Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 250 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 4992
    Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av brownale
    Selvfølgelig mener jeg komponentkabel. :lol: Men da kan det fortsatt være hold i utspillet fra Sony Centre?

Nope.

Beste bildet får du fra HDMI tilkobling. Det samme gjelder overføring av lyd. Optisk kabel (spdif) støtter ikke HD lyd da det ikke er nok båndbredde for dette.

Cyberdog

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NAD-master
    En liten ting som jeg kom over i et blad (lurer på om det var Gadget??) var at PS3 skal ha støtte for mus og tastatur når den kommer til Europa. Det er utrolig kult å ha hvis man vil bruke den til internett og mail og ikke minst 1. person skytespill!

Den har støtte for mus/tastatur, mitt logitech trådløse tastatur fungerer uten problemer. Det er pr. idag ingen spill man kan spille med mus/tastatur og det er heller usikkert om det blir mulig pga. den fordelen dette gir i 1st person shooters.. Det har vært lange tråder om dette på diverse PS3 forum og folk som skriker etter mus/tastatur support i RFOM.

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ps3 fra usa

noen som har peil på om det er noe negativt med å kjøpe ps3 fra usa? jeg greier ikke vente.tenker da på kjøp av spill med soner ,oppsett osv..håpte de skulle vere like europamodellen..

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MariusR
    Den har støtte for mus/tastatur, mitt logitech trådløse tastatur fungerer uten problemer. Det er pr. idag ingen spill man kan spille med mus/tastatur og det er heller usikkert om det blir mulig pga. den fordelen dette gir i 1st person shooters.. Det har vært lange tråder om dette på diverse PS3 forum og folk som skriker etter mus/tastatur support i RFOM.
    Det finnes pr. idag ingen (skikkelig) bra spill til PS3, så at det ikke funker fåreløpig er ikke så rart. Hva så om det er en fordel? Da er det sikkert flere som vil ha den, så rart hvis det ikke blir noe av.

kjelle: det står mye om det hvis du leser litt bakover i tråden. tklev har noen gode innlegg om det rundt side 8-9 tror jeg.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I bunn og grunn så handler det vel om at Sony syns ikke noe om å 'tvinge' folk til å kjøpe seg mer utstyr (mus+tastatur) for å kunne spille mot andre. Jeg er forsåvidt enig i det, samtidig som jeg gjerne vil spille med mus og tastatur selv i FPS

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror dere det kan være mulig å spille to-player mellom en PS3 og en PSP slik at spiller 2 ser fullskjerm på PSPen og slipper split-screen?

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man blir jo ikke tvunget til å bruke mus og tastatur, det er en mulighet. Og det er ikke bare for å spille mot andre, men også "1 player" ifølge bladet jeg leste.

Har lurt på det samme som deg e-h. Tror det skal gå med tanke på at det går ann mellom 2 stk PSP, og PS3 har stort sett de samme mulighetene som PSP.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man blir indirekte tvunget om det er et stort handicap å ikke bruke det. Nøyaktigheten er jo såpass mye høyere med mus og tastatur at folk som bruker en standard kontroll ikke vil ha sjanse. Single player må også modifiseres endel for å fungere sånn. Personlig håper jeg de styrer unna den kontrollformen, eventuelt kunne de ha en server reservert til sånt om man spiller online. Men full valgfrihet? Nei.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hdmi 1.3

må man ha hdmi 1.3 for å få bilde via hdmi eller vil det fungere med den "gamle " hdmi standarden..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelle
    må man ha hdmi 1.3 for å få bilde via hdmi eller vil det fungere med den "gamle " hdmi standarden..

Nei nei, du trenger selvsagt ikke 1.3 for å få bilde via hdmi. Sålenge du har hdmi eller DVI kontakt er det tut og kjør. Kjører med PE8720 i 1080i, supert det. (Dog er de fleste spillene bare i 720p foreløpig)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fett! usa versjon du også har? er alle blue ray filmene sonefri oxo? evt tips til butikker som selger desse billigere enn playusa.com?

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cyberdog
    Nope.

Beste bildet får du fra HDMI tilkobling. Det samme gjelder overføring av lyd. Optisk kabel (spdif) støtter ikke HD lyd da det ikke er nok båndbredde for dette.

Cyberdog
    Hmh det er veldig relativt. Komponent kan gi vel så bra bilde som HDMI, det kommer ann på kilden og mottakeren. Flere tv'er som gir et mye bedre bilde via komponent enn hdmi. Crap in er crap out uansett hvor fantastisk grensesnittet er.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sliter med å få laget online account! noen som har fått til dette? får bare opp japan ,usa,canada,hong kong osv..men ingen europeiske land..noen som har tips? å kansje noen nordmenn som har fått til dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Re Ps3

kjelle du har en Utenlandsk maskin-Ntsc, den er ikke bergenet for Europa
    har sine bakdeler og kjøpe dissse.
    Sony sperrer Online hvis du ikke har Japansk og utenlandsk adresse, hvis de ikke her gjort det med ny patch allerede.
    skal du ha Online bør du nok velge eu maskinen.

Sony Gir ikke ved dørene de er Horer bad language excuse me.

Newcomer Phantom sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Du må legge inn en ekte amerikansk adresse. Jeg la inn adressen til den EB Games butikken i USA jeg kjøpte min PS3 hos.

Er forøvrig mektig imponert over PS3 hva angår:
    design, kvalitet, støynivå, menysystem, bildekvalitet på spill og Blueray i 1080i, lyd med Optisk Digital lyd med 5.1 og HDMI 1.3 lyd mulighet i 7.1, Wi-fi, SD minnekort og andre tilkoblingsmuligheter samt den gode prisen dersom man kjøper denne herligheten nå i USA. Er også en fordel å kjøpe PS3 i amerikansk utgave for de som er film interrisert da Blueray utvalget for USA og Japan er mye større en Blueray utvalget i Europa. Bra jobbet Sony !!!

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    kjelle du har en Utenlandsk maskin-Ntsc, den er ikke bergenet for Europa
    har sine bakdeler og kjøpe dissse.
    Sony sperrer Online hvis du ikke har Japansk og utenlandsk adresse, hvis de ikke her gjort det med ny patch allerede.
    skal du ha Online bør du nok velge eu maskinen.
    Det kan jo være så enkelt at de ikke har åpnet for europeiske accounts fordi de ikke er lagt ut for salg der enda? Og.. Hvor vanskelig er det egentlig å skaffe seg utenlands adresse..?

Newcomer mitch sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feks

beverly hills 905210

den brukte jeg hvertfall :-D

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder på å laste ned demo av Gran Turisimo HD Concept.. Skal bli spennende å se hva det er for noe..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk takk.jeg brukte adressen til orange county choppers jeg

Side 12 av 250 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •