PS3 har vunnet...? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 18 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 349
    Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vi får nå se. Den som ler sist ler best

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Vi får nå se. Den som ler sist ler best

Hehe den som ler sist er egentlig bare treg i oppfattelsen :razz:

Alltid vært PS fan, men tenker ikke sort/hvitt lenger. Ja takk, begge deler!!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå er jeg lut lei av å høre utrykket "fanboy". hvor i heiteste har dette oppstått og hvorfor må det på liv og død brukes om noen som foretrekker en spillkonsoll fremfor en annen, uavhengig av alder og kjønn ??

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, første gang jeg brukte det uttrykket selv. Burde ha brukt "" kanskje?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av |Adeel
    Jøss, første gang jeg brukte det uttrykket selv. Burde ha brukt "" kanskje?
    Bruk akkurat hva du vil bortsett fra akkurat det. Kan ikke fordra det.

:-P

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruk akkurat hva du vil bortsett fra akkurat det. Kan ikke fordra det.

Hehehe greit...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Jeg skjønner at du tydligvis har dannet deg en vurdering om hva som er best uten å engang ha prøvd produktet, noe som er helt greit. Men av erfaring danner jeg meg ikke meninger om et produkt før jeg har prøvd det i praksis.

Du kan godt si at det ikke er dyrt for deg og meg, men 5000,- er veldig mye for en boks man bruker til å spille av TV-spill. Man trenger ikke dra ut av norge engang for å skjønne at det er mye penger for en familie, så jeg er litt skeptisk til hvor stor suksess denne kommer til å bli hvis den prisen er reell. Man er oppe i 7000,- med ekstrautstyr og et par spill. Antall solgte enheter kommer til å ha noe å si for spillutviklere også, og til vilken grad de ønsker å bruke mye penger på en konsoll som ikke er så utbredt.

Ikke for å være frekk, men hva Sony taper på eller ikke, er ikke du i en posisjon til å uttale deg om. Det er mye mer inn i bildet enn bare utviklingskostnadene og byggekostnadene til selve enheten som spiller av spill. Et superkonsern som Sony lager ingenting for å tape penger... Det vil være naivt å tro noe annet, selv om det fra visse vinkler kan ses slik ut.

Og ytelse er et tall. Sammenlign spesifikasjoner med tidligere konsoller og PC`er, så ser du at hver gang de siste årene det skal komme en ny konsoll er det en bølge av hylende fans som forteller i det vide og breie for mange ganger raskere den er enn PC. I praksis så tar det så lang tid for spillutviklere til å utnytte det, at skjermkort til PC tar det igjen, og vel så det. En spillkonsoll kan uansett ikke sammenlignes med en PC, da de er bygget på helt ulike arkitekturer. En PC kan gjøre mye mer, og koster naturligvis også mer.
    Jeg gir rett og slett **** i om Sony taper penger eller ikke jeg. Men viss maskinen koster over 5000kroner å produsere og blir solgt for 5000kroner. Er ikke det da logisk at de vil tape penger? Viss du klare å regne så skjønner du vel det. Men det jeg skrev der er bare noe jeg tror. Jeg sa ikke de kom til å gjøre de. Bare mest sannsynlig. Tror faktisk de sa det selv også. Sony altså. Om en PC er råere enn PS3 er nok veldig sannsynlig. Om en stund. Du skal jammen meg opp i pris for å få en PC no i dag for å få like mye power. Må vel opp i over 15,000.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er pressen som har formidlet den informasjonen. Jeg vet ikke om de har offentlig godt ut med konkrete specs, men det er ganske lenge siden jeg leste hva innmaten besto av i all hovedsak, og det var langt saftigere saker enn hva lillebill har vartet opp med så langt.

Sant. Synd at disse xbox "fanboysene" ikke klarer å forstå at når en maskin er dyrere. Har mye råere innmat og mye bedre teknologi. Er den selfølgelig bedre. Men de kan tro hva de vil. Og like hva de vil. Men ikke kom her med tull som at 360 har mer power enn PS3. Det er bullshit!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KanAlt
    Kan du vise til noen linker som bekrefter disse ytelsesstallene. Tror ikke det ;-)

Ja det gikk mange rykter i fjor, men nå som realiteten er kommet på bordet har det blitt fryktelig stille på den fronten.
    Vet ganske sikkert at de har Cell prossesor. Det er almenn info at de har utviklet den. Viss du ikke tror det. Så synd for deg. Det er ikke bare rykter.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://spillmagasinet.blogg.no/playstation_3.html Les dette. Der står det litt om cell prossesoren. Som sony har til og med demonstert. "Under teknomessen CEATEC i Tokyo nylig demonstrerte Sony kraften i den nyutviklede Cell-prosessoren ved hjelp av et digitalt «speil»." Råeste prossesoren til dags dato.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jobber du for sony eller CerwiN? ^^ lol..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett hvor mye krefter PS3 har så tar det nok endel måneder om ikke år før man får utnyttet alle kreftene... Samme gjelder 360...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    jobber du for sony eller CerwiN? ^^ lol..
    Man trenger ikke å jobbe for sony for å skjønne hva pressen skriver ops: jobber du for microsoft kanskje? :grin:

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er enten eller det står på? enten holder du med ps3 eller så holder du med 360? Ikke dra meg inn i denne tåpelige "diskusjonen".. jeg er wii fææn

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man trenger ikke dra ut av norge engang for å skjønne at det er mye penger for en familie, så jeg er litt skeptisk til hvor stor suksess denne kommer til å bli hvis den prisen er reell. Man er oppe i 7000,- med ekstrautstyr og et par spill. Antall solgte enheter kommer til å ha noe å si for spillutviklere også, og til vilken grad de ønsker å bruke mye penger på en konsoll som ikke er så utbredt.
    PS2 ble lansert til 4500-5000 i Norge, litt varierende fra butikk til butikk. Den hadde jo litt suksess. Tviler på at prisen vil være utslagsgivende her.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    det er enten eller det står på? enten holder du med ps3 eller så holder du med 360? Ikke dra meg inn i denne tåpelige "diskusjonen".. jeg er wii fææn
    Du drog deg selv inn :roll: Men det er sant. Det er det jeg sier. Men ikke sørn om 360 er kraftigere enn PS3 uansett. Det er den ikke. Men folk kan gjerne like den bedre alikavel. Det har noe med smak og behag og gjøre :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    PS2 ble lansert til 4500-5000 i Norge, litt varierende fra butikk til butikk. Den hadde jo litt suksess. Tviler på at prisen vil være utslagsgivende her.
    PS2 hadde ganske bra suksess. Verdens mest solgte konsoll faktisk :grin:

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp.. Noen liker Ipod plast og andre liker Pianolakk

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CerwiN-
    Jeg gir rett og slett **** i om Sony taper penger eller ikke jeg. Men viss maskinen koster over 5000kroner å produsere og blir solgt for 5000kroner. Er ikke det da logisk at de vil tape penger? Viss du klare å regne så skjønner du vel det. Men det jeg skrev der er bare noe jeg tror. Jeg sa ikke de kom til å gjøre de. Bare mest sannsynlig. Tror faktisk de sa det selv også. Sony altså. Om en PC er råere enn PS3 er nok veldig sannsynlig. Om en stund. Du skal jammen meg opp i pris for å få en PC no i dag for å få like mye power. Må vel opp i over 15,000.
    Og ja jeg klarer å regne, hva har det med saken å gjøre? Bare noe du tror? Mest sannsynelig? Du tror sony har sagt det selv? Siden du tydligvis ikke har den fjerneste ide om hva du snakker om, og baserer dine utalelser på hva du tror og spekulasjoner på internet, så foreslår jeg du roer deg litt ned. Du beskytter en spillekonsoll du aldri har sett med nebb og klør, akkurat som om det skulle vært ditt eget kjøtt og blod.....

Har aldri sagt en PC er "råere" enn PS3. De er laget for 2 forskjellige bruksområder, men man skal ikke se bort i fra at innen den tid at de lager spill som utnytter grafikken i PS3, er kommet skjermkort som klarer det samme, uten at det har noe med diskusjonen å gjøre.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og ja jeg klarer å regne, hva har det med saken å gjøre? Bare noe du tror? Mest sannsynelig? Du tror sony har sagt det selv? Siden du tydligvis ikke har den fjerneste ide om hva du snakker om, og baserer dine utalelser på hva du tror og spekkulasjoner på internet, så foreslår jeg du roer deg litt ned. Du beskytter en spillestasjon du aldri har sett med nebb og klør, akkurat som om det skulle vært ditt eget kjøtt og blod.....

Har aldri sagt en PC er "råere" enn PS3. De er laget for 2 forskjellige bruksområder, men man skal ikke se bort i fra at innen den tid at de lager spill som utnytter grafikken i PS3, er kommet skjermkort som klarer det samme, uten at det har noe med diskusjonen å gjøre.
    Spekkulasjoner? Det er fakta Kanskje du burde roe deg ned. Beskytter jeg PS3? Du har tydligvis ikke den fjerneste ide om hva du snakker om :grin: Men kan love deg det ikke går lang tid før du får spill som utnytter kraften til PS3 ganske godt. Er en liten stund til PS3 kommer. Og det er mange råe spill som har kommet allerede. Ta foreksempel Oblivion. Det hakker på 360 :shock:

Side 7 av 18 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •