Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 250 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 4992
    Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Må si meg enig med tklev der. Kikket over listen igjen, og VF5 er virkelig det eneste spillet som ikke har et fullgodt alternativ på 360.

Kan jo prøve igjen, da. Er det noen som ser frem til noe annet enn neste GTA og GT5 på PS3? GTA dukker jo opp på Xbox, så blir GT5 eneste (spill-)grunnen til å kjøpe en PS3 for de fleste her på forumet?
    Motorstorm er ganske fett.. Har kun testet demoen, men det virket såpass kult at jeg bestilte den japanske utgaven. GT HD demoen er utvilsomt det beste jeg har sett av bilspill til konsoll for tiden, så jeg skjønner godt at folk synes det er en god nok grunn alene til å kjøpe PS3. Jeg ser at demoen støttet noen Logitech ratt, skal få låne et ratt av en kammerat for å få testet om dette fungerer bra. Det hadde isåfall vært genialt å kunne bruke et ratt som også fungerer på PC! Hånkontrollerne er greie nok de, men det krever ganske mye tilvenning for å få full kontroll. Litt kjipt at det ikke er rumble-feedback på kontrolleren også (etter min mening).

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vertigo
    Akkurat nå så har løse rykter som en uteligger forteller meg om xbox, større troverdiget enn hva Sony sier offisielt. Men det er kanskje bare meg.
    Nåja, Sony har ikke så veldig mye "cred" hos meg heller, men så lenge de leverer varene så klager ikke jeg. Om så varene kommer ifra USA plager ikke meg det spøtt, fordelen er uansett at jeg da kan spille av Sone A filmer, som har et langt større utvalg av filmer enn Sone B (som vi tilhører). Det eneste jeg behøvde å gjøre var å bytte ut strømkabelen som gikk til PS3ern med en standard PC strømkabel..

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av de spillene jeg har til ps3 så kan jeg varmt anbefale Resistance,Madden 07,Nba 2k7 og tony hawk project 8.Meget bra spill alle sammen,med kansje resistance som det beste.Gt hd og Formel 1 virker også meget lovende ifølge de demoene jeg har testet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig med tklev der. Kikket over listen igjen, og VF5 er virkelig det eneste spillet som ikke har et fullgodt alternativ på 360.
    Et godt alternativ til VF5 på PS3 må jo være VF5 på 360. Den kommer riktignok noen måneder senere, men man kan kan jo ikke få alt...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ps3

hvilke kabler bør jeg bruke har en samsung hdtv jeg
    det er ikke masse tekst på Motoracer?
    Skal dere ikke legge ut no Omtale av Ps3 spill Ntsc.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eystein
    Et godt alternativ til VF5 på PS3 må jo være VF5 på 360. Den kommer riktignok noen måneder senere, men man kan kan jo ikke få alt...

Hadde visst ikke fått med meg den nei. Der forsvant visst enda en grunn til å velge PS3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kan jo prøve igjen, da. Er det noen som ser frem til noe annet enn neste GTA og GT5 på PS3? GTA dukker jo opp på Xbox, så blir GT5 eneste (spill-)grunnen til å kjøpe en PS3 for de fleste her på forumet?

Vertigo, hadde vært fint med kilder når du snakker om annonsering av ting folk flest ikke har hørt om.
    For meg personlig er jeg meget spent på Killzone2. Sony satser for fullt med et vannvittig budsjett, behøver i utgangspunktet ikke bety men er ihvertfall spent. Lurer også på det nye Metal Gear spillet. Blir også spennende å se hvordan online tjenesten fungerer (er bekymret for at Sony ikke har forstått viktigheten av dette).

Må ellers si at spillutvalget til nå har skuffet stort, Sony har lovet og lovet og levert ingenting. Når jeg fra før sitter på 360 med HD DVD spiller er det kun spill som kan få meg til å kjøpe PS3, jeg elsker å spille så jeg håper virkelig Sony leverer i fremtiden.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, kan vel også liste opp Resident Evil 5, Tekken 6, Final Fantasy XIII og Metal Gear Solid 4, men ingen av disse kommer i år. Når det gjelder Killzone 2 ser det forøvrig stilig ut, men tviler også på at vi ser dette i 2007, og uansett, alle som har spilt Killzone vet at hype er noe farlige greier.

Hva tror dere om Heavenly Sword, Lair, Haze og Warhawk? Jeg synes egentlig alle virker lovende, men kommer selvsagt på mulige ankepunkter angående alle sammen; Sword blir en God of War-klone (fint for dere som likte det spillet; det gjorde ikke jeg), Lair minner mer enn hva godt er om Drakenguard, Haze blir bare "enda en first person shooter", og Warhawk ender opp som en god idé, men ikke særlig bra gjennomført, og med middels grafikk.

Newcomer Håkon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kjøp ps3

Hei

litt forskjellig negativt om Sony.

jeg sier har du ikke blue ray, xbox360 og har HDMI prosjektor, kjøp PS3
    da er det heller ikke dyrt.

jeg er hektet på GTA, vice city og da venter jeg på gta i obtober 2007 til PS3

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question ugyldig adr på ps3

som dere ser er dette mitt første inlegg. temmelig fersk ja...ops:
    trenger litt hjelp. har kjøpt meg en PS3 og vil prøve å komme meg på nett med den. men det får jeg ikke til. kommer til det punktet at jeg skal skrive inn en adr. har prøvet å skrive inn noen forskjellige adr i usa men får bare beskjed om at det ikke er godkjente adr.
    noen som kan hjelpe meg med dette.............

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tthygesen
    kommer til det punktet at jeg skal skrive inn en adr. har prøvet å skrive inn noen forskjellige adr i usa men får bare beskjed om at det ikke er godkjente adr.
    noen som kan hjelpe meg med dette.............
    Ehh, har du prøvd å taste inn "ekte" adresser? F.eks. til et stort firma e.l.? Burde ikke være noe problem å skaffe en adresse som fungerer..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg brukte adressen til orange county choppers.funket fint den.noen som har testa å kjøpe noe med kredittkort på ps3 shoppen? er litt redd for å gjøre det pga jeg har oppgitt falsk adresse...

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant noe flere bilder: Bilder på Sony Playstation 3 Premium

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått tak i en amerikansk ps3 selv og jeg er intet mindre enn strålende fornøyd.

Og min første blu ray film bør komme iløpet av uka, så jeg gleder meg litt for å si det mildt. Og ikke minst gleder jeg meg sjukt til å utforske maskinens muligheter...
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gratulerer,har selv en liten samling blu ray filmer som jeg har sett på ps3 og bildene og lyden er meget god! gled deg,de jeg har er : monster house,world trade center,crank,nacho libre,talladega nights og click alle er anbefalt med tanke på bilde og lydopplevelse i meget høy klasse .

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    av de du nevnte skal jeg ha meg Crank, men de andre hopper jeg elegant over siden filmene så slettes ikke falt meg i smak. Men også underworld evolution er underveis, og xxx... off, detta kommer til å bli en dyr periode fremmover... ;o)
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer Håkon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Blue ray

Skrotnisse hadde en interesant innlegg vedrørende soner og blue ray filmer. bare spør hvor kan en kjøpe blue ray filmer til play 3, når den europeiske kommer, play.com? andre?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håkon:

Play.com er et meget godt alternativ, men du har også nordiske butikker som cdon og playx. Og europeiske som Amazon.co.uk.

Men, for en stund tilbake lagde jeg ei omfattende butikkliste, denne er delt opp på norden, europa, og endel annet. Nå har jeg ikke orka å sjekke alle de europeiske butikkene, men endel av de har blu ray i utvalget sitt, og resten vil garantert følge etter. Du kan jo sjekke ut endel for endel linker.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Koble PS3 til TV og projektor samtidig?

Hei!

PS3 fra USA ankommer til helgen, og for å planlegge tilkoblinger litt lurte jeg på om noen vet om den sender ut bilde via HDMI og Multi-AV-out utgangen samtidig?

Mao, kan jeg koble PS3'en til TV med f.eks S-Video og projektor med HDMI, og ha bilde på begge to samtidig?

Newcomer Skynet sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Hei!

PS3 fra USA ankommer til helgen, og for å planlegge tilkoblinger litt lurte jeg på om noen vet om den sender ut bilde via HDMI og Multi-AV-out utgangen samtidig?

Mao, kan jeg koble PS3'en til TV med f.eks S-Video og projektor med HDMI, og ha bilde på begge to samtidig?
    Niks,bare bilde på en utgang om gangen.Skal du skifte må du inn i menyen og bytte utgang.Hvis du ikke har en stor bra plasma så tror jeg projektor er det beste.
    Du kan glede deg til du får den.Fy f*** for noen bilder.
    Har du kjøpt deg noen disker med bra bilde da ?

Side 16 av 250 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •