PS3 har vunnet...? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 18 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 349
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Syns egentlig navnet på denne tråden er litt provoserende. du burde nok tatt med resten av setningen der. At den har vunnet "ditt" hjerte ...

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Syns egentlig navnet på denne tråden er litt provoserende. du burde nok tatt med resten av setningen der. At den har vunnet "ditt" hjerte ...
    Kanskje han har en spåkule som vet det så tidlig ?

Tiden får vise sier nå jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jobber selv i elektronikkbutikk og selger alle typer konsoller. Vil i grunn bare påpeke at de fleste selgere/distributør jeg har pratet med har en klar formening om at PS3 vil ligge på rundt 5-7 tusen (avhenging av dyr/billig utgave). Men her er jo egentlig ingenting sikkert, så time will show :wink:

Per i dag ligger forsåvidt en Premium xbox360 på 2998,- :razz: Man må jo også ta i betraktning at man såvidt har begynt å bruke potensialet som ligger i maskinen, så maskinkraft på papiret spiller nok ikke noen viktig rolle.

Tar man f.eks. Shadow of the Colossus til PS2, ser man jo at det har tatt årevis før man faktisk har greid å tyne max ut av PS2'en. :?

Eneste fordelen jeg kan se så langt er at PS3 har BD spiller, men jeg er spent på se kvaliteten :idea:

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS2 var også beryktet for å være vanskelig å utvikle til. Sony lover at PS3 skal være langt bedre, men det tror jeg ikke helt på grunnet arkitekturens kompleksitet.

Hvis PS3 blir over dobbelt så dyr her på berget blir den ikke noen suksess i Norge fra dag 1. I USA er prisen henholdsvis 400 og 600 dollares for 360 og PS3, den forskjellen kan jeg motiveres til å betale om alle planetene står i riktig posisjon ved lanseringstidspunktet

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare legge til at når jeg skal spille noe, legger jeg vekt på at det skal være morro. Et spill kan se grisestygt ut, og ha fæl grafikk, men likevel være det spillet du henter frem om og om igjen. Er ikke gull alt som glimrer :razz:

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ABREKKE
    Må bare legge til at når jeg skal spille noe, legger jeg vekt på at det skal være morro. Et spill kan se grisestygt ut, og ha fæl grafikk, men likevel være det spillet du henter frem om og om igjen. Er ikke gull alt som glimrer :razz:
    Hear hear! For noen dager siden rundet jeg StarCraft for ørtende gang, og igår ble jeg ferdig med Brood War. Jeg installerte og nøt disse spillene til tross for at jeg også sitter og storkoser meg med Oblivion.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter mang en gang å koser meg med SNES emulatoren jeg. Noen av de beste spillene jeg har spillt er fra SNES. Utenom det så elsker jeg The Dig samt Full Throttle.. Savner de gamle Sierra spillene sårt..

Nå er det jo som jeg nevnte tidligere mulig at Wii kan laste ned SNES fra nett gratis og spille dem. Men det gjenstår å se om det skjer

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik jeg ser det blir det stadig midre grunner til å kjøpe ps3 etter E3. Ps3 har jeg allerede forhåndsbestilt, men vurderer å avbetille denne. Grunnen til dette er at jeg allerede har xbox 360, og slik jeg ser det an nå ligger det har ikke ps3 lengre den fordelen at de har spill laget kun til dem. Eneste jeg kunne tenke meg er jo såklart metal gear solid. Mens til xbox ser jeg mer fram til tittler som forza 2, spliter cell, moto gp... Og ikke minst trådløst ratt m/ FF og hd-dvd som kommer rundt høsten.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    At sony har kopiert live fra Xbox blir som å si at MS har kopiert PS2. At blueray delen ikke er av den beste sorten er det nok ingen tvil om tatt prisen i betraktning. Men poenget her er å kunne tilby noe ingen andre har til en uslåelig pris. Og for den normale mannen i gata vil DVD i HD på hans nye HD tv være en milevis forbedring fra hans gamle støvete dvd spiller. (Eller PS2 kanskje)

At den er dyr er bare tull. Den koster 1000,- mer enn Xbox 360, eller egentlig bare 300kroner da Xbox 360 skulle ligge på 4495,- men ble dumpet til 3800,- av lefdal og elkjøp. Og 4800,- prisen på Sony er en veiledende pris den også. Den blir garantert dumpet av de største kjedene også. Og hvis prisen får samme fall kan man plukke opp en slik maskin til rundt 4000,- +/- og det er ikke dyrt i mine øyne når man faktisk ser på hva denne maskinen kan.

Blir som å si at en Mercedes er for dyr når man kan få en fiat til lavere pris.
    Vel talt! Jeg støtter meg fullt og helt til dette innlegget. Når skal folk slutte å mase om at PS3 er dyr? DET ER DEN IKKE!

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kanskje vi er lei det enspora gnålet ditt alex? Du oppfører deg som spillkonsollverdens svar på SVS-patruljen. Litt objektivitet hadde kanskje vært på sin plass. PS3 blir helt sikkert en knakandes fin spillkonsoll, men det gjør ikke Xbox360 noe dårligere av den grunn. hva pris angår så får vi se hva den havner på, men kommer den på 5000 så må man faktisk greie å innrømme at det er dyrt, fordi den da er det i forhold til en Xbox360 som koster 2900 for full pakke. med det støynivået som er på spilkonsoller, så faller argumentasjonen om at man kan se Blu-ray også bort, men det gjenstår å se. jeg skal garantert ha meg en PS3, men jeg lot ikke være å kjøpe en 360 av den grunn. Den er en sinnsyk spillkonsoll som har gjort ventetiden mot PS3 betydelig kortere.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere ps3 fanatikere som venter på den ps3 nex gen grafikk kan ta en titt på motorstorm til ps3 ingame filmklipp her:

MotorSport

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Javist er den veiledende prisen på ps3 foreløpig dyrere en xbox360. Men så er nå ikke disse to konsollene identiske heller. Skjønner ikke vitsen i å krangle om det, de som synes ps3 er for dyr, eller at det er så sabla teit at den har BD, eller rett og slett føler for å kjøpe 360 eller Wii istedet for ps3 gjør vel det da?

Personlig synes jeg ikke prisen er så spessielt høy, med tanke på hva man får for pengene. Så sant maskinen holder (uten å gå istykker) helt til neste generasjon konsoller.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må da være lovlig å argumentere for og imot innenfor trådens tema på et diskusjonsforum uten å skulle bli "arrestert" av den grunn... :?

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er ein link til en torrent (lovlig !!) for Heavy Rain ... Utrolig bra! IMHO

http://media.playsyde.com/torrent/he...0p.avi.torrent

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Vel talt! Jeg støtter meg fullt og helt til dette innlegget. Når skal folk slutte å mase om at PS3 er dyr? DET ER DEN IKKE!
    Pappa driter penger.. mamma kjører bmw... så er ikke noe problemer da nei.. PS3 er dyr syns jeg(om den koster 4500kr og opp..)! Spessielt i forhold til andre maskiner. Og mest sannsynelig er den ikke noe spessielt bedre heller, men som en anen her har sagt. Time will show.

Men de fleste PS2 fantaster jeg kjenner syns PS3 priser seg endel ut, og de er skuffa over E3 presentasjonen dems. Men vi gleder oss som små dritt unger .

EDIT: PS: Jeg er PS2 fantast, og har venta på PS3!! Har ikke Xbox! .

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Sitter mang en gang å koser meg med SNES emulatoren jeg. Noen av de beste spillene jeg har spillt er fra SNES. Utenom det så elsker jeg The Dig samt Full Throttle.. Savner de gamle Sierra spillene sårt..
    Javisst! Sitter ofte med Super Metroid og Super Mario World, koser meg like mye da som med nye og "bra" spill! Er ihvertfall ikke langt ifra

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Pappa driter penger.. mamma kjører bmw... så er ikke noe problemer da nei..
    Det er vel ingen nødvendighet for å skaffe seg en PS3, akkurat. De fleste på dette forumet bruker ti røyser mer på annet hjemmekinoutstyr, så da synes jeg ikke en PS3 fortoner seg som spesielt dyr i forhold til en DVD-spiller eller receiver for eksempel..

Dessuten kommer den sannsynligvis ikke til å bli spesielt dyrere enn de andre konsollene heller, når alt kommer til alt. PS2 er nå den billigste konsollen på markedet selvom den var dyrest når den kom.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må da være lovlig å argumentere for og imot innenfor trådens tema på et diskusjonsforum uten å skulle bli "arrestert" av den grunn... :?
    "Problemet" her Alex, er at du kun bruker argumenter for, og aldri imot. PS3 kommer nok til å bli et bra spillkonsoll, men ikke perfekt. Det vil ingen være.

Dessuten kommer den sannsynligvis ikke til å bli spesielt dyrere enn de andre konsollene heller, når alt kommer til alt. PS2 er nå den billigste konsollen på markedet selvom den var dyrest når den kom.
    Hehe, syltynne argumenter. Du argumenterer for en prisutvikling i fremtiden uten å vite hva den kommer på i utsalg. Innen den tid er vel de andre konsollene sunket i pris også, tror du ikke det?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    "Problemet" her Alex, er at du kun bruker argumenter for, og aldri imot. PS3 kommer nok til å bli et bra spillkonsoll, men ikke perfekt. Det vil ingen være.

Hehe, syltynne argumenter. Du argumenterer for en prisutvikling i fremtiden uten å vite hva den kommer på i utsalg. Innen den tid er vel de andre konsollene sunket i pris også, tror du ikke det?
    Nåja, jeg forbeholder meg retten til å være subjektiv i en diskusjon.

Angående prisutvikling så er det selvsagt hva som er sannsynlig som gjelder, det skal vel for eksempel mye til at PS3 holder seg på veil. pris veldig lenge. Og vi vet hva den kommer på i utsalg: 599 dollar for den dyreste varianten.

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er den det? PS2 er vel dyrere enn både Xbox og Gamecube?

Xbox
    PS2

Tok ikke en nøye sammenligning, men fra det jeg har sett så mener jeg at Xbox har vært billigere enn PS2 en god stund nå.

Side 3 av 18 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •