Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 171

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 171 av 250 FørsteFørste ... 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 167 168 169 170 171 172 173 174 175 181 191 201 211 221 231 241 ... SisteSiste
Viser resultater 3,401 til 3,420 av 4992
    Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av erlendby
    kellex: Er det noen spesiell grunn til at du kjøper i England? Du får den jo her i landet til noen få hundrelapper mer enn der....
    Vel forde med en 40GB med GT5 prologue, Drakes fortunes + at man legger til GTA4 og frakt så blir det vel på rundt 3800 kr. Her i norge så ser jeg tilbud komende med 40GB + GTA4 til 4199 kr(EB Games) så da er det bare å regne litt.

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Har du tatt med norsk moms i regnestykket ditt? Skal betales moms på kjøpesum +frakt.

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nemesis
    Hei
    Har du tatt med norsk moms i regnestykket ditt? Skal betales moms på kjøpesum +frakt.

MVH
    Har ikke det men prisen vil bli ganske lik uansett + at man får 2 store spill ekstra for ca samme pris. Frakten er regnet med og moms vil bli på et par hundre tenker jeg.

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis 3800,- er pluss mva så blir summen 4750....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror kellex kan gå på en liten budsjettsmell her.

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    + gebyret til posten, blir vel 150,- og en strømkabel til 100-lappen, så blir det akkurat 5000,-

Da har du en Norsk modell m/GT 5 + 1500 til å handle spill for...skikkelig smell vil jeg påstå.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dere holde denne tråden teknisk og heller diskutere pris i denne tråden: http://avforum.no/forum/produkt-pris...ation-3-a.html

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Kan dere holde denne tråden teknisk og heller diskutere pris i denne tråden: http://avforum.no/forum/produkt-pris...ation-3-a.html
    Ikke noe problem det :-D Har uansett kanskje blitt hjulpet i den grad at jeg ikke går på en smell, så takk for det! Så over til en mer konkret spørsmål: Dere som har PS3. Er dere fornøyd med blu-ray spilleren? Og vil dere anbefale å slenge på en fjernkontroll? Har lagt inn en bestilling nå på Sony 46" X3500 og den kan vel kanskje kobles til PS3? Jo mindre kontroller jo gladere blir fruen :wink:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes den er god både som DVD og BD avspiller, men den jeg har bråker litt (60GB versjon)

Har også kjøpt fjernkontroll og det ble utrolig mye bedre enn å bruke six-axis kontrollen. Eneste minuset er at det ikke er lys i den.

Hvorvidt kontrollen til TVen kan brukes er vel mer usikkert, siden PS3 bruker Bluuetooth, og TVen antakelig går på IR. Men det kan være at Sony har en løsning på det?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Spiller ikke av plate

Hei, noen som vet om det er en vanlig feil at plater ikke blir spilt av? Jeg har kun hatt playstation 3 i litt over en måned og den er kun moderat brukt. Har siste oppdatering. Nå vet den ikke at det er en plate inni i det hele tatt. Har tilbakesatt alle innstillinger og forsøker nå å formatere.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rover
    Hei, noen som vet om det er en vanlig feil at plater ikke blir spilt av? Jeg har kun hatt playstation 3 i litt over en måned og den er kun moderat brukt. Har siste oppdatering. Nå vet den ikke at det er en plate inni i det hele tatt. Har tilbakesatt alle innstillinger og forsøker nå å formatere.
    Noen PS3er får defekt laser. "Mange" har fått dette. Du må sende den tilbake til kjøpestedet, og enten vente på repp, eller få ny.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørsmål:

Har i dag koblet PS3 til recieveren via HDMI, denne router HDMI signalet videre til projektøren.

Kan jeg koble PS3 til recieveren via S-Video i tillegg uten at jeg må enable/disable noen video-out-mode i noen menyer?

Grunnen til spørsmålet er at jeg ønsker å kunne browse i MP3 samlingen på en NAS mediaserver uten å måtte fyre opp projektøren. Dersom jeg kan kjøre S-Video parallelt med HDMI, da kan jeg kjøre videosignalet til en monitor jeg har koblet på monitor out på recieveren.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må dessverre velge. Kun én videoutgang er aktiv av gangen.

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Spørsmål:

Har i dag koblet PS3 til recieveren via HDMI, denne router HDMI signalet videre til projektøren.

Kan jeg koble PS3 til recieveren via S-Video i tillegg uten at jeg må enable/disable noen video-out-mode i noen menyer?

Grunnen til spørsmålet er at jeg ønsker å kunne browse i MP3 samlingen på en NAS mediaserver uten å måtte fyre opp projektøren. Dersom jeg kan kjøre S-Video parallelt med HDMI, da kan jeg kjøre videosignalet til en monitor jeg har koblet på monitor out på recieveren.
    Dessverre, kun en aktiv videoutgang om gangen. Temmelig irriterende, men du har jo en glimrende unnskyldning for å kjøpe en PSP, den kan etter siste firmwareoppgradering brukes til å browse og spille av PS3-innhold uten å slå på projektor.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Du må dessverre velge. Kun én videoutgang er aktiv av gangen.
    Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Dessverre, kun en aktiv videoutgang om gangen. Temmelig irriterende, men du har jo en glimrende unnskyldning for å kjøpe en PSP, den kan etter siste firmwareoppgradering brukes til å browse og spille av PS3-innhold uten å slå på projektor.
    Takk for svar. Regnet egentlig med dette og det er godt å få det bekreftet før jeg shopper en kabel jeg ikke har bruk for.

PSP er helt klart et alternativ, men med den prisen blir det en dyr fjernkontroll for meg som ikke kommer til å bruke den til spill. Eneste måtte være som rear mirror til GT5 hvis den støtter den funskjonen. For en høvding og litt kan jeg kjøpe en ekstra spiller til Logitech sqeezecenter og fjernstyre den via web-interface.

Jeg får gå litt i tenkeboksen og sjekke ut hva jeg ønsker å gjøre videre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte en psp brukt til 800,- Det er ikke så galt for å kunne se video, bilder eller høre musikk hjemmefra over hele verden

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje noen her kan hjelpe meg. Jeg prøver å koble opp min ps3 igjennom reciever. Har nettopp fått en yamaha rx-v661 som har 2 hdmi inn og 1 ut.

Jeg kobler ps3 med hdmi til recieveren, og hdmi ut til projector. Men jeg får kun svart bilde og ingen lyd. Drar jeg ut hdmi kabelen som går til projectoren så kommer det lyd, men naturlig nok ikke bilde.

Jeg hadde bilde med en gang jeg koblet opp, men har ingen anelse om hvor bildet ble av

Noen som vet hva problemet kan være? Setter stor pris på hjelp!!

Har nå ventet i noen timer og prøvd på nytt. Fikk bilde med engang, men både lyd og bilde forsvinner etter noen sekunder. Skjønner ingen ting.. HJELP

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du starter PS3, hold powerknappen inne, da resettes oppløsningene. Det kan kanskje være noe galt her. Men da burte lyden ha vært der hele tiden.

Har du testet prosjektor kabelen direkte fra PS3, for å vite at den ikke er ødelagt?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann folkens. Jeg har en playstation 3 80 gb handla fra ebay (altså en US -modell). Nå er jeg klar over at man ikke får sett blueray filmer eller dvd filmer fra norge, da det kun er sone 1 (US og canada) jeg kan se. Men er det kommet modchip til playstation 3 som løser dette problemet?
    Jeg husker til playstation 2 kunne man ikke spille online med modchip, er det samme "regelen" på playstation 3?

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen mod-chip så langt. Ser litt mørkt ut på den fronten i og med at ingen har klart å knekke sikkerheten på konsollen selv etter flere år på markedet.

Spillene er sonefrie, så onlinebiten er ivaretatt selv med sone 1 BD-avspiller.

Side 171 av 250 FørsteFørste ... 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 167 168 169 170 171 172 173 174 175 181 191 201 211 221 231 241 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •