PS3 har vunnet...? - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 18 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 349
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ok, dere har selv bedt om det. Stenger tråden for en stund. Legg fjortisargumentasjon og personlig skitkasting på hylla.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    åpner tråden igjen nå etter en liten pause.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver å skrive uten å hetse noen konsoll (rene engelen jeg..)

Alt koster, men det er vel egentlig ikke hardwaren som koster mest ?

Selv har jeg 360, og kommer nok til å kjøpe PS3 og Wii når de kommer. Kjenner jeg herlige Elkjøp rett så kommer vel de med koselige noen priser...

Har selv bla. hatt 4 Nintendokonsoller, og en 3 stk. fra Sega.
    Dreamcast, de brukte jeg mye... For meg er multiplayer viktig, og det var Dreamcasten bra på i sin tid.
    Hadde (har..) fiskestenger til Dreamcast - mange som gliste litt når jeg viste dem frem

Slettes ikke meningen å "disse" PS2, men når jeg hadde hatt Xbox en stund solgte jeg PS2. Det som irriterte meg var loadingtiden på PS2. Sammenlignet med Gamecuben min og en Xbox med HD var PS2 ganske treg...

Ting komer...
    Wii må jeg ha, da jeg er en trofast Mariofan - og det er sikkert morro med den (de) kontrollen(e). Så dem annonserte Wii til 1499 - det er jo latterlig lite...

Mulig PS3 vil slå 360 på grafikk, da kommer nok den inn i filmrommet mitt og.

Ellers tror jeg er det vel softwaren som vil avgjøre "vinneren" i det lange løp. Nytter ikke med bra HW om det ikke er mange nok bra spill.
    Mimre;
    Kjøpte Atari Jaguar når den kom, men det kom altfor lite spill. Den hadde noe slagere, feks Tempest 2000 - meget bra...

SW gjorde faktisk at jeg kjøpte meg en PS2 tilbake for noen dager siden.
    Etter å ha testet Buzz så punget jeg gladelig ut. Var jo meget rimelig for PS2 nå.
    Det som er kult med Buzz; man kan lure med seg folk som vanligvis ikke liker å spille tvspill

Game on

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Da må du også teste Guitar Hero.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Hva er det?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha Guitar hero! Ikke nok med det men det kommer snart Trumpet Hero også

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    selv ser jeg fram til 1080p hvis det er i det hele tatt er gjennomførbart som sony sier
    Hvorfor skulle det IKKE være gjennomførtbart?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    krever en sinnsyk datakraft for å få det smooth, men det går sikkert. blir jo litt som på en pc, hvor man øker oppløsningen og framerate. til slutt får man problemer. dette kan også være en del av grunnen til forsinkelsen på maskinen, nemlig å få tak i så heftig maskinvare til en pris som ikke er ublu. jeg har allerede forhåndsbestilt en maskin jeg
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Hva er det?
    Aiai, da har du gått glipp av noe!

Hvis du har det minste snev av interesse for rocke-musikk, så kommer du til å like dette...Er glatt verdt 900,-!

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Nesten så jeg lirer ut av meg et uttrykk som jeg ikke liker, "jeg vet det"
    Ja, det skal jeg selvfølgelig ha!
    Fantastisk bra.. Så sanglisten på dvd'en - det kriblet vilt i fingrene...

Bra tips, alle med PS2 bør kjøpe det.

Tenkte å kjøpe det på FreeReccordShop - men så det var 100 spenn dyrere en Elkjøp - så jeg venter litt. Ring litt til Elkjøp, de hadde ikke fått det inn.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Herregud for et sinnsykehus denne threaden har blitt.

Jeg vil gjerne starte med å be jfinneru om unnskyldning for min teite kommentar for ca. 9 sider siden. Den kommentaren burde ha vært flust av smilies for å vise at posten mitt ikke var skrevet i en seriøs tone. Beklager.

Videre til utsagnene i denne threaden. Først vil jeg bare takke Håkon for å ha gjort denne threaden verd å lese. Du har en tålmodighet som ikke ligner skogen! Jeg hadde kanskje overlevd 2 runder med han fyren før jeg hadde gitt opp. Du holdt ut i 20.. and counting. Imponerende!

Sitat Opprinnelig postet av |Adeel
    Husk at spillutvalget teller og da... Jeg er et offer for det, Halo 3, Project Gotham Racing og Forza får meg til å kjøpe 360 :neutral:

Så det hjelper liksom ikke å ha verdens beste spec's hvis ingen finner spill de ønsker å kjøpe... Og motsatt, ser noen spill de ønsker å kjøpe men til en annen konsoll enn den de har, kjøper de ofte konsollen...
    DING DING DING! Helt korrekt! Allerede her har vi bottom line på diskusjonen. Det er rimelig kjent at Xboxen (og Gamecube? - kan noen bekrefte) hadde bedre hardware specs enn PS2, og allikevel så har PS2 solgt mer enn disse to konsollene til sammen. Hardware specs har ingenting å si så lenge en konsoll ikke tilbyr et rikt bibliotek av bra spill.

Sitat Opprinnelig postet av D|sElMiNk
    Jeg kommer høyst sannsynlig til å kjøpe en PS3 når den kommer, om ikke akkurat ved lansering (grunnet blodpris og oftest labert spillutvalg) så ihvertfall ganske så snarlig. Har hatt god erfaring med spillutvalget på både PS1 og PS2, så jeg ser ingen spesiell grunn til at Sony skulle drite seg ut nå.
    Ditto!

Sitat Opprinnelig postet av D|se|Mink
    Akkurat nå er det ingen spill på 360'en som frister meg (med unntak av Oblivion, men det får jeg spilt på pc'en).
    Ditto!

Sitat Opprinnelig postet av D|se|Mink
    Wii er en underdog, men det er mulig jeg kjøper en slik også. Gamecube'n min ble kjøpt kun på grunn av Wind Waker, men har samlet støv etter at jeg fullførte det spillet. PS2'en har blitt flittig brukt både før og etter
    Ditto! Bare bytt ut Windwaker med Resident Evil Zero, Resident Evil Remake og Metal Gear Solid Twin Snakes.

Det er dette som er grunnen til at jeg holder meg til PS3 (for øyeblikket). Det fins ingen eksklusive titler til Wii som rettferdiggjør kjøp av denne konsollen. Jeg holder meg til Metal Gear Solid, Resident Evil, Silent Hill, Final Fantasy, Gran Turismo, God of War (2'ern kommer til PS2, men man kan vel anta at 3'ern kommer til PS3?), osv. Mange av disse spillseriene er PS3-exclusive, og da er valget rimelig lett.

Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    hvorfor det om jeg tør spørre? Hva vet du om det?
    Se på Silent Hill 2, som var ett av de første spillene til PS2. Se på God of War eller Final Fantasy XII, som er noen av de siste spillene... så ser du en enorm forskjell i grafikk til tross for at spillene er lansert til samme hardware. Denne trenden går igjen på samtlige plattformer, og jeg syns det er en smule merkelig at du ikke er klar over dette selv hvis du har noen form for kjennskap til spillekonsoller.

Det er jo fullstendig logisk at spillutviklere klarer å manipulere og utnytte hardware bedre jo lengre tid den har vært ute. Innovasjoner innen programmering og spill-utvikling leder jo til bedre og bedre spill. Det sier vel seg selv?

Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Er noen her som er så blind av entusiasme at de kommer med de mest absurde uttalelser, det blir bare komisk og lite seriøst! alle konsollene har/får sterke og svake sider, hva som blir "best" er opp til hver enkelt å bestemme..
    Quoted for emphasis. Er hjerneblødende tydelig at det er ihvertfall 2 personer i denne threaden som burde lese innlegget til Whoracle en 50-60 ganger.

Sitat Opprinnelig postet av CerwiN-
    Det var det eneste jeg gadd å komme med. For jeg er lei av denne tåpelige diskusjonen. Jeg vet uansett hva jeg kommer til å kjøpe. Og jeg har god tru på PS3.
    Hvis du er så lei av denne "tåpelige diskusjonen".. hvorfor fortsetter du å poste? Og mens vi er igang, hvem tror du har gjort den tåpelig? For GUDS skyld, slutt å skriv. Du har allerede svekket PS3-fans troverdighet ca. 40.000 tonn. Hvis du har noen som helst interesse av å ikke fremvise denne gruppen som du så tydelig er en del av som en gjeng hjernedøde idioter, så anbefaler jeg på det varmeste at du slutter å poste i denne threaden.

Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Hvor kan man se disse konferansene?
    http://www.gamespot.com
    Har du 4 timer? :P

Jeg har bare sett Nintendos og Sonys pressekonferanse. Ingen av dem var noe heseblesende spennende, men du får se noen kjekke trailere til spill du kanskje kan være interessert i. Spol forbi statistikk-oppgulpet så har du et par minutter med solid underholdning

Til slutt vil jeg sitere et innlegg som ble skrevet på et annet forum.

Her et rimelig objektivt innlegg fra en fyr på LurkerLounge-forumet. Det desidert beste og mest nyanserte (og realistiske) jeg har lest om den kommende konsoll-krigen:

A couple points, not responding to anyone in particular.

1. Regarding people purchasing systems for the games; I suppose you could make a case that this has remained true for nintendo systems being that nintendo is the only company that makes a true gaming system. Sony and Microsoft, however, make hybrid systems. starting with the PS2 one of the main draws of that system was that it could also play DVDs. a large portion of the support base of the PS2 purchased the system not necisarily based on the merits of the games or just based on the fact that it could play dvds but because they got both in one. Both Sony and Microsoft have built their business plan around this idea that people will lean more towards their products as long as they have greater functionality.

2. This is where the problem arises for Sony. When the PS2 came out dvds were already a couple years into their cycle. The progressive early adopters had already purchased dvd players. The base that the PS2 was appealing to were the people that weren't willing to spend the money to get a dvd player but when they could get it and the gaming system they were willing to buy in.

Sony is trying to cash in on the same concept with the PS3. The devil is in the details however. When PS3 releases they are not going to be appealing to people on the fence over the new technology (blu-ray) they are going to be appealing to early adopters that not only are willing to throw down 600 on a HD media player they probably would do that even if PS3 wasn't coming out. The people that the PS2 appealed to still won't be willing to throw down the $600 bucks required for the purchase.

This is a problem for Sony because they are pretty much betting the farm that PS3 will dominate the next gen market like it did throughout the last era. The PS3 is priced at 600 bucks AND they are going to be selling it at a loss. If sony doesn't sell out practically all of their initial shipment of 2 million right off the bat and if they can't sell out the subsequent 2 million they are planing for the holidays they won't be able to acheive a proper saturation to sustain the system throughout the full cycle.

Getting back to those details. The market environment right now is completely different than when PS2 came out. Xbox 360 will have been out for over half a year, they have 6.5 million units shipped right now and will probably have closer to 9-10 million by the time that PS3 releases their initial 2 million. Nintendo Wii will release their system and it's price point alone will probably draw a large userbase (not to mention the alternative play style they are promoting.) I wouldn't be surpised if Microsoft responds to the release of the PS3 by lowering the price of their system. All of this can cause serious problems for, not only the PS3, but sony as a company given that they have pretty much everything riding on the fact that PS3 will carry them.

3. Then we have the issue of the lower price point PS3. This is sony's attempt to reel in that demographic that responded to the PS2. The problem is that those people that do buy into it on the basis that it will be a decent gaming system as well as a HD media player are getting purely raked over the coals. If things remain as they are now, the lower price point PS3 will not be an HD media player. Nvidia and ATI are already in class action lawsuits regarding the promotion of their hardware as HD compatible when they won't be. If Sony promotes the lower price point PS3 as a HD media player they run the very real risk of having similar cases against them. Then again, if they publicly state that the LPP PS3 isn't a HD media player they will lose the demographic they are trying to appeal to. which leads to the question of why have a cheaper PS3 in the first place?

4. I bring up the Rumble lawsuit not specifically because it relates, in any way, to Sony and the PS3's future success or failure but because it is a pristine example of the company reacting in an utterly obtuse and stubborn way. add that to the HDMI issues that are now arising and the path that Sony is taking is at best questionable and at worst entirely maladaptive.

Conclusion: Come this fall when PS3 is released early adopters will, no doubt, rush out to purchase a PS3. Sony's success is totally reliant on whether anyone else bothers to buy one. If you happen to be one of those early adopters and plan to purchase a PS3 at or around release, do yourself a favor and spend the extra 100$ to get the real system.
    - [wcip]Angel
    Selvkronet verdensmester i Lange Innlegg®

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Umm hæ? Hvem var det rettet mot? Jeg skrev at jeg har hørt det var bare mindre harddisk? Om jeg tok feil. Har du noe imot det? Greit du er sikkert seriøs faktisk. Men kanskje litt vel seriøs? Flipper helt og skriver dritt når du ser noen skrive en feil. Jeg har prøvd før. Og jeg prøver igjen. *Håper du forstår* Jeg gjir f i om PS3 vinner. Jeg har aldri nevt noe i det hele tatt som antyder det! Så kan ikke du vær så snill slutte å prøve å belære meg og snakke som om at du har mer peiling? Latterlig. Alt du har er linker. Jeg har mine egne meninger og snakker mye ut ifra Sony's uttalelser.
    Alt jeg har er linker?? haha, mens jeg argumenterer utifra informasjon som er dokumentert, og du flipper helt ut og annklager meg for personangrep og kaller meg latterlig?? hvordan skal man holde en saklig diskusjon med slike personer som deg? jeg driver ikke med belæring, men du argumenterer med tomme påstander som ikke holder grep, så er det ikke rart det blir diskusjon..
    Kanskje du bør ta deg en kald dusj og tenke deg litt om før du svarer..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Umm hæ? Hvem var det rettet mot? Jeg skrev at jeg har hørt det var bare mindre harddisk? Om jeg tok feil. Har du noe imot det? Greit du er sikkert seriøs faktisk. Men kanskje litt vel seriøs? Flipper helt og skriver dritt når du ser noen skrive en feil. Jeg har prøvd før. Og jeg prøver igjen. *Håper du forstår* Jeg gjir f i om PS3 vinner. Jeg har aldri nevt noe i det hele tatt som antyder det! Så kan ikke du vær så snill slutte å prøve å belære meg og snakke som om at du har mer peiling? Latterlig. Alt du har er linker. Jeg har mine egne meninger og snakker mye ut ifra Sony's uttalelser.
    Detter er vel et klassisk eksempel på en tapende part i envher diskusjon. Når han ikke har noe å argumentere med eller noe fornuftig å komme med, går det over i personangrep :wink:

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Det var vel å ta seieren litt på forskudd. HW spec`s sier lite om hva vi kan forvente oss, det er tross alt kvaliteten på spillene som avgjør.
    Personlig så synes jeg konsoll spilling er overrated og det er vel ingen tvil om at den feteste spill tittelen i 2006 kommer på PC, Crysis. Sjekk linken http://www.crytek.com/news/story.php?id=9&p=0&n=pr&t=1
    Crysis kommer på 360 også. Data suger. henger seg opp hele tida. skrap å spille med

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feil, på E3 ble Crysis annonsert som Vista exclusive.

Siden jeg ikke har noen gamer PC, håper jeg det kommer på kommer på konsoll 6 måneder etter. Er ofte den tiden eksklusiviteten varer.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DypBassen
    Crysis kommer på 360 også. Data suger. henger seg opp hele tida. skrap å spille med
    Man er nødt til å kunne data for å bruke det, men det betyr ikke at det suger. Det betyr at konsoll er litt mer brukevennlig. Når det gjelder å spille med, så er vel det en vanesak. Man kan jo prøve å sette en PC-spiller mot en konsollspiller mot hverandre på et FPS eller stragegispill og se hva som er "skrap". Men jeg er enig at konsoll er mer plug`n`play.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Crysis ser pr0n ut, de fleste må vel oppgradere pc for tusenvis av kroner, ser ikke for meg at det spillet kommer til å gå glatt på 360

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ABREKKE
    Detter er vel et klassisk eksempel på en tapende part i envher diskusjon. Når han ikke har noe å argumentere med eller noe fornuftig å komme med, går det over i personangrep :wink:
    Klassisk eksempel på en idiot's innlegg :grin: Jeg ville bare få inni hode på den fyren hva poenget mitt var. Så kanskje du burde tenke deg litt om før du skriver noe så idiotisk.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ABREKKE
    Personangrep forresten? hva kaller du dette? Nå er du helt på jordet asså :grin:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    Ok. Herregud for et sinnsykehus denne threaden har blitt.

Jeg vil gjerne starte med å be jfinneru om unnskyldning for min teite kommentar for ca. 9 sider siden. Den kommentaren burde ha vært flust av smilies for å vise at posten mitt ikke var skrevet i en seriøs tone. Beklager.

Videre til utsagnene i denne threaden. Først vil jeg bare takke Håkon for å ha gjort denne threaden verd å lese. Du har en tålmodighet som ikke ligner skogen! Jeg hadde kanskje overlevd 2 runder med han fyren før jeg hadde gitt opp. Du holdt ut i 20.. and counting. Imponerende!

DING DING DING! Helt korrekt! Allerede her har vi bottom line på diskusjonen. Det er rimelig kjent at Xboxen (og Gamecube? - kan noen bekrefte) hadde bedre hardware specs enn PS2, og allikevel så har PS2 solgt mer enn disse to konsollene til sammen. Hardware specs har ingenting å si så lenge en konsoll ikke tilbyr et rikt bibliotek av bra spill.

Ditto!

Ditto!

Ditto! Bare bytt ut Windwaker med Resident Evil Zero, Resident Evil Remake og Metal Gear Solid Twin Snakes.

Det er dette som er grunnen til at jeg holder meg til PS3 (for øyeblikket). Det fins ingen eksklusive titler til Wii som rettferdiggjør kjøp av denne konsollen. Jeg holder meg til Metal Gear Solid, Resident Evil, Silent Hill, Final Fantasy, Gran Turismo, God of War (2'ern kommer til PS2, men man kan vel anta at 3'ern kommer til PS3?), osv. Mange av disse spillseriene er PS3-exclusive, og da er valget rimelig lett.

Se på Silent Hill 2, som var ett av de første spillene til PS2. Se på God of War eller Final Fantasy XII, som er noen av de siste spillene... så ser du en enorm forskjell i grafikk til tross for at spillene er lansert til samme hardware. Denne trenden går igjen på samtlige plattformer, og jeg syns det er en smule merkelig at du ikke er klar over dette selv hvis du har noen form for kjennskap til spillekonsoller.

Det er jo fullstendig logisk at spillutviklere klarer å manipulere og utnytte hardware bedre jo lengre tid den har vært ute. Innovasjoner innen programmering og spill-utvikling leder jo til bedre og bedre spill. Det sier vel seg selv?

Quoted for emphasis. Er hjerneblødende tydelig at det er ihvertfall 2 personer i denne threaden som burde lese innlegget til Whoracle en 50-60 ganger.

Hvis du er så lei av denne "tåpelige diskusjonen".. hvorfor fortsetter du å poste? Og mens vi er igang, hvem tror du har gjort den tåpelig? For GUDS skyld, slutt å skriv. Du har allerede svekket PS3-fans troverdighet ca. 40.000 tonn. Hvis du har noen som helst interesse av å ikke fremvise denne gruppen som du så tydelig er en del av som en gjeng hjernedøde idioter, så anbefaler jeg på det varmeste at du slutter å poste i denne threaden.

http://www.gamespot.com
    Har du 4 timer? :P

Jeg har bare sett Nintendos og Sonys pressekonferanse. Ingen av dem var noe heseblesende spennende, men du får se noen kjekke trailere til spill du kanskje kan være interessert i. Spol forbi statistikk-oppgulpet så har du et par minutter med solid underholdning

Til slutt vil jeg sitere et innlegg som ble skrevet på et annet forum.

Her et rimelig objektivt innlegg fra en fyr på LurkerLounge-forumet. Det desidert beste og mest nyanserte (og realistiske) jeg har lest om den kommende konsoll-krigen:

- [wcip]Angel
    Selvkronet verdensmester i Lange Innlegg®
    Hmmm få deg ett liv mann? Viss du bruker hode ditt så forstår du vel at det jeg mente var at jeg ikke gadd å diskutere med en viss person om PS3, WII og 360. Latterlig innlegg :wink: Du kan jo ikke være mye gammel.

Side 13 av 18 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •