PS3 har vunnet...? - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 18 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 349
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    :ironi: Fy **** ass! ps3 kommer til å roxxe så jævlig ass! føkk xbox det er bare for duster, skikkelige gamere spiller PS Yo! :ironi slutt:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    :ironi: Fy **** ass! ps3 kommer til å roxxe så jævlig ass! føkk xbox det er bare for duster, skikkelige gamere spiller PS Yo! :ironi slutt:
    Hehehe!
    Godt noen får opp stemmniga i denne tråden!:grin:

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne tråden er ganske lavmål. hvis dere ikke kan oppføre dere fint mot hverandre blir den stoppet. siste advarsel.

Da vil det også bli utestenging av personen(e) det gjelder
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CerwiN-
    Hmmm få deg ett liv mann? Viss du bruker hode ditt så forstår du vel at det jeg mente var at jeg ikke gadd å diskutere med en viss person om PS3, WII og 360. Latterlig innlegg :wink: Du kan jo ikke være mye gammel.
    Uansett hvor uenig du måtte være med [wcip]Angel, så kommer han i allefall med noen egne meninger. Du kommer kun med personangrep og meningsløst svada som ikke har noe med topic å gjøre som ødelegger hele tråden. På andre forum hadde du blitt bannlyst i flere uker for slik oppførsel. Jeg skjønner godt dersom denne tråden blir stengt.

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke sikkert det blir HDMI på PS3 da. . .

If Sony is not using HDMI to play Blu-ray Disc movies, neither are we.”

Sa en MS kar på E3 når TeamXbox lurte på hvorfor det ikke var HDMI kontakt bakpå den eksterne HD DVD spilleren til 360`n.

http://editorials.teamxbox.com/xbox/...-HDMI-Pact/p1/

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Evolved
    Er ikke sikkert det blir HDMI på PS3 da. . .

If Sony is not using HDMI to play Blu-ray Disc movies, neither are we.”

Sa en MS kar på E3 når TeamXbox lurte på hvorfor det ikke var HDMI kontakt bakpå den eksterne HD DVD spilleren til 360`n.

http://editorials.teamxbox.com/xbox/...-HDMI-Pact/p1/
    Er ikke det banket og klart at det blir 2 versjoner av PS3 i europa? En med HDMI +++ og en forenklet?

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da er det vel det da...

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Evolved
    Ja, da er det vel det da...
    Nå er ikke jeg helt sikker, derav spørsmåltegnet. Men en Sony skyter seg selv kraftig i foten dersom de ikke leverer PS3 med HDMI.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Uansett hvor uenig du måtte være med [wcip]Angel, så kommer han i allefall med noen egne meninger. Du kommer kun med personangrep og meningsløst svada som ikke har noe med topic å gjøre som ødelegger hele tråden. På andre forum hadde du blitt bannlyst i flere uker for slik oppførsel. Jeg skjønner godt dersom denne tråden blir stengt.
    Kanskje du burde lese gjennom tråden en gang til. Det er ikke jeg som kommer med personangrep her. Men jeg svarer tilbake. Prøver å holde meg så seriøs som mulig. Men det er jo ikke lett når folk kommer med poster som det der. Hver gang jeg har sagt min mening om PS, Wii og 360 har jeg fått person angrep og useriøs svar. Så dette blir bare for dumt.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes denne tråden har utspilt sin rolle, og bidrar ikke positivt. Anbefaler den derfor stengt!

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du burde lese gjennom tråden en gang til. Det er ikke jeg som kommer med personangrep her. Men jeg svarer tilbake. Prøver å holde meg så seriøs som mulig. Men det er jo ikke lett når folk kommer med poster som det der. Hver gang jeg har sagt min mening om PS, Wii og 360 har jeg fått person angrep og useriøs svar. Så dette blir bare for dumt.
    *kremt*.... Her er utsagn i dine 3 siste innlegg for å friske opp din hukommelse:
    Klassisk eksempel på en idiot's innlegg Jeg ville bare få inni hode på den fyren hva poenget mitt var. Så kanskje du burde tenke deg litt om før du skriver noe så idiotisk.
    Nå er du helt på jordet asså
    Hmmm få deg ett liv mann? Viss du bruker hode ditt så forstår du vel ..... etc etc
    Latterlig innlegg
    Du kan jo ikke være mye gammel.
    Ingenting av det du skriver i de 3 siste innleggene etter at det kom advarsel om stenging av tråden har noe som helst å gjøre om topic, eller innholder noe relevant/saklig. Derav innlegget mitt.

Foreslår at vi avslutter den diskusjonen, for dette har heller ikke noe med temaet å gjøre...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Det er opplest og vedtatt at PS3 kommer med 2 versjoner. Én med og én uten HDMi.
    Det er like opplest og vedtatt at både Xbox360 sin HD-Dvd og PS3 sin Blu-Ray vil kunne spille HD-filmer via komponentkabelen.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    *kremt*.... Her er utsagn i dine 3 siste innlegg for å friske opp din hukommelse:

Ingenting av det du skriver i de 3 siste innleggene etter at det kom advarsel om stenging av tråden har noe som helst å gjøre om topic, eller innholder noe relevant/saklig. Derav innlegget mitt.

Foreslår at vi avslutter den diskusjonen, for dette har heller ikke noe med temaet å gjøre...
    Hmmm. Ok så jeg forsvarer meg og svarer tilbake. Akkurat som alle andre. Kanskje skulle ta og sitere deg også da? Du har jo skreve like mye useriøse ting du også som at jeg er helt på jordet og ikke har peiling osv. Men sånt gidder jeg ikke. Kan godt avslutte denne diskusjonen. Har andre ting å gjør enn å sitte å krangle om meiningsløse ting på ett forum.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Det er opplest og vedtatt at PS3 kommer med 2 versjoner. Én med og én uten HDMi.
    Det er like opplest og vedtatt at både Xbox360 sin HD-Dvd og PS3 sin Blu-Ray vil kunne spille HD-filmer via komponentkabelen.
    Det var det jeg trodde også. Men var ikke det noen som skrev at det bare kom en versjon til Europa og det var den med HDMI? Eller var det bare ett rykte som har blitt avblåst? Har ikke fulgt med så mye på det som har skjedd i det siste.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Verken rykte eller faktum, Sony har fremdeles ikke tatt en beslutning der.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klassisk eksempel på en idiot's innlegg :grin: Jeg ville bare få inni hode på den fyren hva poenget mitt var. Så kanskje du burde tenke deg litt om før du skriver noe så idiotisk.
    "idiots", ikke "idiot's". Men det visste du kanskje fra før, siden du er så smart.

Personangrep forresten? hva kaller du dette? Nå er du helt på jordet asså :grin:
    Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd at det innlegget var ment ironisk. Du spør hva personangrep samtidig som dine poster i denne threaden består av ingenting annet enn personangrep.

Hmmm få deg ett liv mann? Viss du bruker hode ditt så forstår du vel at det jeg mente var at jeg ikke gadd å diskutere med en viss person om PS3, WII og 360. Latterlig innlegg :wink: Du kan jo ikke være mye gammel.
    1. Jeg har ett liv. Jeg ville nå tro det er svært få av oss som er flere. Vi er jo tross alt ikke katter noen av oss. Jeg tror det du mener er "få deg et liv", noe som er en unødvendig kommentar i denne diskusjonen samt fullstendig ignorant og uvitende. Du er ikke i en posisjon til å vite om jeg har et liv eller ikke, og din kommentar er BARE ment for å fornærme og plage. Hadde du vært medlem av forumet hvor jeg er moderator (http://www.battlefield.no) ville jeg ha bannet deg for lenge siden.

2. "Hvis", ikke "viss", men det visste du også vel?

3. "Hodet", ikke "hode" men det visste d..., osv. Jeg har snakket med mange folk på nettet de siste 8-10 årene, og jeg har møtt mange personer som ikke slår meg de skarpeste knivene i skuffen, men de fleste har til felles at de er selv klar over sine begrensninger. Med det forbehold at dine poster ikke er skrevet som bevisst trolling, så tør jeg påstå at du ikke selv er klar over hvor ufattelig dum du høres ut. Alle andre kan se det, både brukere og moderatorer. Den eneste grunnen til at du ikke er bannet er fordi dine overtredelser av forumreglene ikke har vært grove nok. Dessverre kan man ikke banne folk for å være usaklige. Internet ville vært et rimelig tomt sted hvis så var tilfelle. Det er mitt ypperste ønske at du vil feiltolke dette innlegget så ufattelig intenst som bare du klarer, og bestemme deg for å fyre av et par regel-forbrytende salver.

4. "Du kan jo ikke være mye gammel." Jeg er 23 år, dvs mellom 8-10 år eldre enn deg kan jeg tenke meg. Jeg håper inderlig at du ikke er eldre enn 14-15 år. Det er knekkende innlysende for alle oss andre at dine innlegg er preget av en ekstrem grad av umodenhet, noe som ikke er uvanlig hos unge folk som spradler løst på Internet-fora. Hvis det så skulle være at du er 18, 20 eller til og med eldre enn 25 eller 40, så har du min medlidelse. Det er da tydelig at din umodenhet ikke stammer fra din alder, men heller en sykdom eller psykologisk lidelse. Hvis dette er tilfellet, så vil jeg gjerne ta denne anledningen til å oppmuntre moderatorene til å slette denne threaden og alle dine fremtidige innlegg som kan virke avslørende på lidelsen din. Du har rett til å bli beskyttet mot deg selv, og når du ikke er i stand til å gjøre det selv føler jeg at det er moderatorene sin plikt. Selvfølgelig, det er ikke sikkert de er enige.

Hvis det derimot er alderen din som er årsaken til din umodenhet, så ønsker jeg deg lykke til i utviklingen din og håper at du lærer fra dine egne feil samt at du blir inspirert av modnere forum-medlemmer.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [wcip]Angel

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Bare et lite tips [wcip]Angel.
    Når en må trekke fram en rekke skrivefeil og lekse de opp. Da er det et tydelig tegn på at en ikke har mer å tilføre debatten.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moderator er det mulig å stenge denne tråden midlertidig? den kan heller åpnes igjen når PS3 faktisk har kommet i salg.
    Slike pissingcontests er så lite sjarmerende å se på...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi bør da klare å diskutere kommende produkter uten å gå helt i skyttergravene da folkens? De involverte har nå blitt kontaktet og anmodet om å skjerpe seg, så da regner jeg med at denne tråden kan løpe videre uten denne type useriøse personkarakteriserende innlegg.

Ser at PS3 vil leveres med HDMI 1.3, som jo er veldig positivt ettersom båndbredden dobles og gir mulighet til bl.a. 10 bits eller mer pr. grunnfarge som igjen tilbyr ekstremt mye bedre fargegraderinger enn dagens system. I dag er 8 bits det maksimale, da med 256 graderinger pr. grunnfarge, mens det altså vil være mulig å sende over tusen graderinger pr. grunnfarge via HDMI 1.3.

Rent teknisk er etterhvert PS3 AV-entusiastens drømmemaskin, men det er som kjent stort sprik mellom teknisk innhold og faktisk ytelse på disse boksene, se bare på XBOX 360, der har faktisk Microsoft klart å levere et produkt som ikke klarer å spille av en vanlig DVD uten hakking som en DVD-spiller til 299 på Rimi takler uten problemer...

Uansett, gleder meg, ja det gjør jeg!

Side 14 av 18 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •