Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 166

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 166 av 250 FørsteFørste ... 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 162 163 164 165 166 167 168 169 170 176 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste
Viser resultater 3,301 til 3,320 av 4992
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjøpte min 40 gb på tilbud i påska, og har eit _stort_ problem. Vart negativt overraska første gong vi spelte guitar hero, og vifta gjekk konstant på "steg 3", altså det som bråker mest. Dette hadde eg dog lest om kunne vere tilfelle når ein spelte, og oversåg det. Men ikveld såg eg min første dvd på den, og også då gjekk den på det eg vil tru er høgste nivå på vifta. Har eg fått ein "mandagsversjon" tru, eller er det slik det skal vere? Ser at fleire her er veldig fornøgd med støynivået på ps3 40gb, så kan ikkje forstå dette.

BTW: PS3'en stod i nederste hylla ved avspeling, men flytta den opp på racket i den trua at dette kanskje kunne forårsake varme. Men problemet vedvarte fortsatt :/

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Kjøpte min 40 gb på tilbud i påska, og har eit _stort_ problem. Vart negativt overraska første gong vi spelte guitar hero, og vifta gjekk konstant på "steg 3", altså det som bråker mest. Dette hadde eg dog lest om kunne vere tilfelle når ein spelte, og oversåg det. Men ikveld såg eg min første dvd på den, og også då gjekk den på det eg vil tru er høgste nivå på vifta. Har eg fått ein "mandagsversjon" tru, eller er det slik det skal vere? Ser at fleire her er veldig fornøgd med støynivået på ps3 40gb, så kan ikkje forstå dette.

BTW: PS3'en stod i nederste hylla ved avspeling, men flytta den opp på racket i den trua at dette kanskje kunne forårsake varme. Men problemet vedvarte fortsatt :/
    Anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det veldig varmt i rommet du befinner deg i da?
    Jeg har aldri hørt noe fra min ps3, verken på spilling, dvd eller bluray. så die hard 4 senest i går på blu ray (720p til plasma via hdmi) og hørte ikke et kvekk under de få stille scenene i filmen.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg i mitt oppsett bråker den omtrent som VW60.

/S

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min 60 Gb og - har plassert den bak 2 skillevegger

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då er det definitivt noko gale med min, for min fyrer virkelig opp viftene! Tempen i rommet idag/igår låg vel på omtrent 21-23 grader, normalt rom mao. Blir vel å sende han innatt då Prøvde btw igjen idag, men playstationen plassert oppå stereobenken, med klar bane minimum ein meter i radius, og ca. etter ein halvtime inn i filmen, kom det igjen.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et spørsmål vedr. bruk av PSP som remote til PS3. Fungerer helt fint og kan velge om jeg vil ha lyden på PSP eller PS3, men jeg kan ikke velge hvor jeg vil ha bilde det vises kun på PSP. Noen som har input?

OT; hvor stort minnekort tar PSP (evt hvilken hastighet er anbefalt)? Vet at min mobiltelefon W810 ikke støtter over 2GB, regner med at PSP støtter alle, men vil sjekke før jeg kjøper.

Newcomer chew sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Har et spørsmål vedr. bruk av PSP som remote til PS3. Fungerer helt fint og kan velge om jeg vil ha lyden på PSP eller PS3, men jeg kan ikke velge hvor jeg vil ha bilde det vises kun på PSP. Noen som har input?

OT; hvor stort minnekort tar PSP (evt hvilken hastighet er anbefalt)? Vet at min mobiltelefon W810 ikke støtter over 2GB, regner med at PSP støtter alle, men vil sjekke før jeg kjøper.
    men hvis du skal ha bilde på tv'en så kan du vel like så greit bruke kontrollen til ps3...?!

og dette er etter et kjapt søk på google sakset fra:
    Http://www.gamespot.com/pages/forums...ic_id=25365232

However, the largest mem stick the PSP can currently support is 4GB. So even when Sony releases mem sticks over 4GB this DOES NOT mean your PSP can support it. You will have to wait until a new firmware for the PSP is released that specifically states it supports memory capacity above 4GB. This is why none of the external HD options go above 4GB, which they obviously would and could if the PSP would support higher capacity.

edit: minner bare om at dette er over et år gammelt though.. hehe så det nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chew
    og dette er etter et kjapt søk på google sakset fra:
    Http://www.gamespot.com/pages/forums...ic_id=25365232

However, the largest mem stick the PSP can currently support is 4GB. So even when Sony releases mem sticks over 4GB this DOES NOT mean your PSP can support it. You will have to wait until a new firmware for the PSP is released that specifically states it supports memory capacity above 4GB. This is why none of the external HD options go above 4GB, which they obviously would and could if the PSP would support higher capacity.

edit: minner bare om at dette er over et år gammelt though.. hehe så det nå.
    Mulig dette er rett når det gjelder den originale PSP, men på min PSP Slim har jeg 2stk 8GB kort, ett Pro Duo og ett M2 med Pro Duo adapter, og de fungerer flott. Er spent på 16GB kortene som kommer snart men antar de også virker.

--Daniel

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar chew :-D

Poenget er jo i latskapen tegn å måtte flytte seg minst mulig Kan bli langt å gå for å hente sixaxis'en.....
    Nei da bare tuller Poenget er om jeg holder på å vise noen bilder som er lagret på PS3 på PSP og da vil vise dem på skjermen så må jeg gå over til annen kontroll. Det virket som litt krøllete... Burde jo være mulig med samme bilde på begge skjermer (både stor og liten).

Noen som vet hva version 3.93 (som er på min PSP) støtter av minnekapasitet?

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Nei da bare tuller Poenget er om jeg holder på å vise noen bilder som er lagret på PS3 på PSP og da vil vise dem på skjermen så må jeg gå over til annen kontroll. Det virket som litt krøllete... Burde jo være mulig med samme bilde på begge skjermer (både stor og liten).
    Er ikke mulighet for dette, men kan jo håpe det kommer i en oppdatering.

Den eneste muligheten for øyeblikket er å koble PSP'en til TV'en (hvis du har slim-utgaven).

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dårlig lyd på musikk via nettet :-(

Har PS3 satt opp i nettverk(via Tversity og siste version), til min Denon 4308 via HDMI. Synes jeg får dårlig lydkvalitet, og spesielt vis en skrur opp volumet. Dette skjer om jeg har 192kbps eller 320kbps eller flac musikk filer.

Samme musikk filer som blir spilt av via PC direkte er bedre(selvfølgelig er 192kbps dårligere enn 320kbps & flac her da), så hva kan være galt?

Noen som noen gode råd???

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å kjøre uten Tversity, å heller bruk den innebygde delingen i Mediaplayeren. Den har riktignok ikke støtte for FLAC, men tar masse annet. Det er her jeg har endt opp ihvertfall. Likte ikke Tversity og synes dette funker klart best. Eneste jeg venter på nå er offisiell støtte for FLAC fra Sony slik at jeg kan spille av dette også via PS3'en min
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Future firmware updates will include 1080 deinterlacing and DTS-HD MA, much to the joy of serious home theater buffs."

Interview with SCE engineers reveal BD-Live, firmware plans - PS3 Fanboy

Newcomer Knoll sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stein
    "Future firmware updates will include 1080 deinterlacing and DTS-HD MA, much to the joy of serious home theater buffs."

Interview with SCE engineers reveal BD-Live, firmware plans - PS3 Fanboy

Dette er veldig gode nyheter!!
    Bare å vente å se når oppdateringen kommer da...

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knoll
    Dette er veldig gode nyheter!!
    Bare å vente å se når oppdateringen kommer da...
    Det sto i artikkelen at oppdateringene nå ville kommer kvartalvis. Dermed vil neste oppdatering (utenom PS Store) kommer om 2.5 til 3 måneder.

Personlig så har jeg fått DTS MA via andre veier da.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Det sto i artikkelen at oppdateringene nå ville kommer kvartalvis. Dermed vil neste oppdatering (utenom PS Store) kommer om 2.5 til 3 måneder.
    Det sammenfaller ganske bra med utbetaling av skattepenga, så da får jeg kanskje ny reciever og DTA-HD samtidig, wohoo

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DTS-HD MA Offisielt bekreftet i firmware 2.30

Sitat Opprinnelig postet av PlayStation.Blog
    We know you’re all patiently waiting for the next PS3 firmware update, ver. 2.30, which includes the revamped PLAYSTATION Store.
    ...
    I have more good news to report today – the system software update will also add DTS-HD Master Audio output for Blu-ray videos
    PlayStation.Blog » Firmware (v.2.30) Details and Store Walkthrough

Det er vel tidligere sagt at den nye PlayStation store'n kommer i midten av april, så da er det ikke lenge å vente

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert! Og den kommer neste uke? Tirsdag 15.?

EDIT: Ja, den gjør visst det

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig, ekte HD :-D he he.

Gleder med til og prøve :-D
    Håper 3800 går med på signalet uten oppdatering :-D

Side 166 av 250 FørsteFørste ... 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 162 163 164 165 166 167 168 169 170 176 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •