Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 44

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 44 av 250 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 ... SisteSiste
Viser resultater 861 til 880 av 4992
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Den ber aldri om det, men får timeout hver gang jeg prøver å hente en IP.
    Hmm. Jeg oppga at jeg brukte WEP nøkkel før jeg satte igang tilkoblingen slik at jeg la inn WEP nøkkel før den testet linja. Funket med en gang.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ett ulåst nett du prøver å komme deg på?

Har du mulighet til å teste med kabel?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt, det er kabel, IKKE trådløst. Trådløst vet jeg ikke fungerer.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking kjekt og ha

hvorfor bestiller dere ikke denne?

PS2 ADAPTOR TO PS3/PC SYSTEM CONVERT CABLE - PS3

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal til å bestille meg PS3 fra CDON, men lurer på kva spill og tilbehør eg bør kjøpe med.

Ser det er to fjernkontroller som kan kjøpes: PS3 Fusion Remote Control - Joytech til 179kr og PS3 Blu-Ray Remote Control - Sony til 269kr. Kva er forskjellen på desse?

Skal og ha meg optisk kabel og HDMI kabel. Bør eg kjøpe orginalkabler, eller er det bedre å kjøpe noken bedre?

Kva spill anbefaler folk her? Vurderer Resistance: Fall of Man eller Call of Duty 3. Vil ha ett bilspill og, men det er vell kanskje best å vente med?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hootie
    Ser det er to fjernkontroller som kan kjøpes: PS3 Fusion Remote Control - Joytech til 179kr og PS3 Blu-Ray Remote Control - Sony til 269kr. Kva er forskjellen på desse?

Jeg ville først og fremst få bekreftet at den Fusion kontrollen støtter bevegelssesfunksjonen som orginale kontrollen har, fordi det kan komme spill som støtter dette fullt...

---

Jeg har Motorstorm og angrer ikke 5 sek. Det er ingen virkelige biler, dvs alle kjøretøy er funnet opp og ikke eksisterer i verden. Men underholdningsfaktoren er KANON og helt rått å spille med venner. Jeg nøler selv med å gå og plukke opp F1 spillet også... Men venter litt med det... Se om det kommer noe med mer kvalitet snart..

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hootie
    Skal til å bestille meg PS3 fra CDON, men lurer på kva spill og tilbehør eg bør kjøpe med.

Skal og ha meg optisk kabel og HDMI kabel. Bør eg kjøpe orginalkabler, eller er det bedre å kjøpe noken bedre?

Kva spill anbefaler folk her? Vurderer Resistance: Fall of Man eller Call of Duty 3. Vil ha ett bilspill og, men det er vell kanskje best å vente med?
    Når det gjelder kontroller, er vel dette så nytt at folk sikkert ikke har rukket å prøve så mange forskjellige. En ting er sikkert; når jeg skal ha flere kontroller, blir det enten original, eller UTPRØVD uorginal. Har en tendens til å bli litt "jalla" disse billigversonene. Joytech-navnet oser ikke av kvalitet i mine ører i allefall.

Optisk kjøper du til 100-200,- Fungerer utmerket.
    HDMI kabelen bør være av litt kvalitet, da det er mye data som skal gjennom denne. kommer også ann på lengden på kabelen. Mulig du slipper billig unna om du bare skal ha 1-2m.

Skal ha meg Resistance eller Call of duty 3 jeg også, men jeg ønsker liksom at flere fps-spill enn Unreal Tournament skal bli kompatible med mus og tastatur. Les mer om spill i DENNE tråden.

På lik linje med "pianoblack" kan jeg også anbefale Motorstorm på det sterkeste. Er ingen "bilspill-kar", men dette LIKTE jeg!

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Jeg ville først og fremst få bekreftet at den Fusion kontrollen støtter bevegelssesfunksjonen som orginale kontrollen har, fordi det kan komme spill som støtter dette fullt...
    Du nevner jo Motorstorm rett under. Er jo en av hovedgrunnene til at det er så "fett" som det er.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ikke BD film til å virke på min PT-AE 500 Pro ,Via PS3, HDMI- DVI kabel,heller ikke DVD filmmer, men kan spille spill , har dette noe med HDCP å gjøre ? .

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JgR
    Du nevner jo Motorstorm rett under. Er jo en av hovedgrunnene til at det er så "fett" som det er.

Manglet noe med sånn kontroll i Motorstorm, enten så er jeg ikke vant eller så var styringen på den måten veldig svulstig... Og i Motorstorm går det ikke ann å holde på sånn heller, for armbevegelsene blir for sløve - må trente kjappe fingre til for å ta styringen og vinne

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde på forhånd trodd at gyrofunksjonen skulle være en gimmick som ble slått av etter fem minutter, men den fungerte over all forventning på Motorstorm. Litt uvant til å begynne med, men mye morsommere enn å styre på tradisjonell måte med gamepad.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS3 reset

Tullet litt for mye med oppløsningen og nå får
    jeg ikke tak i menyene lengre da ikke hele bildet vises
    Noen som hvet hvordan en resetter maskina? eventuelt
    får tak i menyene?
    Bruker HDMI via denen 2807 og det har fungert godt

EDIT: koblet til LCD-TV da gikk det bedre, jeg fikk tak i menyene igjen.
    Når gjenstår bare å få DVD'er til å funke. Sist jeg prøvde krashet hele systemet....

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av simensi
    Får ikke BD film til å virke på min PT-AE 500 Pro ,Via PS3, HDMI- DVI kabel,heller ikke DVD filmmer, men kan spille spill , har dette noe med HDCP å gjøre ? .
    Kanskje dette er løsningen?

PS3 mangler støtte for vanlig HD-format - ITavisen : Nyheter

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Problemet er ikke så stort som IT-avisen skal ha det til... Alle 720p 'HD-ready' skjermer aksepterer 1080i inn, som så skaleres ned til 720p.

Så selv om PS3 ikke sender ut 720p fra Blu-ray, er det en smal sak å unngå 576p...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer med bildet

Når jeg kobler til PS3 en med samsung LE40M71 m/HDMI kabel, får jeg kun lyd og ikke bilde... har brukt to stk HDMI kabler, likt på begge... fungerer fint med scart kabelen....hva kan være galt?

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superøyvind
    Når jeg kobler til PS3 en med samsung LE40M71 m/HDMI kabel, får jeg kun lyd og ikke bilde... har brukt to stk HDMI kabler, likt på begge... fungerer fint med scart kabelen....hva kan være galt?
    Du har vært inne i 'Display Setup' og satt at bilde skal gå over HDMI?
    Default er kompositt/S-Video, og PS3 sender ikke bilde på begge samtidig...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Popularitet XBOX 360 vs PS3

Føler bare for å få det ut: XBOX 360s offisielle side har ikke passert 600 svar, mens PS3 (denne tråden) har passert 800 allerede!! Det sier litt om populariteten.

Det som er pussig er at XBOX tilhengere diskuterer XBOX her i stedet for i sin egen tråd

Spillkonsoll er subjektivt og jeg er Playstation-mann - sånn er det bare!

Jeg har forresten sett flere plasser her på forumet at det er skrevet at PS2 kostet 4-5000 når den kom??

Jeg var hos en kamerat og spilte PES6 (PES knuser FIFA) på PS2 igår og han kjøpte PS2 ca 1/2 år etter lansering og mener at han da betalte mellom 2-3000...

Hva er riktig, noen som faktisk vet det, samt prisene varierte nok den gang og etter hvor man kjøpte.

Newcomer Geir&Merethe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte ps2 på release dagen. Jeg kjøpte den på OBS Elektro og betalte eksakt 3990,- Dette husker jeg godt for det var en stor dag i mitt liv
    Nå bryr jeg meg svært lite om spill maskiner men kommer nok til å kjøpe ps3 alikavel, det er en most have.
    Forøvrig har elektro butikkene her i mitt omeråde mange ps3 stående ? Den er kanskje litt dyr for mang og de iherdige fantastene tømte web butikker for de mens kjedene sitter igjen med mange maskiner...
    Dette overrasker meg egentlig, men det gjør det deto vanskeligere å ikke kjøpe en nå før påske .

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baffen
    Føler bare for å få det ut: XBOX 360s offisielle side har ikke passert 600 svar, mens PS3 (denne tråden) har passert 800 allerede!! Det sier litt om populariteten.
    Kanskje det heller betyr at 360-eiere spiller mens PS3-fans diskuterer...

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har forsøkt å lese meg til hvor godt PS3 fungerer som media-avspiller. Det jeg forsøker å finne ut er om den kan spille av 1080i ts-files med MPEG2/H.264 komprimering. Så vidt jeg kan se så støttes dette ikke i PS3. Stemmer det?

Side 44 av 250 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •