Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 165

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 165 av 250 FørsteFørste ... 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 161 162 163 164 165 166 167 168 169 175 185 195 205 215 225 235 245 ... SisteSiste
Viser resultater 3,281 til 3,300 av 4992
    Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Hvor mye koster den?
    $55. Jeg bestilte to og betalte $20 i frakt, vet ikke hva frakt blir for en.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    $55. Jeg bestilte to og betalte $20 i frakt, vet ikke hva frakt blir for en.
    Så kommer moms også oppå det igjen.

55 dollar+12 i frakt (tipper det er for en)= ca 350,-
    +Moms(og Postens jobb omkostning= 87.5+97= ca 535,- på Postkontoret.

Går det via andre postformidlinger så kan omkostningene av momspåslaget være høyere) Surt å måtte betale posten mer i omkostninger enn hva momsen blir.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis en ikke vil vente kan denne
    Eclectic Gadgets and Fun Technology
    være en erstattning. Koster 50$ inkl frakt da med on off eller du får en versjon uten on off til 34$ og den trenger ikke batterier, samt er nærmest usynlig.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Så kommer moms også oppå det igjen.

55 dollar+12 i frakt (tipper det er for en)= ca 350,-
    +Moms(og Postens jobb omkostning= 87.5+97= ca 535,- på Postkontoret.
    Ja, det blir dyr moro... Men verdt det for å få full kontroll fra Harmony'en

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter med å få DD ved avspilling av BD-filmer via optisk... Ved DVD så går det helt fint. Når jeg trykker 'select' så står det DD 640k. Jeg har tillatt DD, DTS samt de stereoformatene som finnes i audio setup.

Mistenker det er receiveren som ikke liker PS3 m/BD-avspilling... Noen ideer?

På forhånd takk.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Jeg sliter med å få DD ved avspilling av BD-filmer via optisk... Ved DVD så går det helt fint. Når jeg trykker 'select' så står det DD 640k. Jeg har tillatt DD, DTS samt de stereoformatene som finnes i audio setup.

Mistenker det er receiveren som ikke liker PS3 m/BD-avspilling... Noen ideer?

På forhånd takk.
    På min Yamaha receiver har jeg noe som heter audio select som kan settes spesifikt for hver inngang. Hvis du har denne muligheten på receiveren din, så bør du sjekke at valget for inngangen du har koblet Blu-Ray spilleren til er satt til auto eller til optisk.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lyd, men kun stereo... via optisk.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Jeg har lyd, men kun stereo... via optisk.
    Du har sannsynligvis bedt PS3 downmixe til stereo. Slutt med det :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for gode tips i forhold til universalfjernkontroll. Synes den boksen så spennende ut, samtidig som usb-løsningen får man til under 200...

Ps3 som musikkdatabase:
    Stemmer det at det er en fordel å lagre på den interne disken. Mener jeg har lest at det ikke blir like brukervennlig å finne fram til sangene på ekstern harddisk. Eller har dette bare med navngiving og filbaner å gjøre? Er litt billigere å kjøpe 500gb eksternt, men tror jeg vil gå for 320 internt...
    Er dere fornøyd med psp'en som fjernkontroll?

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Solgte unna min 60GB PS3 og brukte pengene på en 40 GB PS3 med 250 GB intern og 500 GB ekstern harddisk. Målet var å redusere støy, da jeg syns den bråket litt for mye ved filmtitting.

Har jo fått med meg at den nye er mer stillegående, men at det skulle være som natt og dag hadde jeg aldri trodd.

Nå hører jeg ikke en lyd fra PS3n før jeg går helt bort til den, muter lyden og lytter, og det uansett hva den driver med. Har enn så lenge ikke klart å få den til å gå opp et trinn på vifta

Så for dere andre der ute som irriterer dere over viftestøy fra PS3, bytt til 40 GB...

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Elemental Studios
    Solgte unna min 60GB PS3 og brukte pengene på en 40 GB PS3 med 250 GB intern og 500 GB ekstern harddisk. Målet var å redusere støy, da jeg syns den bråket litt for mye ved filmtitting.

Har jo fått med meg at den nye er mer stillegående, men at det skulle være som natt og dag hadde jeg aldri trodd.

Nå hører jeg ikke en lyd fra PS3n før jeg går helt bort til den, muter lyden og lytter, og det uansett hva den driver med. Har enn så lenge ikke klart å få den til å gå opp et trinn på vifta

Så for dere andre der ute som irriterer dere over viftestøy fra PS3, bytt til 40 GB...
    Problemet er jo at en ikke har PS2 kompatibilitet! Har stor glede av BUZZ sammen med resten av familien. (tror ikke denne er kommet i PS3 versjon enda)

BTW; hva går 60GB for på bruktmarkedet nå da?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Muntiadok
    Ps3 som musikkdatabase:
    Stemmer det at det er en fordel å lagre på den interne disken. Mener jeg har lest at det ikke blir like brukervennlig å finne fram til sangene på ekstern harddisk. Eller har dette bare med navngiving og filbaner å gjøre? Er litt billigere å kjøpe 500gb eksternt, men tror jeg vil gå for 320 internt...
    Tror ikke man kan sortere/gruppere musikk som ligger på ekstern disk, og som du sier blir det da knotete å finne fram i forhold til å ha alt på intern disk.

Sitat Opprinnelig postet av Muntiadok
    Er dere fornøyd med psp'en som fjernkontroll?
    Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Utrolig greit å styre musikkavspilling uten å slå på TV'en. Til og med kona syns det var kjekt, og bedre tilbakemelding enn det kan vel ikke noen gadget få

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Problemet er jo at en ikke har PS2 kompatibilitet! Har stor glede av BUZZ sammen med resten av familien. (tror ikke denne er kommet i PS3 versjon enda)

BTW; hva går 60GB for på bruktmarkedet nå da?
    Hehe, ja det er klart. Men jeg har ingen PS2 spill, så det betyr ikke noe for min del. Buzz kommer til PS3 om et par måneder, da står det spikra på toppen av handlelista. Genialt spill!

Fikk 5000 kr for min, dvs nok til å kjøpe ny 40 GB og begge diskene uten å måtte legge en eneste krone i mellom

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja det er klart. Men jeg har ingen PS2 spill, så det betyr ikke noe for min del. Buzz kommer til PS3 om et par måneder, da står det spikra på toppen av handlelista. Genialt spill!

Fikk 5000 kr for min, dvs nok til å kjøpe ny 40 GB og begge diskene uten å måtte legge en eneste krone i mellom
    Hvor solgte du den da? Og hva solgte du den med av spill, tilbehør etc?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere med PS3 og GT5: Prologue

Har dere hørt noe om en fil som visstnok ligger ute (jeg har hørt rykte om for japanske versjonen av spillet) og skal løse ut penger nok til F2007 F1 bilen? Evt legger til par biler i garasjen?

Lurer på om det stemmer eller bare er tøv. Fant ikke noe håndfast på gugel.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri hørt om... :-)

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Hvor solgte du den da? Og hva solgte du den med av spill, tilbehør etc?
    Solgte den på finn.no for 5000 kr, med 5 BD filmer, 3 spill og en HDMI kabel.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpe ny 40GB

Hvor finner jeg et godt tilbud på en ny 40GB? På nettet eller i Oslo området?
    Ønsker i hovedsak bare konsollen..

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorwed
    Hvor finner jeg et godt tilbud på en ny 40GB? På nettet eller i Oslo området?
    Ønsker i hovedsak bare konsollen..
    http://avforum.no/forum/produkt-pris...on-3-a-40.html

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er litt info om et supert lite program for å dele ut filene du måtte ha på PC'en og bruke dem på PS3'en

HFS (HTTP File server) HFS ~ HTTP File Server

Programmet er en exe fil på 550 kb

Start det opp, dra mapper (som du vil dele ut) fra PC'en inn i vinduet til programmet og bruk web leseren på PS3 til å gå til den ip adressen som står i programmet (eksempel : 192.168.1.100:8192) Du kan forandre hvilken port som skal brukes. Lagre adressen som eit bokmerke på PS3'en. Du får da opp en liste med undermapper og filer som er i den delte PC mappen og du kan klikke på avi filer og spille dem av, eller bruke sidemenyen til PS3 browseren og kopiere filen til PS3 harddisken. Funker på alle filtyper som PS3 kan spille av, video, bilder, musikk.

Gjør flytting av filer fra PC til PS3 veldig enkelt og raskt (tok ca 10 sec på 700MB på mitt nettverk (gigabit router og port på PC)

Anbefalest!

Side 165 av 250 FørsteFørste ... 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 161 162 163 164 165 166 167 168 169 175 185 195 205 215 225 235 245 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •