Hvor får jeg kjøpt ferdigmodded Xbox 1 med HDD ???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor får jeg kjøpt ferdigmodded Xbox 1 med HDD ???

Broren min har en Xbox 1 med 200 GB HDD og den kjøpe han ferdig chippet uten noe tull og den har sånn gjennomsiktig aktig case istedet for svart...

Den kjører Xecuter Mod Chip, den funker slik at man starter vanlig Xboxen opp "uten" å starte chippen ved å starte den med Power knappen og slår den på med å trykke på "åpne Disk Tray" knappen så da slår du den på "med" chippen...

Noen som vet hvor man kan få tak i å kjøpt en sånn en og eventuelt pris ???

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ModNet og DigiStore spesialiserer seg i dette. Du vinner all informasjon du trenger på sidene.

Lykke til!

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På QXL, finn.no osv, finner du masse privatkarer som også driver med dette.
    Da kan du få det litt billigere en webshoppene, men det går jo utover garanti.

Kjøpte min fra en på QXL. SÆRDELES hyggelig kar, ikke noe tull med forhåndsbetaling/sending, han fiksa programvaren, og har vært svært behjelpelig på mail når jeg har hatt "nybegynner"-problemer!

Hvis du er interessert, kan du sende meg en PM, så skal jeg fikse navn og nummer til deg.

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde en vanelig Xbox som jeg leverte til personen som driver JKmodchip.com for å chipe den å sette inn harddisk. Jeg var meget fornøyd, han gjorde det på 2dager( jeg leverte inn 2 maskiner da). Anbefaller han hvis du bor i østfold området, han kan hente å levere den på døra også. Han sendere i hele landet også. Tror han er en av de billigere faktisk, du får sjekke litt rundt

Mvh
    kas

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte ferdigmoddet XBOX hos http://spillchip.com for omtrent 1 år siden. Svært hyggelig og behjelpelig kar, og maskina har fungert prikkfritt siden dag 1. Om jeg har hatt behov for assistanse har han vært svært rask til å svare på e-post. Mener å huske jeg betalte 1800 kr for ferdig moddet xbox, hvor han også satt inn medbrakt disk og la inn alt av nødvendig programvare. Ser ikke noe om at han selger ferdig modda boks på siden, men send han en mail og du får svar

Newcomer KimGD sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hammar får man kjøpt ferdig chippet xbox med og uten harddisk.
    Se her

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JonFT
    Jeg kjøpte ferdigmoddet XBOX hos http://spillchip.com for omtrent 1 år siden. Svært hyggelig og behjelpelig kar, og maskina har fungert prikkfritt siden dag 1. Om jeg har hatt behov for assistanse har han vært svært rask til å svare på e-post. Mener å huske jeg betalte 1800 kr for ferdig moddet xbox, hvor han også satt inn medbrakt disk og la inn alt av nødvendig programvare. Ser ikke noe om at han selger ferdig modda boks på siden, men send han en mail og du får svar
    Hei,
    Fint du ble fornøyd.
    Jeg tar som regel 500 kr i påslag av hva den koster i butikk, og da bytter jeg hardisk også. Så stikker du på siba og kjøper den for 995, så blir det 1495 totalt for deg.

Tiltross for at jeg representerer spillchip.com kan jeg også kaste meg inn med å anbefale JKMODCHIP hvis det er nærmere. Kjenner han som driver det godt og vet han har bra kvalitet på arbeidet sitt.

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.hammar.no selger også moddete Xboxer og reklamerer med prisgaranti, noe som ikke er så dumt spør du meg :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •