PS3 har vunnet...? - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 18 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 349
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Rart du ikke har lært noe her.. Ds er kanskje underlegen på kraft, men hvem har solgt mest? jo det er DS, igjen er det spillene, kreativitet, nyskapning orginalitet som vinner kundene..
    Enkelt og greit. Nei. Har du noe bevis for dette egentlig? Sånn jeg ser det så virker jo det ivertfall som at PSP har kapret flest folk. Akkurat som PS2 som står i guiness rekordbok faktisk :grin:

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CerwiN-
    Enkelt og greit. Nei. Har du noe bevis for dette egentlig? Sånn jeg ser det så virker jo det ivertfall som at PSP har kapret flest folk. Akkurat som PS2 som står i guiness rekordbok faktisk :grin:
    http://www.ngagegaming.com/news.cgi?...rPGHiH06101327

Du får begynne å lese litt, det er jo tydelig at du ikke har drevet research, eller er det jeg som ikke har det? og du stiller deg kritisk til det vi andre sier her, ironisk nok etter all den propagandaen din, ikke no personlig men hvem er det du prøver å overbevise her? oss eller deg selv?

: In fact, the Nintendo DS is selling so well in Japan that it actually outsold both the Sony PSP and PlayStation 2 (PS2) combined in 1 week.
    Det er kun japan men les her:
    http://news.spong.com//detail/news.j...22074433280467

VG idag:

Nintendo DS har til nå ifølge en pressemelding solgt fire millioner enheter i Europa og 16 millioner på verdensbasis

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer, DS er langt mer populær enn PSP. Personlig liker jeg PSP mye bedre rent hardwaremessig, men spillutvalget er jo storbånn.

CerwiN, du avskriver Wii-kontrolleren som teit, mens PS3 med motion sensor er nyskapende? Dette faller da på sin egen urimelighet.

Når det gjelder Asia spiller det ingen rolle hva slags pris man setter på maskinen, når de ikke klarer å selge software. Folk er så vant til piratprodukter der at original programvare er helt uinteressant om det fører til at man må betale mer.

Active Cerwin Vega CLSC-215 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og si at PS3 har vunnet blir feil, får vente til den kommer ut, så man får testa den mot XBOX 360.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq

CerwiN, du avskriver Wii-kontrolleren som teit, mens PS3 med motion sensor er nyskapende? Dette faller da på sin egen urimelighet.
    Kanskje jeg snakker om designet?

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    designet på ps3-kontrolleren er iallefall ikke nyskapende. det er helt greit så lenge den fungerer godt. håper de kommer opp med en bedre måte å kontrollere gass og brems på. her er 360 kontrolleren god med de analoge pistolgrepene under.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    designet på ps3-kontrolleren er iallefall ikke nyskapende. det er helt greit så lenge den fungerer godt. håper de kommer opp med en bedre måte å kontrollere gass og brems på. her er 360 kontrolleren god med de analoge pistolgrepene under.
    Hvor mange ganger må jeg si dette? Jeg snakker om designet på Wii kontrollen! Den virker utrulig frustrerende og dårlig for spilling. Kunne ikke akkurat tenkt meg å spille ett bilspill på en dvd kontroll. Eller noe annet spill.

Og Motion sensor som PS3 kontrollen har er nyskapende jo. Men Nintendo startet det. Men det hadde komt uansett. Så kan ikke si PS3 har stjålet det :lol: For de har ikke tatt påtent på det. Og det er jo noe alle kontroller burde ha. 360 har det ikke.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Det er HELT TYDELIG at du vet minimalt om hvordan Wii-kontrolleren er.
    De demonstrerte bilspill, og da holder du den i luften som et bilratt og svinger som med et bilratt.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    De demonstrerte bilspill, og da holder du den i luften som et bilratt og svinger som med et bilratt.
    Svinger dette som et bilratt? http://www.engadget.com/2006/05/10/n...-what-we-know/

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DET hørtes gøy ut!! Wii skal ha for høy gøy-faktor...!

Når er det Wii kommer ut?

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Det som slår meg, blant sony-tilhengerne er:

PS2 vs Xbox. Xbox var kraftigst, men PS2 var likevel best.
    PS3 vs Xbox 360, PS3 er best fordi den er kraftigst.

PS2 vs Xbox er i dag PS2 "mye" billigere enn Xbox.
    PS3 vs Xbox 360, PS3 er dyrere, men helt klart verdt prisen fordi den er sterkere.

Jeg skjønner INGEN TING av denne måten å resonerer på.

Selv har jeg spilt Xbox 360 HD-gaming i nesten 1 år når jeg får min PS3 i posten på lanseringsdagen. Ja, jeg skal ha begge, og det er latterlig å sitte på gjerde å se Sony og MS folket hakke løs på hverandre.
    Spesielt når man drar Wii inn i problemstillingen som det er tydelig at NOEN vet minimalt om hvordan fungerer i praksis.

Jeg anbefaler visse aktører i tråden her å se HELE Nintendokonferansen. Se også Sony og MS sin konferanse, så skjønner dere litt mer av helhetsbildet.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne ikke akkurat tenkt meg å spille ett bilspill på en dvd kontroll. Eller noe annet spill.
    Du har jo ikke prøvd den har du det? Hvordan kan du på forhånd vite om du ville liker eller det eller ikke?

Og Motion sensor som PS3 kontrollen har er nyskapende jo. Men Nintendo startet det. Men det hadde komt uansett.
    Tuller du nå?

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Fy fa1 så irriterende dur er CerwiN-
    SE nå for POKKER hele Nintendokonferansen da og ikke på et stillbilde.

For at den kontrollen på bildet skal fungere som et ratt tar du ene delen i venstre hånd, tar andre delen i høyre hånd og holder de fram som et ratt.
    Sving høyre, sving venstre. Gass, brems gear og det andre har du på diverse triggere og knapper.

Vær så snill.
    Ikke post mer drit om Wii før du har sett HELE konferansen, for du brilljerer med uvitenhet her.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS3 vs Xbox 360, PS3 er dyrere, men helt klart verdt prisen fordi den er sterkere.

Selv har jeg spilt Xbox 360 HD-gaming i nesten 1 år når jeg får min PS3 i posten på lanseringsdagen. Ja, jeg skal ha begge, og det er latterlig å sitte på gjerde å se Sony og MS folket hakke løs på hverandre.
    Spesielt når man drar Wii inn i problemstillingen som det er tydelig at NOEN vet minimalt om hvordan fungerer i praksis.

Jeg anbefaler visse aktører i tråden her å se HELE Nintendokonferansen. Se også Sony og MS sin konferanse, så skjønner dere litt mer av helhetsbildet.
    Hehe, ja, du sier noe der Er forsåvidt helt riktig.
    Og uansett, så tror jeg ikke at noen vil kunne se noen super grafikk forskjell på grafikken på XBOX 360 og PS3 uansett om PS3 er 100 ganger kraftigere enn 360, man bruker jo de samme datamaskinene til å animere spilla med, og det er ikke kraftige nok maskiner til å lage spill som bruker "hele" 360, og det er først nå man får maksimal grafikk fra XBOX 1

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang. håndkontrollen på div. konsoller.

Når jeg spiller på min HTPC eller PC, bruker jeg mus/tastatur til FPS spill og strategi-spill. Noe annet går rett og slett for tregt, og jeg vil bli slaktet i en online-kamp dersom jeg skulle være så modig å prøve med en typisk playstation/Xbox kontroller.

Til bilspill bruker jeg MOMO ratt og pedaler, noe som blir mest realistisk. I tillegg gir det god nøyaktighet når man svinger, og man slipper av/på gass.

Til flysimulatorer bruker jeg joystick. God nøyaktighet, og et flust av knapper og funksjoner, kun med en hånd i bruk. Tastatur er helt nødvendig for alle funksjonene. Realisme er også et punkt her.

Jeg har en bra pad, av samme type som brukes på spillekonsoller, men av erfaring er det svært lite spill den er spesielt gunstig i. De mest populære spillene som FPS og strategi spilles best med mus og tastatur, det er det lite tvil om.

Av denne grunn skjønner jeg godt at konsoller blir et håpøst medium å spille på for de som har en god PC, og jeg håper virkelig at produsentene av konsoller klarer å finne en bedre løsning en i dag. For min del er dagens kontroller stort sett ubruklig til annet enn arkade-spill.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fy fa1 så irriterende dur er CerwiN-
    SE nå for POKKER hele Nintendokonferansen da og ikke på et stillbilde.

For at den kontrollen på bildet skal fungere som et ratt tar du ene delen i venstre hånd, tar andre delen i høyre hånd og holder de fram som et ratt.
    Sving høyre, sving venstre. Gass, brems gear og det andre har du på diverse triggere og knapper.

Vær så snill.
    Ikke post mer drit om Wii før du har sett HELE konferansen, for du brilljerer med uvitenhet her.
    :lol: Hissig liten fjortis. Tror du må ta å roe deg ned ett par hakk eller mer. Sier bare at det virker ikke så utrolig behaglig eller lett å bruke den tingen der. Det sier jo seg selv når du ser designet. Ser veldig komplisert ut. Ikke noe for meg tror jeg. Har jeg postet drit? det er jo du som gjør. Stor i kjeften er du.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ufinheter godtar vi ikke fra noen, så ro dere ned.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vet du? dette har faktisk bare noe med hva folk liker. De som hater PS2 er akkurat som de som hater xbox. Og noen liker begge. Jeg selv synes PS2 er best pga spillene, kontrollen, brukervennligheten osv. Mens andre synes xbox er best pga de liker spillene der bedre osv.

Xbox er ikke noe særlig kraftigere enn hva PS2 er. Har litt mer maskinkraft. Jeg skjønner meg ikke på folk som ikke klarer å diskutere rolig og seriøst. Og må hele tiden hakke på de som liker bedre PS enn Xbox. Eller omvendt. I dette tilfellet folk som liker PS bedre. PS3 er ikke bare kraftigere enn 360.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uffh Uffh..:-?

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    OMG.
    Please CerwiN-. Sett deg inn i kontrolleren til Wii før du skriver ett ord til om den.

Side 11 av 18 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •