Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 215

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 215 av 250 FørsteFørste ... 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 211 212 213 214 215 216 217 218 219 225 235 245 ... SisteSiste
Viser resultater 4,281 til 4,300 av 4992
    Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei, har ikke fått lest igjennom hele tråden, det blir den for lang for..

Lurer på hvilken instillinger som gir meg best bildekvalitet, tenker både på bluray/dvd og spill. (Veit at dette kan variere med hvilket utstyr en har, men kunne kanskje vert en pekepinne i FAQen?)

Har foresten, En denon 3806 reciever hvor PS3 er koblet til, videre ifra den har jeg en BenQ w5000 projektor og et LG50PS8000 tv, noen tips?

Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dvd spilleren sonefri på ps3? tenkte og bestille bompi bjørnene, ser de er N-amerika region

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifeinar
    Er dvd spilleren sonefri på ps3? tenkte og bestille bompi bjørnene, ser de er N-amerika region
    Nope.
    Du må da en PS3 kjøpt i USA.

Har ikke sett noe om at man kan gjøre dvd delen av ps3 sonefri.
    Muligens andre vet ?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Har ikke sett noe om at man kan gjøre dvd delen av ps3 sonefri.
    Muligens andre vet ?
    Nope.

Spill nerdene fikk sine spill sonefri, så de har ikke hatt behov for å knekke den. De driter i film

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Feil med PS3 HJELP!

Hei! Håper det er noen her som kan hjelpe meg!

Jeg har en ps3 på 80 gb kjøpt for 1 år siden i USA (ebay). Den har funket perfekt så langt. Jeg dro nettopp på ferie med bil, og da lå den i en vanlig ryggsekk. Når jeg skal koble den til nå så får jeg bare sort bilde, KUN når jeg setter inn et spill kommer jeg inn. Altså oppstarten og hovedmenyen der du kan velge masse forskjellig kommer ikke opp. Jeg får inn spill om jeg setter i platen i ps3-en. Men da er det sort helt til spillet kommer inn. Jeg har også prøvd å gått inn på spillet, så trykke på Playstation logoen på spaken for så å velge å gå på hovedmenyen, men da blir det også bare sort når jeg velger.

Er dette noe feil med hardisken? kan den ha fått seg en støkk eller noe? eg har ikke garanti på den, så om det er noe må jeg forsøke å reparere selv. Noen som tror de vet hva problemet kan være? Omså tas ditt svar med stor takk! Veldig frustrert nå

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bgullet
    Hei! Håper det er noen her som kan hjelpe meg!

Jeg har en ps3 på 80 gb kjøpt for 1 år siden i USA (ebay). Den har funket perfekt så langt. Jeg dro nettopp på ferie med bil, og da lå den i en vanlig ryggsekk. Når jeg skal koble den til nå så får jeg bare sort bilde, KUN når jeg setter inn et spill kommer jeg inn. Altså oppstarten og hovedmenyen der du kan velge masse forskjellig kommer ikke opp. Jeg får inn spill om jeg setter i platen i ps3-en. Men da er det sort helt til spillet kommer inn. Jeg har også prøvd å gått inn på spillet, så trykke på Playstation logoen på spaken for så å velge å gå på hovedmenyen, men da blir det også bare sort når jeg velger.

Er dette noe feil med hardisken? kan den ha fått seg en støkk eller noe? eg har ikke garanti på den, så om det er noe må jeg forsøke å reparere selv. Noen som tror de vet hva problemet kan være? Omså tas ditt svar med stor takk! Veldig frustrert nå
    Har du koblet den til samme TV som sist?
    Tipper du har gått fra full-hd TV til hd-ready.
    Når du trykker på "on-knappen" holder du den inne i ca 5sek.
    Det kommer ca 3pip og du får opp meny der du kan velge tilkobling og oppløsning.

problemet er nok at ps3 har stått på 1080p , noe som første TV taklet.
    spill er nesten uten unntak 720p / 108i og vil da fungere på hd-ready tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    Har du koblet den til samme TV som sist?
    Tipper du har gått fra full-hd TV til hd-ready.
    Når du trykker på "on-knappen" holder du den inne i ca 5sek.
    Det kommer ca 3pip og du får opp meny der du kan velge tilkobling og oppløsning.

problemet er nok at ps3 har stått på 1080p , noe som første TV taklet.
    spill er nesten uten unntak 720p / 108i og vil da fungere på hd-ready tv.
    AH! Du berget dagen min Ja var bare å holde inne power knappen i 5 sec, så kunne jeg velge optimale innstillinger osv. Hadde lyd med optisk kabel mot projector, sikkert det som var problemet med at tv-en var full hd som jeg kobla til. Takk igjen

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Ny Oppdatering...

.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nytt problem

Nå har jeg fått et nytt problem. Når jeg slår på playstation kommer jeg inn på menyene osv, MEN spakene fungerer ikke. Har 4 stk, alle sammen får jeg bare opp 4 blinkende lys når jeg trykker på ps knappen. Setter jeg imidlertid i laddekabelen får jeg til å bruke spaken etter noen sekunder. Hva kommer dette av? Noe feil med bluetooth opplegget?

Noen som kan hjelpe?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått et nytt problem. Når jeg slår på playstation kommer jeg inn på menyene osv, MEN spakene fungerer ikke. Har 4 stk, alle sammen får jeg bare opp 4 blinkende lys når jeg trykker på ps knappen. Setter jeg imidlertid i laddekabelen får jeg til å bruke spaken etter noen sekunder. Hva kommer dette av? Noe feil med bluetooth opplegget?

Noen som kan hjelpe?
    Prøv å tilkoble med bluetooth en gang til. Husker ikke riktig hvordan det gjøres. Men det står forklart i manualen. Veldig rart at tilkoblingen plutselig skulle falle bort.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugen
    Prøv å tilkoble med bluetooth en gang til. Husker ikke riktig hvordan det gjøres. Men det står forklart i manualen. Veldig rart at tilkoblingen plutselig skulle falle bort.

Takk for svar, men jeg har heller ikke manualen hehe.....

Newcomer Warlock sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen som kan hjelpe?
    Blir jo nesten for enkelt, men de er fullt oppladet?

Arne

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warlock
    Blir jo nesten for enkelt, men de er fullt oppladet?

Arne
    ja alle fullt oppladet!!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, men jeg har heller ikke manualen hehe.....
    Manual(er) finner du her:
    PlayStation Hjelp og støtte: Manualer

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan jeg legge MP3 på PS3? pøvde og kopiere et album fra pc til ps3 via mediasever men det ble omgjort til full cd størrelse 700mb og ikke mp3 størrelse.....

har forresten bestemt meg for og kjøpe en 320 gb disk og sette inn

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter med og få igang ny disk, overallt jeg leser står det at ps3 skal registrere at disken ikke er formatert og så gjøre det. hos meg står det at jeg må sette inn en disk som har nyere softwaer enn 2.80 og trykke start og select samtidlig. har gjort dette via usb men den finner ikke filen, må den legges i en mappe med spesiellt navn? ser at både saves og backup har lagt seg i egen mappe på usb disk.

noen ideer?

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette står ganske tydelig både på nett og i manual. du må lage en egen mappe på usb-pinnen du bruker som heter PS3 denne mappen skal inneholde en ny mappe som skal hete UPDATE, inni her ligger du UPDATE.pop filen (tror den heter .pop) PS bruk store bokstaver. Er ikke sikkert jeg husker dette 110 % riktig i hodet i farten, men dette står som sagt ganske tydelig på nettet, der du laster ned updaten fra og i manualen.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder MP3-problemet ditt, igjen hvis du hadde lest manualen så hadde dette ikke vært et problem. Du velger selv i menyen på PS3en hvilket format og bitrate den skal importere sanger med.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen som kan hjelpe?
    Har du fått dette til nå? Alle trådløse enheter kan miste kontakten innimellom, også bluetooth enheter.
    På PS3en pleier det da å kunne løses ved å koble til kontrolleren med usb-kabel, for så og trykke på PS-knappen. Da skal kontakten opprettholdes når du trekker ut kabelen igen etterpå. Gjenta så med alle 4 kontrollerne.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok takk for svar, mener jeg var ganske overbevist om at jeg ikke kom til og få bruk for manualen og la den i søpla

Side 215 av 250 FørsteFørste ... 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 211 212 213 214 215 216 217 218 219 225 235 245 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •