Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 193

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 193 av 250 FørsteFørste ... 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 189 190 191 192 193 194 195 196 197 203 213 223 233 243 ... SisteSiste
Viser resultater 3,841 til 3,860 av 4992
    Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jaja.
    Da får jeg i allefall HD lyd.
    Så får jeg spille ferdig det jeg skal på PS2 nå da, så får jeg kansje PS3 nestegang jeg kommer hjem

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom jeg konverterer mkv filene med mkv2vob. Kan jeg da brenne fila over på en dvd plate? Eller eventulet dvd dual layer plate(støtter ps3 slike plater?) og spille de av i ps3en?

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen svare meg på om PS3 har stereo rca utganger? Slik at jeg kan kobble den direkte til min integrerte stereoforsterker. Finner ikke noe info om det ops:

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Motoman
    Kan noen svare meg på om PS3 har stereo rca utganger? Slik at jeg kan kobble den direkte til min integrerte stereoforsterker. Finner ikke noe info om det ops:
    ja

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det!

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må bruke den overgangs kabelen som følger med. Den har ikke RCA direkte (Så vidt jeg husker). Kun den spesielle PlayStation kontakten som finnes på PS2 og 3.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    Dersom jeg konverterer mkv filene med mkv2vob. Kan jeg da brenne fila over på en dvd plate? Eller eventulet dvd dual layer plate(støtter ps3 slike plater?) og spille de av i ps3en?
    Ikke sikker på om den liker hjemmelagde dual layer plater, men filen vil funke uansett hvilket medium du har den på.

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt å bytte HDD på PS3'en.
    Eller kansje noen har en spess HDD anbefaling? (Noe mer enn "Jeg har denne, fy f43n den er bra! 8-) )

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ookami
    Eller kansje noen har en spess HDD anbefaling? (Noe mer enn "Jeg har denne, fy f43n den er bra! 8-) )
    Det er litt smak og behag. Mesteparten av tiden PS3 loader i spill så er det jo fra Bluray disk, ikke harddisk, så her har det nok begrenset effekt. Men med noen applikasjoner vil det jo bli litt raskere...

Problemet med å bruke en 7200 rpm disk er at den bruker en god del mer effekt, og dermed produserer mer varme. Dette gjør at viftene må arbeide hardere og maskinen bråker mer. Så bruker du PS3 mye til film ville jeg gått for 5400 rpm.

Den harddisken som står i fra Sony er en helt standard 5400 rpm disk, så du får vurdere åssen du syns den funker. Har du ingen innsigelser imot den så spar pengene dine å kjøp en rimelig standard disk

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ookami
    Jeg byttet nylig disk i min PS3, og gikk for den stille varianten, en Samsung 320Gb SpinPoint. Som nevnt så trekker 7200rpm's diskene mer strøm som betyr mer varme som betyr mer bråk. Ikke trenger du den ekstra ytelsen heller. Finner du en disk med 16Mb cache i stedet for 8Mb som er vanligst på disse diskene, så har det mer å si for ytelsen enn rpm.

Tror jeg så noen rykter et sted om at det har vært problemer med Western Digital HD'er i PS3, så for sikkerhets skyld ville jeg styrt unna den. Bruker som sagt selv Samsung og er happy med det, originaldisken tror jeg var en Seagate.

En del disker testet for stillhet her: Western Digital Scorpio: Another Quiet Notebook Drive | silentpcreview.com

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

garanti

garantien vil forsvinne vist en bytter til 7200 istadenfor 5400...so d kan vere like grett å ta 5400.
    har sett testar på akkorat ditte..er ett sekund å hente på nåkre plassar ellers er forskjellen minimalhar sjølv kjøpt 5400 og er fornøgd med det

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan en PS3 spille brente/kopierte spill?
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Newcomer znork sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Hvis jeg har satt PS3 til å sende Pcm og jeg velger TrueHD i film menyen. Får jeg TrueHD da? er det forsterkeren som dekoder lyden?

Beklager evt repost..

edit: bare glem det, klarte å lese post nr 1 nå.. :-D

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tralltrall
    Kan en PS3 spille brente/kopierte spill?
    Nope!
    Selvom det ligger haugevis av spillripper på nett, så er det per idag ingen som kan spilles på en PS3. Det har ikke kommet noen mod, hverken chip eller software som gjør noe som helst nytte for seg.

Et tips hvis du vil spare penger er Bytteklubben GameOver
    Bytt dine gamle spill i noe annet, mot en liten avgift og porto

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjdrage
    garantien vil forsvinne vist en bytter til 7200 istadenfor 5400...so d kan vere like grett å ta 5400.
    Å? Kan ikke huske å sett at det stod noe om det i manualen, uten at jeg har finlest den i det siste...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face ..Psp..

Hei!

Begår nok en liten synd her, som legger inn et spørsmål til psp på denne siden. Men var ingen oppdaterte psp-linker her inne, så..håper å få denne gjennom likevel..
    Prøvde å laste ned Media Manager 2.5 via PS Store(PC), som nå er gratis på PS Store. Men skjønte ikke helt hvordan man skal installere den. Var dårlig beskrevet..skal man lagre filen på pc`en eller psp`en? Videre står det at man skal dobbelklikke på en .exe-fil, for å starte installering. Men filen er jo under 1 kb, og finner ingen .exe-fil der..? Virker bare som en tekstfil av noe slag. Windows kjente ikke igjen filen, var ingen hjelp å få der..
    Håper noen har noen tips å gi.

Mvh
    Jan Roger

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JanRE
    Hei!

Begår nok en liten synd her, som legger inn et spørsmål til psp på denne siden. Men var ingen oppdaterte psp-linker her inne, så..håper å få denne gjennom likevel..
    Prøvde å laste ned Media Manager 2.5 via PS Store(PC), som nå er gratis på PS Store. Men skjønte ikke helt hvordan man skal installere den. Var dårlig beskrevet..skal man lagre filen på pc`en eller psp`en? Videre står det at man skal dobbelklikke på en .exe-fil, for å starte installering. Men filen er jo under 1 kb, og finner ingen .exe-fil der..? Virker bare som en tekstfil av noe slag. Windows kjente ikke igjen filen, var ingen hjelp å få der..
    Håper noen har noen tips å gi.

Mvh
    Jan Roger
    PLAYSTATION®Store - Media Manager for PSP® (PlayStation®Portable)

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å handle meg en PS3 80GB, denm som selges i butikk nå, men har et spørsmål.

Jeg har i hovedsak tenkt å bruke den som blueray spiller for film, yter den bra til det, tenker da bildekvaliteten samt støy? Kommer sikkert også til å bruke den på spill etterhvert, men i hovedsak blueray spiller.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kun skal se BD ville jeg gått for noe annet, da det sies at en del dedikerte spillere er bedre på lyd og bilde. Personlig synes jeg den yter veldig bra som BD avspiller, men har ikke prøvd med noen andre BD spillere på mitt oppsett.

Bruker min veldig lite til spill, men er veldig flitigt brukt til å spille musikk og film streamet fra Tversity samt å se BD på.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Pinguz.

En dedikert spiller vil også gi fra seg mindre støy enn hva PS3 gjør.

Sjekk AVshop, de har Blu-ray spiller salg denne helgen. Nyeste Sony S350 inkludert 1 eller 2 filmer er 3000,-, de hadde vel Samsung BD1500 uten film billigere også.

Side 193 av 250 FørsteFørste ... 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 189 190 191 192 193 194 195 196 197 203 213 223 233 243 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •