PS3 har vunnet...? - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 18 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 349
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvem som vinner racet, avhenger av markedet... det er markedskreftene som rår. Det gjelder å ha nok reklame, riktig pris og treffe riktig publikum. PS3 kommer på banen lenge etter 360 til en åpenbart langt dyrere pris. Det gjør at 360 har etablert seg ganske bra, med mye spilltitler. Igjen er Sony flinke til å promotere produktene sine ganske massivt, og hvis de klarer å komme med noen gode spilltitler med imponerende grafikk i starten, så kan det godt hende de klarer å ta tilbake en pen slump av markedet. Den som venter får se.

Skal jeg ha en spillekonsoll, ender jeg nok opp med PS3, basert på hva jeg har lest. Men jeg blir ikke den første som skraper på døra til Elkjøp når den kommer... så spennende er det ikke å betale overpris for en spillekonsoll med få spill.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CerwiN-
    Kanskje du burde roe deg ned.

Kremt.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva sony sier kan ikke kalles fakta.. Til og med Asbjørnsen og Moe's eventyr er mere troverdig.. For de som har sett litt på Crysis til pc så er det ingen tvil om at pc'n er en likeverdig konkurent.. ( nye vista og direct-x kommer til å ta kaka )

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ta foreksempel Oblivion. Det hakker på 360 :shock:
    Ja, Oblivion hakker også på PCen min til 15k, så der har de strukket strikken litt for langt i forhold til dagens hardware... Flott spill for øvrig da!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar neppe mer enn et halvt år før skjermkort til PC har gått forbi det man finner i en PS3, hvis de ikke allerede er der ved lansering. Men som Håkon sier, det er jo fullstendig irrelevant, opplevelsen er jo helt annerledes.

Ellers må jeg si meg uenig med CerwiN og KanAlt angående maskinkraft...hvor har dere dette fra? Ikke så rask som 360, tre ganger så rask som 360, eldre teknologi, og så videre og så videre.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spekkulasjoner? Det er fakta Kanskje du burde roe deg ned. Beskytter jeg PS3? Du har tydligvis ikke den fjerneste ide om hva du snakker om :grin: Men kan love deg det ikke går lang tid før du får spill som utnytter kraften til PS3 ganske godt. Er en liten stund til PS3 kommer. Og det er mange råe spill som har kommet allerede. Ta foreksempel Oblivion. Det hakker på 360 :shock:
    Jeg kan garantere deg jeg ikke trenger å roe meg ned når det gjelder den evige fjortiss-diskusjonen om hva som er best av Sony og Xbox eller Cerwin Vega og Dali.. Det engasjerer meg faktisk svært lite.

Du sa selv at du trodde Sony hadde sagt det selv, og at det andre du sa kun var noe du tror. Så hvis du ikke skjønner ordet spekulasjon, så forelslår jeg en norsk ordbok fra kunnskapsforlaget. Det har i allefall lite med fakta å gjøre. Om du beskytter PS3? Tja, jeg lar dine egne innlegg svare for seg selv...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at spillutvalget teller og da... Jeg er et offer for det, Halo 3, Project Gotham Racing og Forza får meg til å kjøpe 360 :neutral:

Så det hjelper liksom ikke å ha verdens beste spec's hvis ingen finner spill de ønsker å kjøpe... Og motsatt, ser noen spill de ønsker å kjøpe men til en annen konsoll enn den de har, kjøper de ofte konsollen...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet også at skjermkortet de bruker er ett ganske sykt et som Nvidia har utviklet. Som skal vær mye mye råere enn de råeste skjermkortene no til dags.
    Måtte bare sakse akkurat denne delen, og stille følgende spørsmål;

Hvordan vet du det? Synes du kommer med en del påstander her, som du sålangt ikke har vist konkrete bevis for :razz: Viktig og ha kildene sine i orden før man påstår noe mener da jeg. :wink:

Det jeg har lest meg frem til sålangt, får jeg inntrykk av er basert på mye synsing og hva den såkalte pressen har uttalt. Kan sålangt ikke se noen offisiell uttalelse fra Sony om hverken maskinkraft eller antall utganger osv. Skulle tro det var bedre og legge diskusjonen død til man faktisk har konsollen foran seg og kan foreta en ekte sammenligning (gjelder forsåvidt alle parter :-P ).

Som tidligere nevnt; når noe skal spilles legger jeg vekt på selve spillet, ikke antall terraflops per sekund

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og hvis alle mytene og haleluja snakket om hvor avansert og kraftig ps3 er stemmer, så vil det ta evigheter for utviklerene å utnytte dette.. Så et lite tips til dere overivrige er å heller være litt kritisk! så slipper dere iallefall å bli skuffet skulle ps3 ikke svare opp til forventningene

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ABREKKE
    Måtte bare sakse akkurat denne delen, og stille følgende spørsmål;

Hvordan vet du det? Synes du kommer med en del påstander her, som du sålangt ikke har vist konkrete bevis for :razz: Viktig og ha kildene sine i orden før man påstår noe mener da jeg. :wink:

Det jeg har lest meg frem til sålangt, får jeg inntrykk av er basert på mye synsing og hva den såkalte pressen har uttalt. Kan sålangt ikke se noen offisiell uttalelse fra Sony om hverken maskinkraft eller antall utganger osv. Skulle tro det var bedre og legge diskusjonen død til man faktisk har konsollen foran seg og kan foreta en ekte sammenligning (gjelder forsåvidt alle parter :-P ).
    Hvor jeg har det fra? Det er jo en uttalelse fra Sony eller var det Nvidia? Nvidia lager skjermkortene til Playstation. Og Nvidia er jo Nvidia :wink:
    Og som jeg har sagt tidligere. Om du liker 360 bedre. Versegod! Jeg bryr meg ikke. Men ikke si at 360 er bedre. For det er den ikke. Det er alt jeg vil fram til. At PCer blir utviklet fortere enn konsoller vet alle.

Sitat Opprinnelig postet av ABREKKE
    Som tidligere nevnt; når noe skal spilles legger jeg vekt på selve spillet, ikke antall terraflops per sekund
    Selfølgelig. Men då er jo det greit å ha noe som klarer å kjøre spillene skikkelig da. Har du sett PS3 demonstrasjonene? og testingen av Cell prossesoren. Det er sykt! Og etter min mening så kommer jo de beste spillene til PS3. Gleder meg sinnsykt til Gran turismo 5, Killzone2 osv. Har sett litt bilder. Og det er veldig lovende. Og jeg vet ganske sikkert at PS3 skal klare å kjøre det fint. Med tanke på spesifikasjonene. Tviler ganske sterkt på at de lyger så kraftig og at PS3 ikke har det som de har sagt. Så dumme er de ikke. Som Cell prossesoren foreksempel. Bare den alene sier ganske mye om hvor mye power som er i PS3 :grin:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Killzone? Ja...det første var jo knall.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor jeg har det fra? Det er jo en uttalelse fra Sony eller var det Nvidia? Nvidia lager skjermkortene til Playstation. Og Nvidia er jo Nvidia :wink:
    Og som jeg har sagt tidligere. Om du liker 360 bedre. Versegod! Jeg bryr meg ikke. Men ikke si at 360 er bedre. For det er den ikke. Det er alt jeg vil fram til. At PCer blir utviklet fortere enn konsoller vet alle.
    Jassådu...Kan du være så vennlig å legge ved en link eller presentere noe offisielt som bekrefter dette? Tror i alle høyeste grad det vill vært interessant å lese :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    og hvis alle mytene og haleluja snakket om hvor avansert og kraftig ps3 er stemmer, så vil det ta evigheter for utviklerene å utnytte dette.. Så et lite tips til dere overivrige er å heller være litt kritisk! så slipper dere iallefall å bli skuffet skulle ps3 ikke svare opp til forventningene
    Her er jo folk så kritiske at det er helt utrulig. Skal spekkulere på alt og motbevise alt som Sony har sagt om PS3. Mens jeg hører litt mer på hva Sony har sagt om ps3 og tror på det som er mest logisk. Det er ikke helt sikkert at ps3 når helt 100% opp til forventingene. Det er vansklig og si. Men ikke langt ifra ivertfall vil jeg tru. Er det en konsoll som ikke gjor det ivertfall var jo det 360. Ble ikke særlig imponert jeg iallfall. Skulle jo være helt fantastisk. Og revolusjonerende. Men maskinen min som jeg har hatt i 3-4 år no er jo nesten like bra. Er selfølgelig ikke det samme. Men alikavel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selfølgelig. Men då er jo det greit å ha noe som klarer å kjøre spillene skikkelig da. Har du sett PS3 demonstrasjonene? og testingen av Cell prossesoren. Det er sykt! Og etter min mening så kommer jo de beste spillene til PS3. Gleder meg sinnsykt til Gran turismo 5, Killsone2 osv. Har sett litt bilder. Og det er veldig lovende. Og jeg vet ganske sikkert at PS3 skal klare å kjøre det fint. Med tanke på spesifikasjonene. Tviler ganske sterkt på at de lyger så kraftig og at PS3 ikke har det som de har sagt. Så dumme er de ikke. Som Cell prossesoren foreksempel. Bare den alene sier ganske mye om hvor mye power som er i PS3 :grin:
    Har ikke beskyldt noen for å lyve jeg :razz: Men jeg synes du kommer med meget bastante påstander her, uten og ha noen konkrete bevis å vise til.

BTW Såliker jeg verken PS eller Xbox bedre enn noen andre :grin: Jeg liker spill generelt sett.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://itavisen.no/php/art.php?id=255155 Her har du litt om grafikk kortet og prossesor osv.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Grafikkprosessoren fra Nvidia er en 128-bit såkalt RSX Reality Synthesizer, som gir konsollen en HD videooppløsning på 1080p. Brikken skal angivelig være kraftigere enn to stk. GeForce 6800 Ultra tilsammen, som er blant de heftigste kommersielle skjermkortene tilgjengelig i dag" Hva sa jeg?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Grafikkprosessoren fra Nvidia er en 128-bit såkalt RSX Reality Synthesizer, som gir konsollen en HD videooppløsning på 1080p. Brikken skal angivelig være kraftigere enn to stk. GeForce 6800 Ultra tilsammen, som er blant de heftigste kommersielle skjermkortene tilgjengelig i dag" Hva sa jeg?

Den artikkelen er et år gammel, så du må regne med at det heftigste av grafikkort da er langt fra heftigst i dag, og enda mindre heftig når konsollen når butikkene.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av |Adeel
    Den artikkelen er et år gammel, så du må regne med at det heftigste av grafikkort da er langt fra heftigst i dag, og enda mindre heftig når konsollen når butikkene.
    GeForce 6800 Ultra er ganske høyt på listen enda faktisk. Og uansett. Det som står der beviser ganske bra at PS3 knekker 360 uansett. Og det er det jeg vil fram til. Ikke at den knuser PCer. Det kan ingen konsoll uansett.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Killzone? Ja...det første var jo knall.
    La merke til at jeg skrev litt feil der ja. Fint at du merket det :grin: Begynner å bli litt trøtt. Klokken er litt for mye :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der snakker vi :razz: Fakta i bordet så er jeg fornøyd :-P Håper dog de har snikret i hop noe kraftigere enn 6800ultra til den kommer på markedet.

Side 8 av 18 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •