Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 216

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 216 av 250 FørsteFørste ... 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 212 213 214 215 216 217 218 219 220 226 236 246 ... SisteSiste
Viser resultater 4,301 til 4,320 av 4992
    Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av leifeinar
    Ok takk for svar, mener jeg var ganske overbevist om at jeg ikke kom til og få bruk for manualen og la den i søpla
    Ja så feil kan man tydeligvis ta ;-) http://manuals.playstation.net/docum...ent/index.html

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok takk for svar, mener jeg var ganske overbevist om at jeg ikke kom til og få bruk for manualen og la den i søpla
    Manualer finner du her:
    PlayStation Hjelp og støtte: Manualer

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan jeg legge MP3 på PS3? pøvde og kopiere et album fra pc til ps3 via mediasever men det ble omgjort til full cd størrelse 700mb og ikke mp3 størrelse.....
    Dette kan ha skjedd fordi mediaserveren streamer filene..? Prøv å kopiere direkte fra f.eks. en minnepinne eller ekstern HD, jeg har i alle fall en del MP3-filer på PS3 som er kommet inn den veien.

Newcomer corey sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question ingen venner!

hei! får ikke sett ps3 "vennene" mine på online lista! vennene mine vises men ikke online og jeg kan ikke motta mail selv om jeg er online (jeg kan sende mail). jeg vises ikke online hos andre, selv om jeg er det. har sjekket alt 2 ganger nå angående instillinger og alt er riktig. husker ikke om dette ble et problem før eller etter oppdateringen 2.80. jeg har definitift linje for jeg kan spille online og surfe nette. har noen peil eller noen teorier på hva som må gjøres!!!!!?

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wasimza
    JEg vet ikke om dette spørsmålet er besvart allerede men spør likevel:

Enkelte ganger, når jeg slår på PS3, får jeg opp en melding på skjermen om at en ny HDMI enhet har blitt oppdaget, og da må jeg innstille skermoppløsning på nytt. Hvorfor skjer dette? Spesielt plagsomt er det for barna mine som da ikke skjønner hva de skal gjøre og blir sittende med en svart skjerm. Takknemlig for svar.
    du holder standby/på knappen for lenge inne. ps3 går til factory reset når du holder knappen inne i mere enn 5 sek

Newcomer chew sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corey
    hei! får ikke sett ps3 "vennene" mine på online lista! vennene mine vises men ikke online og jeg kan ikke motta mail selv om jeg er online (jeg kan sende mail). jeg vises ikke online hos andre, selv om jeg er det. har sjekket alt 2 ganger nå angående instillinger og alt er riktig. husker ikke om dette ble et problem før eller etter oppdateringen 2.80. jeg har definitift linje for jeg kan spille online og surfe nette. har noen peil eller noen teorier på hva som må gjøres!!!!!?
    Sånn bare for å ha spurt; har du nat 1/2 eller 3? Om du har 3 kan dette være problemet ditt.

Guide: NAT 3 til NAT 2 - PSFORUM - Norsk PlayStation Forum for PS3, PS2 og PSP

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nat

jeg ser ut til å ha nat 2. men det er noe som står før det upcp et eller annet som ikke er tilgjengelig

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

rettelse!

upnp not avaliabel! skulle det stå

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det betyr universal plug and play, har ikke noe å si for problemet ditt, har du resatt maskinen?

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

reset!

ja jeg har slått maskinen av og på
    ja jeg har holdt inne standby knappen inne i 5sek
    jeg har ikke formatert eller gjenoprettet ps3 systemet
    rare er at jeg kan sende mail, men ikke motta mail
    har prøvd å ringe playstation support men der er det ingen som svarer og litt forskellig vente svar: du er nr 1 i køen og så legger de på og greier så klikker bare svareren deres helt. du føler deg ikke mye velkommen spesielt når det skal koste 6,50kr i minuttet. med andre ord en jævla møkkatjeneste som ikke fungerer

Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger en sånn optisk lydkabel, er det noe man får kjøpt over allt? elkjøp og sånnt, hadde tenkt og få tak i idag.

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja disse har de over alt, og jeg tror resultatet blir det samme med en dyr
    som med en billig hvis du lurte på å kjøpe en dyr en.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Resultatet med en dyr og billig er det samme. de frakter bare lys.

De skal finnes hos de fleste el-butikker. Men se opp for de som har 3.5mm plugg i den ene enden. Let etter de som heter "Toslink to Toslink". Da er det rett plugg i begge ende.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    clas ohlson har slike kabler til en slikk og ingenting.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis noen gidder og ..... kjøpte produkt 84-534 hos biltema er det rett? lim inn nr på søket der. Biltema Norge

men får det ikke til og passe, den vil ikke inn.

får heller ikke lyd over HDMI, jeg plages skikklelig kjøpt receiver og sub skulle båke llitt tenkte jeg

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Linken funken nok ikke helt da jeg kom inn på parasoller og andre ferie ting.

Men, men du er sikker at lyd kobles via HDMI(sjekk menyen)? Har du koblet HDMI til receiver og denne kan motta lyd via HDMI?(nei ikke alle kan det sånn automatisk)?

Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=leifeinar]hvis noen gidder og ..... kjøpte produkt 84-534 hos biltema er det rett? lim inn nr på søket der. Biltema Norge

men får det ikke til og passe, den vil ikke inn

det er ikke noe produkt på nr du oppgir.
    hvis du mener at det er en optisk kabel du ikke får til å passe så kan det være at du ikke har pluggan inn på riktig side. "flate" toppen på kabelen skal gjerne mot høyre når du ser baksiden av reciveren.
    hva slags reciver har du?

Newcomer boo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis noen gidder og ..... kjøpte produkt 84-534 hos biltema er det rett? lim inn nr på søket der. Biltema Norge

men får det ikke til og passe, den vil ikke inn.

får heller ikke lyd over HDMI, jeg plages skikklelig kjøpt receiver og sub skulle båke llitt tenkte jeg
    Ser da ut som en vanlig optisk kabel, så den burde jo være riktig skulle jeg tro (uten noe større kunnskap om forskjellige optiske kabler eller hva PS3 har for kontakt).

Første gangen jeg kjøpte en slik kabel hadde jeg også problemer med at den ikke passet. Var først sikker på at mine manglende kunnskaper hadde fått meg til å kjøpe feil kabel. Det viste seg senere at det er en liten plastikkhette ytterst på pluggen som skal dras av før den settes inn, kanskje det problemet du har?

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Linken funken nok ikke helt da jeg kom inn på parasoller og andre ferie ting.

Men, men du er sikker at lyd kobles via HDMI(sjekk menyen)? Har du koblet HDMI til receiver og denne kan motta lyd via HDMI?(nei ikke alle kan det sånn automatisk)?

har pløyd bruksanvisning og det står ingen steder at den ikke støtter lyd over hdmi. men er derfor jeg prøver med optisk. receiver er en helt enkel en "sony str-DH500 STR-DH500 | Home Theater A/V Receiver (5.1-channel) | Sony | Sony Style USA

stemmer at det er mye sommer stæsj på forsiden av biltema men skriver man 84534 i søket skal den komme opp.

er min første optiske kabel så har ikke peiling på hvordan den skal se ut, ser ut som den passer , men vil liksom ikke

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første gangen jeg kjøpte en slik kabel hadde jeg også problemer med at den ikke passet. Var først sikker på at mine manglende kunnskaper hadde fått meg til å kjøpe feil kabel. Det viste seg senere at det er en liten plastikkhette ytterst på pluggen som skal dras av før den settes inn, kanskje det problemet du har?

Som stor hårete Nordlending har har jeg lyst og dra ei remse med nord-norske utrykk

det var selvfølgelig den JÆ.... plast hetta. så jo ut som typiske optisk fiber, i farga osv så jeg tok 2+2 og fikk 9

tusen takk for hjelp

Side 216 av 250 FørsteFørste ... 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 212 213 214 215 216 217 218 219 220 226 236 246 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •