2200 til fronthøytalerne)Recieveren min ruter da ikke lyden videre. Så for å nyte en Bluray film til fulle må jeg tenne for tven til rett inngang tenne for recieveren,velge rett inngang,tenne for Lyngdorfen og velge rett(analog) inngang samt å sette sistnevnte til riktig nivå. Dette funker for meg men for resten av familien er det for komplext når de bare skal spille.De ønsker kun å tenne for tven samt pS3 og spille i vei. Først og fremst;er det noen annen måte å hente ut lyden siden recieveren min IKKE greier å rute denne videre? Eller er det noen annen måte å kobble dette på for litt enklere brukervennlighet? Noen forslag?

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asdfteam
    Først gå på System Update og legge inn firmware 1.81. (Restart)
    Så starte Motorstorm, Online, velge Europa, installere update. (Restart)
    Deretter gå inn i PS Store, laste ned Time Attack for Motorstorm (den blir installert automatisk).
    Nå har Motorstorm et nytt valg i menyen (Wreckreation) der man kan kjøre Time Attack.

Hvis man legger inn patchen fra PS Store først, eller update fra en annen region, starter ikke Motorstorm, da må man slette patchen i game-menyen i XMB.
    (Den riktige skal være 1.2)

Jeg har nå lastet ned System Update, og så lastet ned Time Attack til Motorstorm. Og innstallert den..
    Den ligger nå i en slags mappe under games.. Får ikke gjort noe når jeg er i den..

Og nå fungerer Motorstorm helt som før.. men jeg ser ikke Wreckreation under menyen?+
    Hva er det dumme meg gjør feil???ops:

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan erik
    Har kjøpt meg en PS3 men støter på følgende problemstilling:Ønsker å kjøre HDMI til skjermen når jeg bruker den som Blurayspiller. Plukker da lyden ut via recieveren min(en Pioneer VS4 samt Lyngdorf TDA 2200 til fronthøytalerne)Recieveren min ruter da ikke lyden videre. Så for å nyte en Bluray film til fulle må jeg tenne for tven til rett inngang tenne for recieveren,velge rett inngang,tenne for Lyngdorfen og velge rett(analog) inngang samt å sette sistnevnte til riktig nivå. Dette funker for meg men for resten av familien er det for komplext når de bare skal spille.De ønsker kun å tenne for tven samt pS3 og spille i vei. Først og fremst;er det noen annen måte å hente ut lyden siden recieveren min IKKE greier å rute denne videre? Eller er det noen annen måte å kobble dette på for litt enklere brukervennlighet? Noen forslag?
    Du henter lyden ut av HDMI?

Det burte være lyd på Pre-Out utgangene på forsterkeren, hvis den har dette.

Eller så vil denne løs problemet: http://avforum.no/avnytt/showproduct...91fd028e7c27fe

Ett tastetrykk og alt stiller seg inn som du selv ønsker.

Newcomer runebass sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Ingen andre som har merket at bildet blir mørkere iblant?

Jeg har hatt det på 2 av mine PS3'er til nå... Sjekk ut the darkness traileren en gang iblant så ser dere at når bildet blir mørkere så blir svartnivået sinnsykt mye dårligere og alle detaljer i mørket forsvinner!
    Selveste darkness traileren er i sikkelig dårlig kvalitet, sånn ser ikke spillet ut i det hele tatt. Rart at de legger ut noe i så dårlig kvalitet.

Men jeg gleder meg masse til The Darkness. Virker som et konge skytespill

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Jeg har nå lastet ned System Update, og så lastet ned Time Attack til Motorstorm. Og innstallert den..
    Den ligger nå i en slags mappe under games.. Får ikke gjort noe når jeg er i den..

Og nå fungerer Motorstorm helt som før.. men jeg ser ikke Wreckreation under menyen?+
    Hva er det dumme meg gjør feil???ops:
    Og du startet Motorstorm og gikk online før du lastet ned Time Attack?

PS: Time Attack fungerer ikke med US Motorstorm foreløpig.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    «GTA»-nedtur for PS3-eiere - Dagbladet.no - spill

Dette betyr at spillprodusentene allerede lagt merke til at PS3 er den konsollen som selger dårligst?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas

Dette betyr at spillprodusentene allerede lagt merke til at PS3 er den konsollen som selger dårligst?
    Har jo hørt at det skal komme ekslusivt innhold til Xbox for lenge siden, mener det ble nevnt allerede når de annonsert at den kom til 360 samtidig.

Ingen overraskelse.

Jeg venter uansett til spillet kommer til PC. Greier ikke spille skytespill på konsoll.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FPS må jeg spille på PC, men spill som GTA går helt fint på konsoll for min del.

Selv gleder jeg meg stort til GT HD.... Demoen er det definitivt råeste jeg har sett grafisk fra noen konsoller, og om fullversjonen blir enda bedre.... :shock:
    Jeg hadde kjøpt PS3 utelukkende for GT HD.

Tror vi bare har sett smakeprøver for hva PS3 kan klare av grafikk. :-D

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asdfteam
    Og du startet Motorstorm og gikk online før du lastet ned Time Attack?

PS: Time Attack fungerer ikke med US Motorstorm foreløpig.
    Jeg blir logget inn automatisk på nettet når jeg slår på PS3..
    Om du ikke da mente online i selve spillet?? I såfall så gjorde jeg ikke det..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Du henter lyden ut av HDMI?

Det burte være lyd på Pre-Out utgangene på forsterkeren, hvis den har dette.

Eller så vil denne løs problemet: http://avforum.no/avnytt/showproduct...91fd028e7c27fe

Ett tastetrykk og alt stiller seg inn som du selv ønsker.
    Det ER preout på forsterkeren selvsagt! Men kan jeg hente ut bilde og eller lyd på andre utganger en HDMI er spørsmålet. Og jeg har en multifjerkontroll men den styrer selvsagt ikke PS3(bluetooth)

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det fortsatt bare Motorstorm som er noe for PS3 ?! litt skuffet over denne maskina . PS2 blir nok lengre enn ventet.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Resistance: Fall of Man, Oblivion (finnes også på PC/Xbox 360) og Virtua Fighter 5 er alle meget spillverdige, om du liker disse sjangrene. Forøvrig er det sånn hver gang, tar som regel et års tid før det begynner å dukke opp virkelig interessante titler.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hastespørsmål! Sitter med en døende USB-harddisk her, og vil nødig måtte rippe hele musikksamlinga på nytt, og tør ikke koble den fra PCen med mindre det har noe hensikt...kan man flytte filer fra USB-disk til harddisken på PS3?

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas

Hvorfor selger ikke PS3 optimalt, nei fordi det ikke finnes skikkelige spill til den enda

Men dersom GTA har mulighet til å tjene mill $$ på å lanseres både på 360 og PS3, er vel ikke det så rart...
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Side 68 av 250 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 64 65 66 67 68 69 70 71 72 78 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •