Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 239

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 239 av 250 FørsteFørste ... 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 235 236 237 238 239 240 241 242 243 249 ... SisteSiste
Viser resultater 4,761 til 4,780 av 4992
    Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har det vert oppdatering av firmware i det siste?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Version 3.41 for et par uker siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forskjellen på HDMI 1.3 og 1.4 er vel kun audio return channel?

Uansett så støtter PS3 3D-spill etter den siste oppdateringen, men jeg vet ikke hvordan det er med 3D BluRay.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 støtter pr i dag 3D spill, og vil fra september(?) støtte 3D bluray....
    Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg tv2 sumo abbonement, og tenkte jeg skulle få sett premier league på HD via ps3, men når jeg kommer til tv2sumo sin nettside, får jeg opp at det ikke støttes når jeg skal logge inn. Er det ikke mulig å se tv2 sumo programmer på PS3??

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Forskjellen på HDMI 1.3 og 1.4 er vel kun audio return channel?

Uansett så støtter PS3 3D-spill etter den siste oppdateringen, men jeg vet ikke hvordan det er med 3D BluRay.
    3D Blu-ray kommer en gang til høsten. Sony hevdet/hevder at alle PS3 modellene skal kunne oppgraderes til HDMI 1.4 via software. For meg høres dette rart ut at de originale PS3 utgavene skal kunne støtte 3D, men fortsatt ikke bitstreame HD lyd fordi HDMI chipen er av en eldre type.

Vi får se hva som skjer når den faktisk kommer. Mitt tips har hele tiden vært at man da får 3D fra BD i 1080i, og ikke 1080p. Det er nok en grunn til at de allerede har frigitt 3D firmwaren for sine standalone BD spillere, men ikke PS3, som er flaggskipet dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    3D Blu-ray kommer en gang til høsten. Sony hevdet/hevder at alle PS3 modellene skal kunne oppgraderes til HDMI 1.4 via software. For meg høres dette rart ut at de originale PS3 utgavene skal kunne støtte 3D, men fortsatt ikke bitstreame HD lyd fordi HDMI chipen er av en eldre type.

Vi får se hva som skjer når den faktisk kommer. Mitt tips har hele tiden vært at man da får 3D fra BD i 1080i, og ikke 1080p. Det er nok en grunn til at de allerede har frigitt 3D firmwaren for sine standalone BD spillere, men ikke PS3, som er flaggskipet dem.
    Ok, takk for oppklaring. Blir spennende å se hva det blir da, skulle gjerne unngått å måtte kjøpe en standalone 3D-avspiller.

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bgullet
    Kjøpte meg tv2 sumo abbonement, og tenkte jeg skulle få sett premier league på HD via ps3, men når jeg kommer til tv2sumo sin nettside, får jeg opp at det ikke støttes når jeg skal logge inn. Er det ikke mulig å se tv2 sumo programmer på PS3??
    Kan nok ikke ta det for gitt at det skal fungere nei. PS3 sin nettleser er ikke så heftig, og PS3 er ingen PC, så hvis jeg skulle tippa ville jeg antatt at det ikke fungerte dessverre. Sumo krever Silverlight om jeg ikke husker helt feil, og det er en medieavspiller fra Microsoft som må installeres.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å få Spotify på PS3??

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsøke å legge inn silverlight, men får opp at nettleseren er for gammel... på ps3-en

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 får ikke HDMI1.4 ved oppgraderingen, men 1.3 støtter båndbredde for 3D i 1080i/720P.
    Skal man ha 3D i FullHD derimot, må man opp på HDMI1.4
    Oppdateringen i juni klargjorde for å spille i 3D, men det fordrer selvsagt at spillet også er klargjort for det. Trodde faktisk det også var mulig å se film i 3D etter oppdateringen, men har ikke noe utstyr som støtter det enda.

Spotify har dessverre ikke noe applet for PS3, får hpåe det kommer. På den annen side så vil det dukke opp mange streamingtjenester fremover og hvem skal få lov/ikke lov å komme på PS3? Spotify må i så fall sikkert betale godt til Sony for å rulle ut noe til konsoll. Det er måter å omgå dette på via en pc med mediaserver, men det er mer knot enn resultat..

Silverlight og flash finker ikke på nettleseren i PS3, så der er man fullstendig prisgitt den gamle propritære nettleseren som ligger i OS'et. Merkelig at de ikke engang har tilpasset den HD-skjermer på en god måte. Om de ikke klarer å lage noe selv så har sikkert Opera en liggende klar

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 blir som en HDMI 1.4 blu-ray spiller, bortsett fra ethernet og audio return channel. Blir fullHD.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2

Vet ikke hvordan det blir med HD-lyden, men blir i hvertfall fullHD bilder...

"Club Penton" - Ask questions to Hollywood insider "Penton-Man" - Page 685 - Blu-ray Forum

-4559355814_d95b40068e_o-jpg

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som vi kan være enige om en ting: Det er fortsatt noen usikkerheter mht hva PS3 støtter og ikke fremover

Vil tro den nye slim har HDMI1.4 (fullHD 3D) og de gamle HDMI1.3 (720p 3D).

Vi får nok smøre oss med litt tålmodighet..
    Mener også ganske bestemt at topmodellen til Sony's BD spillere får XMB-menu og native støtte for MKV. Da må nesten PS3 få den støtten også..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Det forventes at Sony kommer med oppdateringen i forbindelse med IFA messen (3-8sept.), så da får vi endelig vite hva PS3ene støtter og ikke støtter :-)

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry Hjelp!!!

Jeg får ikke bilde på ps3`n min... Og ikke lyd heller sånn sett...
    Jeg brukte ps3`n til demo klipp her på tirsdagskvelden, og alt fungerte da vi satt og så filmer.
    Men når jeg skrudde på alt igår så var det helt svart. :-?
    Igår når jeg startet den kom det ett pip, men vet ikke om det har noe å si..

Noen som har vært borti dette?
    Det skal sies at jeg koblet fra en subb tirsdagskvelden. Kan det ha noe å si??
    Jeg har satt i en 250giga HD for ett par år siden..
    Vil alt på den være ødelagt/borte hvis jeg ikke får noe bilde??

Håper på hjelp!!!

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kabelene sitter skikkelig i?

La alt du trenger å ha på stå på, så prøv å start PS3 ved å holde startknappen på maskinen inne, da resettes bilde og lyd innstillingene, og den velger det den trenger.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg har sjekket kablene. Er jo kun strøm og HDMI, så er 99,9% sikker at de er skikkelig i.
    Skal gå ned og prøve det du sa AndersT2...

Men jævla rart alt fungerte kvelden før, og så plutselig er bildet svart..
    Og ingenting skjer..
    PS3`n går med HDMI inn i en Onkyo 807, som så går videre til projektoren HW10 med HDMI.
    Jeg har bilde og lyd på viasat hd-dekoderen. Så er ingenting med forbindelsen Onkyo - PJ hvertfall...

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker AndersT2!!!! :-D
    Kom både bilde og lyd når jeg gjorde det du skreiv. Kom beskjed om at det var oppdaget en HDMI kabel, så gikk jeg videre derfra og voila så var alt på plass

Men lurer virkelig på hva som har gjort att dette skjedde...

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppdaterings problemer m sw3.41

Jeg har ikke skrudd på min PS3 på noen uker nå, skulle slå ihjel noen timer i kveld med MW2 og lastet ned siste oppdatering 3.41. Men når denne skal innstaleres så blir den stående på 99%. Har prøvd å dra ut kontakten 1 en gang men det samme skjer. Stått på 99% i ca en time nå. Noen som har noen tips??

Side 239 av 250 FørsteFørste ... 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 235 236 237 238 239 240 241 242 243 249 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •