Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 231

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 231 av 250 FørsteFørste ... 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 227 228 229 230 231 232 233 234 235 241 ... SisteSiste
Viser resultater 4,601 til 4,620 av 4992
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    PS3 kontrollen min dør hvis jeg kobler den fra USB kabelen. Ingen lys eller reaksjon. Må jeg bare innse at batteriet er gåent, eller fins det noe lurt jeg kan prøve?

Newcomer Ganda sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig kontrollern er gåen. Har ikke opplevd noe lignende før..
    Du kan jo prøve en ladestasjon istedenfor selve ps3, men jeg tviler stærkt på at det kommer til å funke alikevell.
    Jeg har kjøpt meg en sånn en LINK på "gamestop" eller hva det nå heter.
    Helt suveren! Lyser rødt når den lader og lyser grønt når kontrollene er fulladet. Koster ikke mer en et par hundrelapper.. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det.
    Tror du må kjøpe deg en ny kontroller dog...

EDIT:

Siste oppdatering (3.10):

Photo
    Displaying photos in a grid: The thumbnail images for photos under [Photo] are now displayed in a grid.
    PlayStation®Network
    You can now share information on Facebook™ about items such as trophies you have earned and content you have purchased in PlayStation®Store.
    Settings
    You can now change the background color of your profile screen.
    Friends
    You can now use the right stick of the wireless controller to perform fast forward or fast reverse operations during video content playback.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Hva innebar siste oppgraderingen ?
    Her ser du hva 3.10 innebar: PlayStation®3- systemprogramvare | Offisielt PlayStation-nettsted- Oppdaterte funksjoner (ver 3.10)

Kommer ny versjon 3.15 fra 17. des. PlayStation®3- systemprogramvare | Offisielt PlayStation-nettsted- Oppdaterte funksjoner (ver 3.15)

Edit: Kan se ut til at det bare er noen ting under 3.15 som er tilgjengelig fra 17. des. 3.15 er vel kanskje ute allerede.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HifiCarl
    Her ser du hva 3.10 innebar: PlayStation®3- systemprogramvare | Offisielt PlayStation-nettsted- Oppdaterte funksjoner (ver 3.10)

Kommer ny versjon 3.15 fra 17. des. PlayStation®3- systemprogramvare | Offisielt PlayStation-nettsted- Oppdaterte funksjoner (ver 3.15)

Edit: Kan se ut til at det bare er noen ting under 3.15 som er tilgjengelig fra 17. des. 3.15 er vel kanskje ute allerede.
    Så ikke om det var 3.15 i farten, men den oppdateringen kom i går

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ps3 som blu-ray spiller

Hei
    Julenissen kommer med en ps3 slim til jul i år og jeg lurer på om dette er en bedre blu-ray spiller en den dedikerte sony BDP-S550 spiller.

Er det noen her som har erfaring med overføring av filmer etc etc fra Mac?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tmul
    Hei
    Julenissen kommer med en ps3 slim til jul i år og jeg lurer på om dette er en bedre blu-ray spiller en den dedikerte sony BDP-S550 spiller.

Er det noen her som har erfaring med overføring av filmer etc etc fra Mac?
    Som ren Blu-ray spiller med bruk av Bitstream lyd så er de nok ganske like. Skal den brukes til DVD også, samt at man ikke liker støy, så er 550 en mye bedre spiller.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg spille av ISO filer på playstation 3?

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bgullet
    nei

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb

Sitat Opprinnelig postet av Bgullet
    Vel, da må du bruke en medieserver, f.eks. PS3MediaServer: ps3mediaserver - Project Hosting on Google Code

Men det fungerer 8)

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det er håp om ps2 bakoverkompabilitet likevel?

Sony Patents Emotion Engine Emulation Technology For Cell Processors // Siliconera

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Kanskje det er håp om ps2 bakoverkompabilitet likevel?

Sony Patents Emotion Engine Emulation Technology For Cell Processors // Siliconera
    Rare greier det der. Når Sony slapp PS3 i Japan og USA, så satt det en chip i som gjorde at de kunne spille PS 1 og 2 spill. Denne ble fjernet når PS3 kom til Europa, men da var det lagt til emulation i softwaren. Jeg har dette på min originale 60GB PS3. Dette fjernet de så på alle andre. Dette ligger i softwaren, og det er rett og slett for Sony å si at alle PS3 kan gjøre det.

De så vel at de fikk mange spørsmål og hvorfor ikke det og det spillet funket, siden Sony måtte tilrettelegge for hvert enkelt spill. Så de droppet det i stedet for å få betalt.

Nå kommer de sikkert med en software man må kjøpe, innstallere via disc, slik at de kan ta betalt for det.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trenger litt hjelp her...

Hvordan la man inn Bluetooth på PlaysStation?

Altså jeg kjøpte fjernkontrollen til Sony når PS3 kom ut, og husker ikke hvordan installasjonen var (om det fulgte med en DVD osv.). Nå har fjernkontrollen plutselig sluttet å fungere.

HJELP? :shock:

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bytta phat mot slim pluss noen spill i mellomlegg igår..

Deilig og få TrueHD på forsterkeren

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Hvordan la man inn Bluetooth på PlaysStation?

Altså jeg kjøpte fjernkontrollen til Sony når PS3 kom ut, og husker ikke hvordan installasjonen var (om det fulgte med en DVD osv.). Nå har fjernkontrollen plutselig sluttet å fungere.

HJELP? :shock:
    Da går du på system settings. Der et sted skal d være noe som heter add bluetooth device eller noe lignende.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ps3 kommunikasjon mot mac

Hei
    Noen som har erfaring på hvilket program som virker best.
    Tenker da på tråløst overføring.

Ps3 ligger under juletreet i år

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Star1
    Da går du på system settings. Der et sted skal d være noe som heter add bluetooth device eller noe lignende.
    [SPOILER][/SPOILER]Tusen takk, det lå under Accessory settings. Instruksjoner stod på menyen. Funker bra nå!

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Rare greier det der. Når Sony slapp PS3 i Japan og USA, så satt det en chip i som gjorde at de kunne spille PS 1 og 2 spill. Denne ble fjernet når PS3 kom til Europa, men da var det lagt til emulation i softwaren. Jeg har dette på min originale 60GB PS3. Dette fjernet de så på alle andre. Dette ligger i softwaren, og det er rett og slett for Sony å si at alle PS3 kan gjøre det.

De så vel at de fikk mange spørsmål og hvorfor ikke det og det spillet funket, siden Sony måtte tilrettelegge for hvert enkelt spill. Så de droppet det i stedet for å få betalt.

Nå kommer de sikkert med en software man må kjøpe, innstallere via disc, slik at de kan ta betalt for det.
    Full emulering har ingen PS3'er gjort hittil. Til å begynne med hadde PS3 både cpu og GPU'n til PS2 integrert i hovedkortet. Dette gjorde at disse kunne kjøre uten emulasjon. Så kom europaversjonen av 60GB, hvor Sony droppet PS2 CPU'en. Denne var relativt enkel for Cel'en å emulere, slik at de fortsatt sikret bakoverkompabilitet. Dessverre var ikke denne emuleringen 100% robust, så ca 20% av spillene hadde problemer av forskjellig slag.

I de senere billigere utgavene har Sony også droppet PS2 GPU'en, og det er derfor vi ikke har hatt bakoverkompabilitet. Det ville krevet at Sony skrev et svært omfattende emuleringsprogram (PS2 GPU'en er svært sær arkitekturmessig), noe som disse nye ryktene mener Sony nå endelig driver med

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har problemer med å få bilde når jeg kobler PS3 til Pioneer recieverens BD inngang med HDMI. Får kun lyd.
    Er det noe jeg må endre i innstilingene på PS3 eller recieveren.(VSX-919AH-K)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pettsorg
    Har problemer med å få bilde når jeg kobler PS3 til Pioneer recieverens BD inngang med HDMI. Får kun lyd.
    Er det noe jeg må endre i innstilingene på PS3 eller recieveren.(VSX-919AH-K)
    Slå av PS3, så hold startknappen på selve maskinen inne noen sekunder, så resetter den bilde innstillingene.

Da burte du få bilde. Men gå inn i PS3 sine menyer og se hva den ble satt til, enten 1080i eller 1080p. Hvis du får 1080i, og du skal bruke 108p. Så er forsterkeren problemet. Vet ikke hvor gammel den er, men enkelte av forsterkerene takler egentlig kun maks 1080i. Men det burte være mulig å kjøre 1080p direkte igjennom. Da må du inn i menyen til Pioneeren, og sette HDMI til "Through", så gå i PS3 menyen og sette den til 1080p.

Hvis forsterkeren ikke står til through, og PS3 til 1080p så får du ikke bildet, siden forsterkeren ikke takler der. Hadde dette problemet når jeg hadde AX4ASi

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lyd på spill

Hei
    Jeg er en lykkelig eier av ps 3 og lurer på en ting som jeg håper dere kan hjelpe meg.
    Jeg bruker hdmi kabel og har satt audio output til datastrøm så jeg får hd lydformatene men når jeg f.eks spiller modern warfare 2 står det multi ch in på min denon avr 4308 burde det ikke stå dolby digital?
    Er det noen innstillinger jeg har gått glipp av eller er ikke spillet med dolby digital lyd?
    Håper noen kan hjelpe meg da jeg her helt grønn når det gjelder spill konsoller.

Side 231 av 250 FørsteFørste ... 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 227 228 229 230 231 232 233 234 235 241 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •