Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 67

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 67 av 250 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 63 64 65 66 67 68 69 70 71 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 ... SisteSiste
Viser resultater 1,321 til 1,340 av 4992
    Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Error 8002F994 means to many people downloading the update just sit back until later around 5pm and you should be able to get it.

Hentet fra: Error 8002F994 - Official PlayStation Community

-t

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei.. Bra det var noe så enkelt

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frodo_
    har kjøpt meg PS3 idag, men så skal jeg oppgradere software, så kommer d opp etter ca30% nedlastning: "An error has occurred (8002F994).

Hva er dette for noe? Noe jeg gjør galt?
    Ingen fare, du gjør ikke noe galt

Fant dette på nettet:
    8002F994 - To many people downloading the update just sit back until later around 5pm and you should be able to get it.

Forøvrig en kjekk tråd, kanskje den bør linkes til fra FAQ'en?:
    Playstation 3 OnlinePorts and Error Codes - Official PlayStation Community

Du kan alternativt laste ned upgraden her:
    PLAYSTATION 3 Hjelp og støtte - Guider: - Last ned nå
    og installere fra USB-disk/CD.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frodo_
    Glimrende førstepost av HåkonN!

Jeg vurderer å kjøpe PS3 over helga, men ble rimelig skuffa over bildekvalitet på både MotorStorm og Formel 1 spillet som er ute. Spilte det på Spaceworld på Bystasjonen i Bergen, så kan godt være den var bare koblet opp med standard gul kabel. Men hvilke spill er å anbefale? Hvilke bilspill er bildene i førsteposten fra, og når kommer de ut?

Kanskje jeg ikke er så saklig, i så fall får jeg bare slette posten

Edit: Mulig jeg er lat, men jeg orker ikke å lese gjennom 65 sider for å få svar på et par spm..
    hei, jeg trodde første gangen jeg så formel1 spillet på bystasjonen at det hadde kommet enda et spill!

Nettop pga grafikken var så sykt dårlig!
    På min egen plasmamonitor, er bildet SÅ sinnsykt mye bedre.

Ps. jeg kjører hdmi og har 42" plasma, så det er jo rart at sony sitt stand med en liten monitor ser så jalla ut!! jeg skjønner det ikke

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... fortsatt kommer det opp den samme erroren.. Kanskje jeg skal stå opp kl 7 imorgen og laste ned da... Da er vel de fleste i USA lagt seg pga tidssonene...

Edit: Etter mange forsøk gikk det! Virker bra Nå skal snart Gran Turismo HD testes

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var PS3 utprøvd noen dager, super maskin til Blu-Ray men fremdeles ikke like bra på SD materiell som Toshibas XE1. Kjøpte en sone A maskin, det første jeg gjorde var å koble opp mot nett og oppgradere til software 1.8 uten å først å prøve med den gamle softwaren. Rask og smertefri oppgradering, tok så og registrerte maskinen. Dette kunne jeg gjøre med min Norske adresse uten problemer, har registrert at andre med sone A maskin har måttet bruke USA adresse. Satte opp alle parametrer i menyene og til min store overraskelse kunne jeg her få norsk menyspråk, bra av Sony dette. Så langt er jeg kjempeførnøyd med min PS3 men den kunne vært litt bedre på SD materiell men er bra nok til at jeg pensjonerer min gamle Pioneer 668 som sone 1 spiller.:-D

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har oppdatert litt i første tråd, rev. litt fakta og "pyntet" litt.

Skal se om jeg ikke får opp en guide på hvordan koble PS3 mot ekstern harddisk og PC etter hvert.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ekstern harddisk er iallefall plug&play, trenger ingen nærmere forklaring. Skjønt, savner en 'generell' filbehandler, da PS3 ikke sorterer hele disken etter tags (på musikk), men i vanlig mappestruktur. Det blir liksom litt halvhjertet sånn det er nå.

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor god er funksjonaliteten for visning og sortering av bilder.
    Kan man legge bildene i under-kataloger eller må de ligge rett i Picture katalogen?

Newcomer altec sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony vurderer PS3-priskutt.

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Rask og smertefri oppgradering, tok så og registrerte maskinen. Dette kunne jeg gjøre med min Norske adresse uten problemer, har registrert at andre med sone A maskin har måttet bruke USA adresse.
    Det var bare frem til den europeiske lanseringen, så fort PS3 var lansert i Europa kunne man registrere med norsk adresse også.

Jeg har regisrert på både norsk og amerikansk, og har tilgang til begge Playstatiopn Store'ne. Kjekt, da det er en del forskjellig innhold.

Newcomer runebass sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nytt firmware igjen:-o 1.81. lurer på hva som er nytt med denne. laster ned nå, alltid spennende med nytt firmware:-D

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Hjeeeelp!!!

Jeg lastet ned 1.81 nå...
    Og den mye omtalte oppdateringen til Motorstorm...

Når jeg nå skal starte opp Motorstorm, så låser hele maskinen seg..

Noen som vet hva som foregår??

Newcomer runebass sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen her som veit hva som er nytt med 1.81 ? Stod ikke hva som var nytt under instaleringen.Har heller ikke sett noe som er nytt. Muligens bare en liten sikkerthets oppdatering.

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om PS-Store:
    Finally some new content!! You can download the MotorStorm Time Attack Mode (Free!), Joust for £1.99, Rampart for £1.99, trailers for Haze, The Darkness, Super Stardust HD and Lair. There’s also a video interview with MotorStorm’s Paul Hollywood (I have no idea what it’s about as I haven’t downloaded it yet).

Om oppdateringen:
    "It just changes the RGB Full problem that some were having. Def. not worth it, but it's required if you want to be online.,"

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder Motorstorm, så står det flere steder at man MÅ oppdatere Motorstorm FØRST, til versjon 1.2 og så hente updaten..

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av totto
    Når det gjelder Motorstorm, så står det flere steder at man MÅ oppdatere Motorstorm FØRST, til versjon 1.2 og så hente updaten..
    Faan... for meg som oppdaterte til 1.81 å så Motorstorm etterpå da???

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Ekstern harddisk er iallefall plug&play, trenger ingen nærmere forklaring. Skjønt, savner en 'generell' filbehandler, da PS3 ikke sorterer hele disken etter tags (på musikk), men i vanlig mappestruktur. Det blir liksom litt halvhjertet sånn det er nå.
    Den finner ikke min Seagate 250gb

Har byttet min forrige PS3 forgjeves, begge PS3'ene jeg har hatt nå har problemer med at detaljer i sortnivå forsvinner og bildet blir generelt mørkere! Dette merkes spesielt på the darkness traileren...

Dessuten så bråker den nye PS3'en jeg har fått noe vannvittig!! Høres ut som en støvsuger! Den forrige var ihvertfall stillegående... :sad:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkuratt skaffet meg en PS3 jeg også. Har den koblet til en Pioneer VSX-AX2AS og videre til en Sony Pearl projektor. Men når jeg setter innstilling på PS3 om at "BD 1080p 24hz output" til automatisk, så driver Kingdom of heaven filmen min og hakker. Siden både PS3 og Pearl er 1080P 24hz kompatible, så lurer jeg på om noen vet om forsterkeren min ikke klarer dette bildet. Den skal være 1080p kompatibel, men er usikker på 1080p 24hz.

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite tips: legg inn en oversikt over firmware upgrades, og hva de gjør på første posten, sånn som FAQ'en, så ser man hva som blir gjort..

Here's the official changelog for the PS3 System Software v1.81 released today:
    Settings:
    * New for 1.81: The method of setting [RGB Full Range (HDMI)] under [Display Settings] has been improved.
    Other:
    * New for 1.81: The stability of the network connection used during gameplay has been improved for some PlayStation2 format software titles that support online gaming.

---

Just a quick update: we'll be making available firmware upgrade 1.81 tomorrow which will fix a few small issues some of you have noticed. Most notably is the RGB Full setting which a few of you wrote in about. In 1.80 we added an option to the XMB under settings allowing you to choose between RGB Full and Limited. Basically if you are connecting your PS3 to your TV using an HDMI cable, and if your TV supports RGB full range, the picture quality may be improved when this option is set to Full. Some of you pointed out that the Full setting would sometimes revert back to Limited and 1.81 will address this issue. Please keep in mind that this setting is only effective when the PS3 is connected to a TV using an HDMI cable. You can download the update tomorrow from PlayStation.com or through your System Update option on the PS3 XMB.

We're continually evaluating and improving PS2 software compatibility too. Where we can, we'll look to share similar updates like this on our blog moving forward. Thanks for your ongoing feedback and support!

Side 67 av 250 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 63 64 65 66 67 68 69 70 71 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •