plassering av xbox 360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer shaolin99 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

plassering av xbox 360

Siden hddvd nå er rett rundt hjørnet for 360 vurderer jeg sterkt å gå til innkjøp av konsollen for å få meg en billig hddvd + konsoll i samme pakke. Men jeg like svært dårlig støynivået 360en. Et alternativ er å plassere xboxen i et annet rom og trekke kabler inn i stuen. Noen som vet om det finnes kabelmuligheter for dette?? Når det gjelder komponentkabel (eventuellt hdmi) og optisk lyd så er det vel ingen problem å forlenge dem? Men for at de trådløse kontrollerne skal virke må man vel koble til en ekstern mottaker til xboxen som man så plasserer i stuen. Noen som vet om det er mulig å få tak i mottaker slik at kontrollerne virker fint selv om xboxen står langt borte?

Active Wodger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det ikke er alt for langt til det andre rommet så vil jeg tro det ikke er noe problem å bruke den trådløse uten noen ekstra mottaker. (Har heller ikke sett noe slikt til salgs noe sted, men man skal aldri si aldri)

Jeg hadde Xboxen stående i naborommet og det funket utmerket. Anlegget stod da inntil veggen på stua mens xboxen stod på soverommet på andre siden av veggen. Strekket var da ikke lenger enn at jeg så vidt kunne bruke eksisterende kabler.

Mitt råd må bli å kjøpe på Elkjøp eller via postordre. Funker det ikke så send den tilbake.

Newcomer shaolin99 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wodger
    Hvis det ikke er alt for langt til det andre rommet så vil jeg tro det ikke er noe problem å bruke den trådløse uten noen ekstra mottaker. (Har heller ikke sett noe slikt til salgs noe sted, men man skal aldri si aldri)

Jeg hadde Xboxen stående i naborommet og det funket utmerket. Anlegget stod da inntil veggen på stua mens xboxen stod på soverommet på andre siden av veggen. Strekket var da ikke lenger enn at jeg så vidt kunne bruke eksisterende kabler.

Mitt råd må bli å kjøpe på Elkjøp eller via postordre. Funker det ikke så send den tilbake.
    Takk for svar Wodger. Jeg har søkt en del på nettet etter utstyr som kan forlenge mottaksignalet til de trådløse kontrollerne uten hell, så det eksisterer vel ikke til 360en..

Det er faktisk ikke så veldig langt inn til det andre rommet så jeg skal teste det med en kompis sin xbox.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •