Nintendo Wii - Revolution navnet er historie

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Nintendo Wii - Revolution navnet er historie

Da er det offisielt. Mange har nok vist at Revolution bare har vært et kodenavn, slik som Dolphin var kodenavnet til Revolution. Men dette kom likevel som en stor bombe på meg. Det nye navnet er herved: Nintendo Wii

Kilde: IGN

Hva synes dere?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme F hva maskina heter, bare den leverer varene, og er en god SPILLmaskin, og ikke mye anna tull som PS og 360 er..

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart tidenes mest fjollete konsollnavn, på høyde med Virtual Boy det der. Er jeg den eneste som får litt inntrykk av at Nintendo er overdrevent reaksjonære? Dummer de ned for mye?

Newcomer linser sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fy flate til fjottete navn da,,

Umm.. hva var egentlig galt med Nintendo Revolutions? selv om det bare var et kodenavn, så klinga det dritgodt i ørene da, og hørtes "stort" ut, Jeg syns de skal gå tilbake til det navnet..

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns nintendo har falt helt av lasset jeg.. De sitter å plukker opp restene etter Sony of Microsoft. Utrolig synd egentlig og skjønner ikke hvorfor de absolutt må lage maskiner som er bevisst tregere enn konkurrentene sine når raskere deler er enkelt å få tak i. Den er jo ikke stort raskere enn en vanlig xbox. Seff har den mer eyecandy utstyr, but still..

De lever på sin gamle storhetstid. Er muligheten for å laste ned gratis nes/snes spill som vil gi den nye maskinen et liv. Selv med titler som Zelda, Metroid Mario Bros osv overlever ikke en maskin når den er totalt underlegen de andre på markedet.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg ikke forstår er alt dette snakket om å gjøre ting enklere så alle kan spille. Er det virkelig noen som sliter med å lære seg å spille PlayStation? Da snakker vi isåfall bittesmå barn, som heller bør gjøre noe mer fysisk, eller eldre folk som uansett ikke er interesserte. Bra de er innovative, men om målet er å fjerne all kompleksitet faller det i fisque.

Nå det er sagt gleder jeg meg til å teste dette her, blir spennende å se hva de får til, og ikke minst om tredjepartiene gidder å følge opp.

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle kjøpe en PSP til niesen min, det var jo den "beste" håndholte dingsen. Enkel sak, men å finne et spill som passet til en 7 år lita jente...Ikke lett, da ble det Nintendo DS. Sony og Microsoft er i et "våpenkappløp", hvems er raskest, med best grafikk osv. Og spillene henvender seg nesten utelukkende til "voksne" barn. Sånn sett så er vel ikke Wii'en sammenlignbar med PS3 og 360. 7 år gamle jenter skal ha rosa tegneseriefigurer, og da trenger man ikke 50GigaPixler i sekundet med polygoner for å vise på skjermen. Jeg tipper GameCube'en egentlig er mer enn sterk nok til at den kunne fortsatt å gjøre jobben til Nintendo, men når "konkurentene" slipper nye konsoller så gjeldes det jo å ikke gi intrykk av å henge etter. Den nye kontrolleren til Wii ser fin ut syns jeg, det ser ut som ungene må holde seg i fysisk aktivitet for å spille, litt på samme måte som med EyeToy på PS2.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nintendo har skjønt det for det meste. Mens PS3 og Xbox skryter på seg HDkvalitet og det ene med det andre... Men er dette noe gamere VIRKELIG vil ha? Greit å få det i bonus, men for meg er det spillets innhold og opplevelse som teller mest, og det kommer ikke av at det er HD på skjermen eller ei.

Nintendo går inn for å revolusjonere på andre områder, og jeg gleder megtil å teste den nye fjernkontrollen dems. Ikke tvil hva jeg skal ha iallefall!

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vi gå hjem og spille "piss"?

Lingvistene hos Nintendo må ha gjort et overtramp uten like. Hvordan kan de velge et navn som på engelsk betyr "piss"?

"Wii" er så ufattelig mye verre enn "Project Dolphin", at jeg sliter med å ta det alvorlig.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel pee du tenker på tror jeg. Weewee er det nærmeste jeg kommer som er tisselass

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kontrolleren til Nintendo (revolution/wii) ligner jo til forveksling en ipod da. Et produkt jeg har skjønt ikke sliter med "dårlig design" prisen. Og så lenge den gjør tastatur/mus comboen avleggs mtp fps og slikt, så kan jeg ikke skjønne annet enn at dette blir en ubetinget feet opplevelse!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...så lenge det blir produsert spill som utnytter mulighetene. Det blir dyrere og dyrere å lage spill, og de fleste store tredjepartiprodusentene lanserer hvert spill på tro-tre konsoller for å få mest mulig igjen for utviklingskostnadene. Men hva nå? To konvensjonelle konsoller, og en tredje, den minste, som tilbyr en helt ny måte å spille på. Vil EA, Ubi Soft, Konami og Capcom putte ressurser i Wii, som de heller kunne brukt på å selge flere kopier av et PS3-spill? Trist å måtte si det, men jeg tror skallet til kontrollen vil bli brukt mye.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Revelution, WII whatever! kommer aldrig til å kjøpe et nintendo produkt alikevel. Håndkontrollen ser jo ganske retarded ut. Har hatt 360 i stua et par måneder og kan vel bare bekrefte at den står og støver ned. Spill er helt klart best på PC.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Revelution, WII whatever! kommer aldrig til å kjøpe et nintendo produkt alikevel. Håndkontrollen ser jo ganske retarded ut. Har hatt 360 i stua et par måneder og kan vel bare bekrefte at den står og støver ned. Spill er helt klart best på PC.
    Jau, men xbox har jo aldri vært kjent for å legge for mye vekt på design heller da. Så at håndkontrolleren ser retarded ut, er vel ingen overraskelse.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Tildels enig med at spill er best på PC. De fleste iallefall. Men er nok en vanesak. Uansett, gleder meg til nintendon kommer .

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er spill om singstar, buzz osv som gjør seg på konsoll. Quake derimot.. Kan vel ikke si annet enn at man blir løpt i ring rundt om man er så dum å går online mot pc brukere. Overleve er ihvertfall noe man ikke gjør.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Resident Evil kommer på wii.
    http://revo-europe.com/news.php?nid=9142

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan vil spillet reagere på at man skvetter når et eller annet monster kommer opp gjennom gulvet og knasker på føttene dine?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ganske sikkert litt vrient å holde siktepunktet stødig da ja. men det vil jo gjøre det litt mer "realistisk" så fall hehe. blir digg å slippe å bruke analogstikka til å sikte med og da.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •