PS3 har vunnet...? - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 18 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 349
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    OMG.
    Please CerwiN-. Sett deg inn i kontrolleren til Wii før du skriver ett ord til om den.
    Jeg har ikke nødt å prøve den nei for å si hva jeg tror om den. Men jeg kan ikke si at det er sånn. Og at den ikke er bra. Men det har jeg ikke gjort heller. Men har dårlig tro pga det teite designet. Som jeg har sagt før. Det ser komplisert og vansklig ut.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Ok.
    Jeg har ikke troen på HD-Dvd og BluRay-spillerne. Fjernkontrollen er jo helt lik til min vanlige Denon dvd-spill. Kan det blir HD av slikt da?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Fy fa1 så irriterende dur er CerwiN-
    SE nå for POKKER hele Nintendokonferansen da og ikke på et stillbilde.
    Hvor kan man se disse konferansene?

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men det er jo hyggelig for dere fænbååis at dere personlig tar seieren på forskudd og at dere er superfornøyd med ps3, så får vi håpe skuffelsen ikke ender i vrangstrupen på dere

Ps3 kommer til å få det tøffere en noen gang ettersom ved ps3 lanseringen vil 360 alleredet ha et veeldiggodt forsprang, og sikkert gått enda lavere ned i pris, samt de har flere knall titler på vei som har vært lenge i utvikling.

Wii kommer jo før ps3, til en veldig hyggelig pris, både det og nye måter å spille på vil kapre mange eksisterende kunder og få mange nye, samt knall titler ved lansering.

Ps3 blir dyr!! "billigversjonen" kommer uten hdmi, og hdcp = 0 1080p, men hvor mange gamere der ute sitter med hd klare skjermer uansett, når kun totalt 20% av befolkningen har hd klare skjermer?
    Og ingen av de 15 lanseringstilene er noen å rope hurra for, Warhawk kanskje??

Og hva var tittelen på tråden igjen?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CerwiN-
    Jeg skjønner meg ikke på folk som ikke klarer å diskutere rolig og seriøst.
    *Kremt*

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    *Kremt*
    +1

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    men det er jo hyggelig for dere fænbååis at dere personlig tar seieren på forskudd og at dere er superfornøyd med ps3, så får vi håpe skuffelsen ikke ender i vrangstrupen på dere

Ps3 kommer til å få det tøffere en noen gang ettersom ved ps3 lanseringen vil 360 alleredet ha et veeldiggodt forsprang, og sikkert gått enda lavere ned i pris, samt de har flere knall titler på vei som har vært lenge i utvikling.

Wii kommer jo før ps3, til en veldig hyggelig pris, både det og nye måter å spille på vil kapre mange eksisterende kunder og få mange nye, samt knall titler ved lansering.

Ps3 blir dyr!! "billigversjonen" kommer uten hdmi, og hdcp = 0 1080p, men hvor mange gamere der ute sitter med hd klare skjermer uansett, når kun totalt 20% av befolkningen har hd klare skjermer?

Hele tråden er jo teit. Krigen har egentlig ikke begynt engang.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ryktene sier at den billige versjonen ikke kommer til europa i det hele tatt. en smart avgjørelse vil jeg tro. hvem vil ha den uten wifi og hdmi?
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo litt greit... Jeg hadde kjøpt dyre versjonen uansett pga. HDMI + at flere solgte enheter av den dyre versjonen vil få prisen ned fortere for den pakka...

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som ser for seg disse dyre brødristerene under juletreet? neppe.. selv ser jeg fram til 1080p hvis det er i det hele tatt er gjennomførbart som sony sier, muligheten for linux og homebrew er jo en god idè så får vi kanskje kjørt ffdshow og andre gobiter på den

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Etter det som jeg har lest har billig versjonen bare mindre Harddisk. Og uansett da. Har jeg sagt PS3 har vunnet? Jeg tror den vil det. Men jeg har aldri sagt den har gjort det. Alt jeg bryr meg om er at jeg kommer ivertfall til å kjøpe den. Om den selger best gir jeg blanke f i. Men det er visst det du bryr deg om da tydligvis. Men det er jo bra for deg.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av |Adeel
    +1
    Følte du deg truffet av det jeg skrev? :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Følte du deg truffet av det jeg skrev? :grin:

Nei. Og jeg ser ikke mye seriøs diskusjon her heller... "PlayStation 3 er best fordi fordi" og "PlayStation 3 har vunnet krigen" før noen her har prøvd maskinen...

Det blir bare for teit...

Eneste grunnen til at PlayStation 3 kan tape litt, er prisen, men jeg betaler den og tviler ikke på at det kommer mye god underholdning til den i fremtiden... Og på samme måte handler jeg nok også Xbox 360 og Wii, for å underholdes...

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha, du er virkelig morsom og du er lite informert som vanlig, les igjen:
    http://gear.ign.com/articles/709/709495p1.html

Jeg bryr meg om saklige og dokumenterte argumenter..Prøver å holde meg noen lunde seriøs og subjektiv i motsetning til noen andre hyklere her

Du får det til å virke som mine innlegg er rettet mot deg, så da kommer det vel enda klarere fram at du måå bare ha mange millioner invistert ps3 aksjer!!!

Du har ikke sagt at ps3 har vunnet, men indisier forteller jo sitt Dummeste du gjør er å undervurdere motstanderen og ta seieren på forskudd..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av |Adeel
    Nei. Og jeg ser ikke mye seriøs diskusjon her heller... "PlayStation 3 er best fordi fordi" og "PlayStation 3 har vunnet krigen" før noen her har prøvd maskinen...

Det blir bare for teit...

Eneste grunnen til at PlayStation 3 kan tape litt, er prisen, men jeg betaler den og tviler ikke på at det kommer mye god underholdning til den i fremtiden... Og på samme måte handler jeg nok også Xbox 360 og Wii, for å underholdes...
    Hvor har jeg sagt dette???

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående den nye ps3 kontrollen; vil jeg tro blir en liten nedtur uten rumble.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har jeg sagt dette???

Jeg svarte ikke til deg... Var det første ordet "Nei." som var til deg... Resten gjaldt som svar til denne tråden...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Etter det som jeg har lest har billig versjonen bare mindre Harddisk.
    Oh shit!
    Jeg trodde det var kun Wii du ikke hadde peiling på, men du vet jo tydeligvis lite om PS3-en også.

Billigversjonen har:
    Mindre HDD
    Mangle HDMi (kan ikke oppgraderes)
    Har ikke trådløst nettverk
    Har ikke kortleser (MemoryStick/SD/CompactFlash)

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis dere ikke kan oppføre dere så slettes hele tråden. gjelder deg og Tor.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha, du er virkelig morsom og du er lite informert som vanlig, les igjen:
    http://gear.ign.com/articles/709/709495p1.html

Jeg bryr meg om saklige og dokumenterte argumenter..Prøver å holde meg noen lunde seriøs og subjektiv i motsetning til noen andre hyklere her

Du får det til å virke som mine innlegg er rettet mot deg, så da kommer det vel enda klarere fram at du måå bare ha mange millioner invistert ps3 aksjer!!!

Du har ikke sagt at ps3 har vunnet, men indisier forteller jo sitt Dummeste du gjør er å undervurdere motstanderen og ta seieren på forskudd..
    Umm hæ? Hvem var det rettet mot? Jeg skrev at jeg har hørt det var bare mindre harddisk? Om jeg tok feil. Har du noe imot det? Greit du er sikkert seriøs faktisk. Men kanskje litt vel seriøs? Flipper helt og skriver dritt når du ser noen skrive en feil. Jeg har prøvd før. Og jeg prøver igjen. *Håper du forstår* Jeg gjir f i om PS3 vinner. Jeg har aldri nevt noe i det hele tatt som antyder det! Så kan ikke du vær så snill slutte å prøve å belære meg og snakke som om at du har mer peiling? Latterlig. Alt du har er linker. Jeg har mine egne meninger og snakker mye ut ifra Sony's uttalelser.

Side 12 av 18 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •