Offisiell tråd: Sony Playstation3. FAQ på side 1 (oppdatert 20.06.08) - Side 112

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 112 av 250 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 108 109 110 111 112 113 114 115 116 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste
Viser resultater 2,221 til 2,240 av 4992
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min PS3 med 2.0 oppdatering hang seg i dag opp under demospillet Strangehold. Får ikke reaksjon med PS-knappen og tør ikke å slå den av manuelt, siden jeg har endel på nedlastning og kan kanskje skade harddisken.

Var aldri Windows-tilstander på PS1 og PS2..........

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugen
    Hvorfor skal PS3'en i stua skru seg på når PS3'en på soverommet skrus på?
    Tror du missforstod litt. Han lurere på om PS3 også ville skru seg på i stua hvis han skrudde på en han eventuelt får på soverommet. Det er det han ikke ønsker.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Oppdatering ute... 2.1 Har ikke sett noe info om denne oppdateringen, og har ikke lastet opp selv enda.

Noen som har lastet ned og vet mere?
    Det er sikkert kun småfikser. mener den hen 2.01 og ikke 2.1. Mener en del fikk problemer med mer hakking ved avspilling av BD osv, og at ting ble fikset med denne kanskje.

Har lastet ned, men ikke testet eller lagt merke til noe spesielt.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Oppdatering ute... 2.1 Har ikke sett noe info om denne oppdateringen, og har ikke lastet opp selv enda.

Noen som har lastet ned og vet mere?
    The PLAYSTATION®3 system software version 2.01 (with 2.00) update includes the following:
    New for 2.01: System stability during use of some PLAYSTATION®3 format software has been improved.
    New for 2.01: System stability has been improved for some operations, including the use of the Internet browser and (Information Board).

New for 2.01: System stability during output of upscaled PlayStation®2 format software images has been improved.*1
    New for 2.01: Functionality of the [Remote Start] feature has been changed to prevent an unintentional remote start. *2
    *1 Applies only to models that support playback of PlayStation®2 format software. > See details

*2 If remote start via the Internet is enabled, the PS3™ system may turn on unintentionally, depending on the type of router in use. (In this case a remote play connection cannot be established.) To avoid unintentional power-up of the system, remote start via the Internet may be disabled automatically if a remote play connection is not established within a certain amount of time after the system is turned on.

LINK: PlayStation.com

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Tror du missforstod litt. Han lurere på om PS3 også ville skru seg på i stua hvis han skrudde på en han eventuelt får på soverommet. Det er det han ikke ønsker.
    Nei, misforstår ikke. Det er akkurat det jeg spør om. Hvorfor skulle det skje?

Newcomer ibux sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, misforstår ikke. Det er akkurat det jeg spør om. Hvorfor skulle det skje?
    Det er en kjent sak at en hvilken som helst PS3-kontroller kan fungere mot en hvilken som helst PS3. Hvis man da ikke er fullstendig kjent med hvordan bluetooth-enheter fungerer (oppsett og paring), så er det ikke rart at vedkommende spør.

Spørsmålet og de påfølgende svarene burde vel egentlig forklare seg selv. Men nå har jeg uansett lagt det frem med teskje, så da faller vel akkurat dét argumentet på sin egen urimelighet ;-)

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig, spørsmålet var meget relevant...

Har man to like produkter innenfor rekkevvidde er det naturlig å tro at en fjernkontroll kan påvirke dem begge...
    Men siden blutooth enheter må parres med hverandre så er det ikke noe problem, verken med kontrollere, fjernkontrollen, blutooth tastatur og mus eller headsett... (har alt dette & 2stk PS3 i huset (ikke min), fungerer knall alt sammen..)

Blutooth er egentlig ganske genialt... :-D
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Blutooth er egentlig ganske genialt... :-D
    Enig egentlig, men ikke når det ikke finnes noen universalfjernkontroller som bruker teknologien, da blir det ikke så genialt.

Når Nevo, Harmony, Pronto osv osv har bluetooth også da blir det lurt. Nå er det en fin måte å kontrollere PS3 på men bare den

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som jeg ikke skjønner noe her.

Hvis begge PS3 er avslått. Hvorfor skal den ene PS3'en skru seg på når jeg skrur på den ene?

Skjønner det med kontroller, men hvorfor skal selve maskinen skru seg på når den ene skrur seg på.

Hva er dette "full range rgb" i PS3 menyen? Enten er det full eller begrenset.
    Merker at det blir mørkere med full. Er det lysnivået som forandres eller er det mer dybde i fargene?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er dette "full range rgb" i PS3 menyen? Enten er det full eller begrenset.
    Merker at det blir mørkere med full. Er det lysnivået som forandres eller er det mer dybde i fargene?
    Hadde full RGB på selv en stund, når jeg sammenlignet mot S300 så var bildet altfor dårlig, når jeg skudde av Full RGB, så ble blidet like bra igjen. Det blir for lite detaljer i mørket med Full RGB etter min mening.

Det med kontrollerene og PS3. Hvis man har 2 PS3, og en kveld bruker kontrollerene til begge disse på en maskin, vil ikke de da den ene av dem fungere mot begge? Eller fjerner da den kontrollenen alt minne om en annen PS3?

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som jeg ikke skjønner noe her.

Hvis begge PS3 er avslått. Hvorfor skal den ene PS3'en skru seg på når jeg skrur på den ene?

Skjønner det med kontroller, men hvorfor skal selve maskinen skru seg på når den ene skrur seg på.
    Jeg skjønner hva du mener.
    Det er fordi du kan slå på PS3 ved hjelp av spillkontrolleren, ved å trykke inn den runde knappen på midten (tror den kalles Playstation-knappen eller noe i den dur).

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Jeg skjønner hva du mener.
    Det er fordi du kan slå på PS3 ved hjelp av spillkontrolleren, ved å trykke inn den runde knappen på midten (tror den kalles Playstation-knappen eller noe i den dur).
    Se der, ja. Nå skjønte jeg det. Visste ikke at man kunne skru på PS3'en med kontrollen.
    Takk!

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Enig egentlig, men ikke når det ikke finnes noen universalfjernkontroller som bruker teknologien, da blir det ikke så genialt.

Når Nevo, Harmony, Pronto osv osv har bluetooth også da blir det lurt. Nå er det en fin måte å kontrollere PS3 på men bare den
    Og hjulet var en dum idé, for ingen kjørte vel bil på den tiden...

Poenget mitt er bare at det er vel Nevo, Pronto og Harmony som "ikke er lure"....

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Min PS3 med 2.0 oppdatering hang seg i dag opp under demospillet Strangehold. Får ikke reaksjon med PS-knappen og tør ikke å slå den av manuelt, siden jeg har endel på nedlastning og kan kanskje skade harddisken.

Var aldri Windows-tilstander på PS1 og PS2..........
    Det er bare å slå av med knappen på PS3, eventuelt holde den inne.

Så vidt jeg vet så laster ikke PS3 ned når den brukes til spill.

Har ikke testet Strangelhold demoen, har spillet på PC. Men har opplevd at en annen demo (husker ikke navnet) gjorde det samme, selv om jeg slettet og lastet ned på nytt.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Burre
    Og hjulet var en dum idé, for ingen kjørte vel bil på den tiden...
    Skal ikke dra denne for langt, men hvis du er ute i en ørken så ville du heller hatt et hjul uten bil, fordi det er en god ide. Jeg ville foretrukket en kamel, fordi det virker..... Men jeg har i dag en bil og ikke en kamel, for nå er det veier og biler som er best.

Kunne ikke dy meg, hvis du leser posten min så er vi jo helt enige.

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, den gjør det.

Newcomer ibux sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Jo, den gjør det.
    Det er vel forutsatt at man ikke spiller online. Mener at alle nedlastinger pauses hvis man bruker online-funksjoner.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Jeg lekt meg litt med psp og du ser det samme på skjermen til PSP som du gjør med en PS3 tilkoblet tv/prosjektor. Problemet er at du kun får lyden inn på PSP og ikke ut på stereoen som en ønsker...
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Da er jo mye av poenget borte... Dette må det vel komme en fix på?
    Ikke bare litt a poenget, HELE poenget med PSP'n er borte hvis man ikke får lyd ut på anlegget. Trodde den kunne brukes som fjernkontroll, men der tok jeg visst feil. Det var synd, men bra vi fant ut av det før jeg bestilte en, det var nære på i helga..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare å slå av med knappen på PS3, eventuelt holde den inne.

Har ikke testet Strangelhold demoen, har spillet på PC. Men har opplevd at en annen demo (husker ikke navnet) gjorde det samme, selv om jeg slettet og lastet ned på nytt.

Det gikk ikke skjønner du, holdt den inne lenge og ofte, så måtte bruke av-knappen manuelt. Ikke bare jeg som får spill fryst midt i, en kompis har og anskaffet en 40GB versjon (jeg har 60GB) og han sin har og klikket noen ganger under Assasins Creed. PS2 og PS1 pleide aldri å klikke...

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ibux
    Det er vel forutsatt at man ikke spiller online. Mener at alle nedlastinger pauses hvis man bruker online-funksjoner.
    Vet ikke hvordan det gjøres for online-spill, men i spill hvor man bare sjekker mot high scores osv på nett, så stoppes det ihvertfall ikke opp.

Side 112 av 250 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 108 109 110 111 112 113 114 115 116 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •