PS3 utsatt!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 64

Tråd: PS3 utsatt!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 utsatt!

jaja.. da ser det ut til at vi må vente til mars 07 før vi får godbiten.. grunnen er forsinkelse i produksjonen av blå lasere..

Pokker!!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129554

Newcomer suprmann sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy PS3 utsatt... Hvorfor er jeg ikke sjokkert?

http://www.nettavisen.no/spillmagasi...icle729887.ece

Får håpe Sony i det minste retter opp "bugs" som blir rapportert i USA og Japan før den lanseres i Europa...

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda et slag i trynet på BD entusiasene..

Missforstå meg rett, jeg synes det er synd, for jeg har bestillt meg PS3 selv.

Newcomer suprmann sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Svarte heller! Jeg som hadde gledet meg til BluRay og HD-gaming... Jaja, da får jeg leve med 360'en min litt lenger og kanskje vurdere bestilling av en HD-DVD spiller likevel...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bryr meg absolutt ikkje hvem av Blueray eller hd-dvd som vinner formatkrigen ettersom jeg skal ha det ene eller begge uansett og er ingen stor forkjemper for noen av dem men er ikkje dette et kjempe slag i trynet for blueray generellt?
    Jeg hadde tenkt å la Ps3 bli min første hd-maskin men ettersom den blir utsatt såpass lenge så lukter det hd-dvd import fra min side ivertfall, noen andre som har noen meninger om det?
    Er det lurt å importere hd-dvd før prisene fyker opp nå?

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ånei.. Da bør det komme en stillegående 360 med innebygd HD-DVD i stedet, gidder ikke mer av dette tullet her. Vet at Sony mest sannsynlig ikke er ansvarlig for produksjonsforsinkelse, men er grenser for hvor lenge man gidder vente.

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jensen84
    Bryr meg absolutt ikkje hvem av Blueray eller hd-dvd som vinner formatkrigen ettersom jeg skal ha det ene eller begge uansett og er ingen stor forkjemper for noen av dem men er ikkje dette et kjempe slag i trynet for blueray generellt?
    Jeg hadde tenkt å la Ps3 bli min første hd-maskin men ettersom den blir utsatt såpass lenge så lukter det hd-dvd import fra min side ivertfall, noen andre som har noen meninger om det?
    Er det lurt å importere hd-dvd før prisene fyker opp nå?
    Dette var meningen skulle bli min første HD maskin og, men nå står den nye Toshiba spilleren meget høyt på listen..
    Er heller ikke noen forkjemper for det ene eller det andre, men det er vel kjent at BD ikke har hatt noe spesielt å vise sålangt, og nå kommer de enda lenger etter, desverre.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, jøss. For en overraskelse...:roll:
    Dumt for sony som glipper julesalget da...

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kom jo ikke akkurat som noe bombe? Synes alt slikt som skal lanseres blir utsatt. Men for nå håpe at den ikke blir utsatt igjen da...

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Jeg fikk nå i det minste en fin gratis T-skjorte ifra Komplett..

Nok en gang så er det lille Norge/Europa som må bite i det sure eplet og vente til seinere med å få godsakene. Ganske typisk Sony egentlig, dette gjorde de også med Playstation 2. Med tanke på hvor viktig USA er som HD-film marked så er det egentlig ikke rart at de velger å fokusere på dette området først, og få ut "nok" spillere der. Det eneste som irriterer meg er at dette gjentar seg gang på gang, de vet at de ikke klarer å gjennomføre en verdenslansering, men holder kortene tett inntil brystet helt til det begynner å nærme seg lansering..

Blueray som format taper nok ikke noe på denne utsettelsen, iallefall enn så lenge de klarer å få solgt et brukbart antall maskiner i USA. Det er jo tross alt i Japan og USA det er størst antall brukere som har HD skjermer.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var vel egentlig ikke en overaskelse... Dette er så typisk. Europa blir som regel nedprioritert.

Da blir det nok en HD-DVD spiller på meg og.

Neste runde med utsettelser blir garantert rundt Gran Turismo 5... :-D Gleder meg allerede. :P Husker lanseringen av 4ern var håpløs, så og si lik lanseringen av Pink Floyds pulse som tok 2 år før den fikk rævva si ut på markedet

Newcomer tbraset sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rimelig sikker på at det er blir kake til kaffen hos Microsoft i dag...

Er egentlig ingen Sony-fan men synes dette var veldig synd :-/

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd er det ja, men da får nok vi europeere forbedrede bugsfrie modeller uten baby-sykdommer, forhåpentligvis, og spill med høyere nivå generelt enn "releasedato-spillene" i usa/japan.

skal uansett ikke kjøpe meg ps3 før rundt de tidene heller... Bra blir det!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha så festelig Jeg har hele tiden hevdet at den oppgitte lanseringsdatoen for PS3 har vært en del av markedsføringsjippoen, noe som nå viser seg å være sant.
    Det gir 360 et drøyt års forsprang, i tillegg så vil HD avspillingsformat være vel etablert på 360 plattformen før PS3 ankommer.
    Jeg er ingen konsoll fan overhodet - faktisk så selger jeg min 360 pga. lite bruk. ( send meg PM hvis du er interessert) men jeg er gammel nok til å huske den totalt urealistiske hypen rundt PS1 og 2.
    Blueray hadde sin ofisielle lansering i USA i løpet av sommeren, det er drøssevis av fullsider med reklame for blueray, men det er åpenbart mangel på spillere.
    Selve formatet har jo også ikke maktet å imponere vs hd dvd, bare titt litt på avsforum.
    Slik det er nå så ser det ganske mørkt ut for blueray og PS3, ting vil sikkert snu når produksjonen kommer skikkelig igang og blueray filmene blir dekodet i mpeg4. Men det spørs om forbrukerene har tillitt til de nye formatene?
    Bare se på DAB her i Europa - ikke akurat noen knallsuksess.
    Jeg tror faktisk ikke vi får en ny generasjon hd dvd spillere med hd-dvd og blueray, selv om begge formatene har stor støtte i industrien og brukes aktivt i "billige" konsoller for å få høy markedstetthet.
    Mye tyder på at forbrukerene ( i USA ) allerede har vent hd-dvd ryggen pga. den store usikkerheten og den strenge kopibeskyttelsen.
    Dette vil selvfølgelig snu etterhvert som medie og spillere synker i pris og etterhvert som andelen av befolkningen som har skjermer/projektorer som støtter 1080p øker, men det er klart at blueray og hd-dvd ikke på langt nær er kapable av å gjennta suksessen som dvd var.

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde akkurat bestemt meg med og vente med 360 og spare til PS3. Men nå har jeg ombestemt meg! Da blir det innkjøp av 360.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette var forb.... dritt nyhet å få. Hadde virkelig gledet meg til en skinnende PS3 å kose meg med på mørke triste vinterkvelder. Får prøve å dra frem de små positive tingene dette kan medføre, som f.eks flere release spill (kanskje bedre kvalitet?), vi får god oversikt over tester av spill og kanskje eventuell bugfixxing av konsoller. Må legge til at jeg ville absolutt foretrukket å få den i november, men det går jo an å dempe lidelsen litt.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når kommer xbox 360 med innebygd HD dvd spiller? Siden PS3 ikke kommer før mars neste år så tenker jeg at jeg kjøper denne og Wii i år(forhåpentligvis en Lcd tv også, men jeg er så forvirra at jeg vet ikke hva jeg skal velge:-? ). Er litt glad for at PS3 ble utsatt også, så kommer ikke alt på en gang og så har vi jo noe å glede oss til neste år! Dead rising er rett rundt hjørnet også!

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, dette var synd, men kan ikke si at det kom som noe Bombe på meg men.
    Da er det ikke umulig at jeg skaffer meg en ny xbox mellomtiden.....

Sony sier:
    men lover bot og bedring når konsollen endelig kommer.
    Får håpe dette betyr en reduksjon av prisen!!!
    og ikke bare at man vil få med en HDMI-kabel til en hundrings, som ikke følger med ellers...

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det passer utrolig nok midt i blinken
    Med så mye innkjøp de neste mnd er det lettere å få det til mars '07..

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •