Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 142

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 142 av 250 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 138 139 140 141 142 143 144 145 146 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste
Viser resultater 2,821 til 2,840 av 4992
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AVFredrik
    Da har jeg prøvd oppskalering med PS3'n. Pirates of the carribean (2) så utrolig bra ut, må jeg meddele.
    De fleste HD / BD spillerene i dag gjør en kjempe jobb på oppskalering av vanlig DVD.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Funker dette via HDMI og? Eller bare via analog?
    Kjørte tidligere analog lyd ut fra PS3. Dette var mildt sagt en grusom opplevelse. Både i spill, film og musikk opplevde jeg susing som var langt mer støyende enn et intergrert lydkort fra en 90-talls pc. Merket det ikke så godt på høyttalere, men med hodetelefoner var det helt vanvittig.

Kjører nå via HDMI til TVen (Sony W3000) og lar den ta seg av DA-konverteringa. Det er nok ikke optimalt, men nåhører jeg iallefall ikke noe støy.

Når det gjelder (S)ACD, så bør jo PS3 kunne sende videre akkurat det den får inn, og da skal det jo være 0% kvalitetstap så lenge signalet er digitalt.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimacruz
    Noen som vet om det kommer en oppgradering en gang i fremtiden som gjør at ps3 kan sende dolby true hd og DTS HD MA som bitstream over hdmi?
    I følge en insider på AVS skal det vistnok komme i dette kvartalet :-D Dette er ikke bekreftet av Sony men det tyder jo på at det kommer om ikke så lenge.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Hvis 80gb ikke blir bakoverkompitabel så kan man få MYE for 60gb'n sin. :-D
    Har sett de bli solgt for 6000-8000 på Finn og PS3 forumet alt etter hva som er med av ekstra utstyr. Virker som 60gb versjonen blir verdifull..:-D

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Har sett de bli solgt for 6000-8000 på Finn og PS3 forumet alt etter hva som er med av ekstra utstyr. Virker som 60gb versjonen blir verdifull..:-D
    Hmmmm det virket som litt mye når en kan få 80Gb til 5300kr (+ frakt)

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja vanvittige priser enkelte forlanger. Kjøpte min 60gb for 4500,- med 2 kontrollere, 2 spill og fjernkontroll for Bluray. :-D

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Men enkelte setter vel pris på bakoverkompatibilitet med PS2 spill eller mulighet fos SACD (det kan ikke være mange).
    Å betale mere for 80gb'n enn det koster med en 40Gb + ny hd kan jeg ikke fatte å begripe. Bytting av HD i PS3'n bryter ikke engang garantien.

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Mulig dette er svart på før i tråden:kan en bruke en USB minnepinne til softwareoppgradering nedlastet fra PC? Har ikke bredbånd der PS3'en står og får heller ikke den tråløse tilkoblingen til å fungere

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Men dette er jo en amerikansk utgave. De som betaler såpass gjør det jo fordi de trenger en europeisk maskin.

Sitat Opprinnelig postet av Nemesis
    Hei
    Mulig dette er svart på før i tråden:kan en bruke en USB minnepinne til softwareoppgradering nedlastet fra PC? Har ikke bredbånd der PS3'en står og får heller ikke den tråløse tilkoblingen til å fungere
    Ja. Tror tilmed det står hvordan du gjør det i manualen. Legg fila på \PS3\UPDATE\, om jeg ikke husker feil.

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    80 Gb har samme tingene som 60 Gb har. Se her og scroll ned på retail configurations.
    Det beroliget ikke meg, etter den tabellen er den bare NTSC. Føler meg ikke sikker på at de lager en PAL versjon av den i stedefor å kutte kostnader som det er gjort på 40Gb. PS3's problem hittil har vel vært prisen? Og hardcore gutta har vel alt sikkret seg PS2 kompatible 60Gig.
    Det som taler FOR kompatibilitet er vel at man trenger noe mer enn større HDD for å få kjøpere over på dyrere modeller.
    Den som venter får se..... det ble ikke meg, jeg har bestillt 40gb

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man skriver inn diverse sökeord eller innlogningsadresser blir ordet eller adressen liggende lagret i rammen ved siden av tastaturet på skjermen.
    Dette er jo litt småpersonlige ting og jeg har ikke har lyst til at en eventuell kjöper skal kunne se alle mine opplysninger og innlogningsadresser. Finnes det noen måte å fjerne disse på för et eventuelt salg?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    til nemesis: ja, jeg brukte usb for oppdatering før jeg fikk koblet ps3 til nettet. så det funker!

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar.Får handle meg en USB pinne da!:-D

mvh
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Når man skriver inn diverse sökeord eller innlogningsadresser blir ordet eller adressen liggende lagret i rammen ved siden av tastaturet på skjermen.
    Dette er jo litt småpersonlige ting og jeg har ikke har lyst til at en eventuell kjöper skal kunne se alle mine opplysninger og innlogningsadresser. Finnes det noen måte å fjerne disse på för et eventuelt salg?
    Skal gå fint det. Nå har jeg ikke ps3 foran meg akkurat nå, men du kan trykke trekant mener jeg og velge CLEAR HISTORY eller noe i den duren, så sletter du all historikken til browseren. Tror du både kan slette history og cookies fra menyen i browseren.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder fremtidige oppdateringer av PS3 for å implementere støtte for DTS HD lyd og BD profile 2.0:
    Er dette hardware eller software oppdateringer?

Med andre ord; kan jeg trygt kjøpe en SP3 nå, og laste ned disse oppdateringere så fort de kommer, eller bør jeg vente til neste versjon PS3 med innebygget støtte for disse kommer?

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk (endelig) PS3 i hus på lørdag og gledet meg stort til bla annet å kunne spille av filer lagret på PCen via nettverk. Men, ikke en eneste en av dem lot seg vise på lerretet i stua.. Ikke engang bildene i jpgformat er støttet av PS3`en kan den fortelle.. Hva må til? Oppdateringer, OS, bla bla bla??

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av totto
    Skal gå fint det. Nå har jeg ikke ps3 foran meg akkurat nå, men du kan trykke trekant mener jeg og velge CLEAR HISTORY eller noe i den duren, så sletter du all historikken til browseren. Tror du både kan slette history og cookies fra menyen i browseren.
    Tusen takk, men sletter kun history og cookies, ikke de opplysningene som blir lagret i ordfeltet til høyre når tastaturet vises på skjermen.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Tusen takk, men sletter kun history og cookies, ikke de opplysningene som blir lagret i ordfeltet til høyre når tastaturet vises på skjermen.
    Det burde vel forsvinne om du sletter brukeren du vært inlogget på når du surfer..?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ToCa
    Noen som vet hvorfor noen spill er markert med soner? Kjøpte Ratchet & Clank fra USA og på cover og disc er det trykt på en globus med et ett-tall. Mens FIFA08 og Uncharted handlet i Norge har globusmerke med to-tall. Funker jo uansett i min Elprice PS3, men ble uansett litt betenkt; sitter Sony med planer om å innføre soner eller har det vært lagt opp til soner og Sony har forkastet ideen?
    Bare til info, er for eksempel Warhawk sonemerket. Jeg er for tida i "krangel" med den norske nettbutikken jeg bestilte det fra, for jeg kjøpte tilleggspakka "Omega Dawn" fra (norsk) PSstore, og det er (så vidt jeg har fått til, i hvert fall) ikke mulig å få den til å virke med spillet jeg mottok fra butikken. Da jeg tok en ekstra titt på boksen, var det en globus med et ett-tall der. Er det forresten noen som vet hvem som kan kontaktes på PSstore i denne saken? Sony vifter ikke akkurat med kontaktadressene sine...

Will the downloadable content be region coded?
    More or less yes…it’s not based on hardware region code, but based on the region where you purchased the game Warhawk. USA, Europe, Japan, etc.
    PlayStation.Blog » Warhawk: Omega Dawn FAQ

Når det gjelder sletting av ord i ordboka:
    Settings > System Settings > Then Either "Add/Edit Term" (Where You Can Add Or Edit Or Delete Previous Words)
    Or If You Want Go To "Delete Predictive Text" Dictionary (To Delete all the words)
    PS3 Predictive text dictionary - Official PlayStation Community

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Fikk (endelig) PS3 i hus på lørdag og gledet meg stort til bla annet å kunne spille av filer lagret på PCen via nettverk. Men, ikke en eneste en av dem lot seg vise på lerretet i stua.. Ikke engang bildene i jpgformat er støttet av PS3`en kan den fortelle.. Hva må til? Oppdateringer, OS, bla bla bla??
    .jpg er støttet direkte så feilen må ligge et annet sted. Hva slags mediaserver benytter du for å streame til PS3'n?

Side 142 av 250 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 138 139 140 141 142 143 144 145 146 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •