Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 250 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 4992
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg nettopp lagt inn en forhåndsbestilling på PS3 fra Elkjøp

Og til dere som er oppdatert på spillsiden:

Hva er det som blir det beste spillet, grafikkmessig, til lansering? Er det Resistance Fall of Man, F1, Motostorm eller hva anbefales...?
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett igjennom en haug med reviews og for meg virker det som Motorstorm er det beste spillet grafikk-messig...

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt rart at Motostorm ikke leveres i pakken med PS3. Det er liksom det spillet som har blitt forbundet med PS3 fra start. Akkurat som Splinter Cell da den først Xbox kom.

Skal lese igjennom reviews også, men til dere som allerede har en PS3, hvilket spill er det flotteste å se på...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Motorstorm og Resistance er bra på to måter. Motorstorm er showoff grafikk, Resistance har litt mer gameplay etter min mening.. Har spilt begge, og må si at Motorstorm er det som ser penest ut grafikk messig, men likte hele overallen på Resistance litt bedre. Ser ikke så værst ut det heller

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Skal lese igjennom reviews også, men til dere som allerede har en PS3, hvilket spill er det flotteste å se på...
    Når du får PS3'en din i hus, så kan du laste ned gratis demoer av Resistance, F1, Motorstorm og flere andre, så kan du se selv før du handler

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er freakin' genialt. Demoen av Gran Turismo HD er jo også noe av det peneste har jeg hørt...

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Det er freakin' genialt. Demoen av Gran Turismo HD er jo også noe av det peneste har jeg hørt...
    Den er heller ikke så ille å se på nei, og man kan jo bare tenke seg hvordan GT5 blir når man tenker på at Gran Turismo HD ble kansellert fordi det ikke så bra nok ut...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GT5 ja. Ser så sinnsykt fram til det. Har GT1, GT2, GT3, GT Concept, GT Prologue og GT4. Nå mangler jeg bare 5ern....:-D

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Når du får PS3'en din i hus, så kan du laste ned gratis demoer av Resistance, F1, Motorstorm og flere andre, så kan du se selv før du handler
    Det tenkte jeg ikke på, nei. Genialt Hvordan er lastetiden med PS3 og hvor store filer er det snakk om?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Det tenkte jeg ikke på, nei. Genialt Hvordan er lastetiden med PS3 og hvor store filer er det snakk om?
    Husker ikke eksakt, men mener at GT: HD var rundt 500Mb. Nedlastingstiden var helt OK, uten at jeg tok tiden... Merket ikke noen forskjell i forhold til å laste ned ting til PC, så Sonys servere er antagelig ingen flaskehals.

Det som er litt dumt er at man ikke kan gjøre noe annet mens den laster ned, men dette 'skal fikses i kommende firmware' (TM)

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for info. Da er det bare å glede seg til den 23.mars. Håper det ikke går alt for lang tid før oppskalering av SDDVD blir tilgjengelig...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen et tips på hvordan man skal overføre penger til walleten når man har amerikansk adresse? Har lyst til å kjøpe spill i Webshoppen, men får det ikke til siden det ikke er mulig å bruke noe annet enn amerikansk adresse i VISA betalingen..

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Har noen et tips på hvordan man skal overføre penger til walleten når man har amerikansk adresse? Har lyst til å kjøpe spill i Webshoppen, men får det ikke til siden det ikke er mulig å bruke noe annet enn amerikansk adresse i VISA betalingen..
    Jeg sitter på gjerdet wallet-messig til PS3 kommer i Europa, mye som tyder på at man da kan registrere norsk adresse.

Så ellers et sted at MasterCard ikke er så adressekresen som Visa, men har ikke testet dette.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt info om GT5: Alle bilene i GT4 ble lagd i så høy oppløsning at de kan puttes rett inn i GT5. Derfor er det allerede snakk om bilantallet pluss/minus til GT4 pluss myyyye mer. Blir Gran Turismo 5 det perfekte Gran Turismo?

For dere som har tenkt å skifte harddisk UTEN å ødelegge garantien:

Re: ***My Official Hard-Drive Replacement Thread With Instructions and Videos***

Litt om å gjøre H.264 HD-Filmer spillbare på PS3:

How-to: Convert Videos to PS3 Full HD 1080p - Part1
    på mac: Sony PS3 Modding - Homebrew, Upgrades, Mods, and Hacks: Create an AVC/H.264 Video for the PS3

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lastetiden er 3 x så rask i japan usa er forholdvis rask, trur ikke den euopeiske blir mest å skryte av jeg.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er så og si nesten umulig å få penger inn til 'Wallet' på PS-store, de har tettet igjen de fleste smutthull. Du kan evnt lage et prepaid visakort, men man trenger adresse i USA for dette. Meen, når man får PScards så blir saken fort en annen. Er vel noe av det samme som Wii/X360 points, bare at det er cash $$ =]

Motorstorm er nok det spillet pr dags dato som ser lekrest ut. Tror Virtua Fighter V heller ikke skal ha så værst grafikk.
    RR7 er pent det óg, men ikke på samme måte som motorstorm, for det har nemlig så mye mer å vise enn kun fine biler og baner. MS legger vekt på flere ting; kjørefysikk, natur, vær og vind etc etc.

Men, er nokså trist at det er såpass få baner på spillet, tror det bare er 8 eller no (?).
    Testet såvidt Online for noen dager siden, og det funker ok!

EDIT: leif

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ps3 spill

etter hva jeg har hørt er omtrent alle brett like på motostorm, minner mest om en demo, vf5 er konge assasin creed og de kommende spill ville jeg satset på RR 7 er fett skikkelig hd , det er min mening.

hadde lyst på motostorm ei stund men, spørs om jeg kjøper det nu

har sony bekreftet at de skal ha Ps3 cards?
    dette var nytt for meg, lurer på om ikke nintendo har patent på dette,

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har spilt virtua fighter nå i noen dager,å etter min mening er grafikken fantastisk.Gleder meg til å få arkadestick da det er noen syke komboer på dette spillet som er vanskelig å få til med pad.Ellers er spillet etter min mening litt mer vanskelig enn konkurrerende spill,men dette er for meg et stort pluss da du har mange vansklighetsgrader å velge imellom.Totalt sett gir jeg spillet en terningkast 5.noen som vet om arkadesticken blir i salg fra releasedato 23. mars? ufattelig dyr frakt å kjøpe den fra usa..

Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om man ha fjernkontrollen for å få optimalt utbytte av bd? Eller fungerer håndkontrollen også greit?

Jeg vurderer å kjøpe en logitech 885 for å få orden på fjernkontrollkaoset også, så siste spm er om noen vet om logitech har støtte for ps3 på denne? Jeg har søkt litt på logitechs sider bl.a., men finner ikke noe der. Regner med at man må ha fjernkontrollen for å få en komplett liste over støttede enheter...

Side 29 av 250 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •