PS2: Reparering og chipping? *LØST*

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS2: Reparering og chipping? *LØST*

Heisann. Har en gammel ps2 som jeg ikke har brukt på rundt 1-2 år siden den ble ødelagt eller sluttet å funke. Men har jo da fått ny TV og sånt, så kanskje jeg skulle pusse støvet fra ps2'en og få prøvd noen spill.

Men, aner ikke hvor jeg kan få den sjekket og fikset, og kanskje også få den moddet/chippet i samme slengen. Noen som vet om steder i Oslo jeg kan levere den inn, eller evt. et seriøst firma som jeg kan få sendt den til?

Takker for all hjelp!

EDIT: Glem alt det over. Børstet støvet av maskinen og testet litt. Fant fort ut at den var dead meat og heller ikke noe jeg gadd å levere på service. Har ligget på hylla snart 2 år, tror ikke jeg blir så veldig begeistret nå. Sånn er livet dessverre, eller heldigvis for lommeboken.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det fins en del bra PS2-spill der ute som du bør få oppleve (God of War, Metal Gear Solid, Final Fantasy, Gran Turismo, Resident Evil, Silent Hill, Shadow of the Colossus), men på dette tidspunktet er det vel like greit å spare pengene og skaffe seg en PS3 istedenfor når den kommer. Den vil jo kunne spille av hele back-catalogue'en til PSX og PS2.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •