PS3 utsatt! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 64 av 64

Tråd: PS3 utsatt!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja dette er løse rykter, men er så irritert på SONY`s policy på dette.

Det er ingen tvil om at de kunne satt seg ned å tenkt igjennom situsjonen og logistikken i dette for lenge siden. Og jeg vil nok tro at det er blitt gjort i en sak som handler om milliarder. Og at de da velger å spille med "dirty tricks", løgner og desinformasjon, synes jeg det står lite respekt av.

Men for all del, de har lykkes godt med å holde gulleroten foran nesen på oss for at vi ikke skulle kjøpe x360. Men jeg synes fremdeles ikke at det er positivt for SONY.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går PS3 til helvette er det kroken på døra for Sony omtrent. Så de jobber nok det de klarer får å få dette i orden.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså... de hadde jo planer om å produsere 2 millioner enheter ved launch på et tidspunkt. De vil jo selvfølgelig prøve å selge unna så mange som mulig så tidlig som mulig slik at spill-utviklerne som har laget spill til konsollen får en god start, samt at andre spillutviklere blir fristet til å lage spill til det populære formatet.

Men av og til så skjer det uforutsigbare hendelser, som f.eks at blueray-dioder er ******* å lage, og da er det ikke så mange tricks Sony kan finne på for å fikse dette problemet. Det er ingen magisk stav de kan vifte som eliminerer dette problemet. Sony vil jo selvfølgelig selge så mange maskiner som mulig, og da burde jo vi som kunder vite at de jobber på spreng for å få dette til. Det at enkelte folk belaster Sony for dette er jo bare helt tull. De gjør det beste ut av en vanskelig situasjon, og in the end så tror jeg ikke noe av dette kommer til å ha noe å si på suksessen på konsollen. Den har såpass mange store titler at den kommer til å bli en suksess uansett. Folk klarer ikke å unngå å ville spille det neste Metal Gear Solid, Final Fantasy, Resident Evil, Gran Turismo, God of War-spillene. Sony har for mange spill-serier i lommen som folk *må* spille... jeg kan ikke se for meg at Sony på noen som helst måte kommer til å kræsje og brenne pga de nyhetene vi har fått høre om Playstation3 det siste halve året.

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Da er det laget en egen *offisiell* tråd.....
    Så bra! La ikke merker til det før nå da, men alikevell :-P Supert!

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •