436FDE til Xbox360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

436FDE til Xbox360

Hei!
    Har en slik TV som jeg er veldig fornøyd med.
    Så var jeg ned på EB Games her en dag å fikk tak i en Xbox 360, noe jeg egentlig ikke har råd til men når man først har en sånn TV er ikke PS2 maskinen noe særlig lenger.
    Tenkte også jeg skulle få testet ut dette HD greiene alle snakker om.

Koblet til Xbox'n, å valgte "HDTV" på den ledningen, men får kun en svart skjerm. Valgte så "TV" å brukte den scart som fulgte med å da fikk jeg bilde.

Inne i menyen på Xbox så fant jeg ett sted man kunne velge mellom "480p 720p, 1080i" og velger jeg 720 eller 1080 blir skjermen svart, på 480 får jeg bilde.
    Det jeg lurer på da er om jeg har koblet noe feil noe sted, eller om det er noen ledninger jeg mangler, eller om jeg faktisk ikke kan få noe 'bedre' bilde enn jeg har.
    Må si at Fight Night 3 demoen så MEGET pent ut, men er det mulig å få det bedre så vil man såklart det!

Sikkert ett dumt spørsmål for mange av dere, men jeg er så & si blank på disse greiene.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jo ikke denne skjermen HD oppløsning rent fysisk dvs, enten 1280*720 eller 1920*1080, men isteden 1024*768. Men i og med at den er merket HD ready burde den kunne takle et HD signal via komponentinngangen og nedskalere det til skjermens oppløsning. Husk at den er en bryter på komponentkabelen til Microsoft som må settes til HD for at skjermen skal motta et HD signal.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Drømmesøker
    Nå har jo ikke denne skjermen HD oppløsning rent fysisk dvs, enten 1280*720 eller 1920*1080, men isteden 1024*768. Men i og med at den er merket HD ready burde den kunne takle et HD signal via komponentinngangen og nedskalere det til skjermens oppløsning. Husk at den er en bryter på komponentkabelen til Microsoft som må settes til HD for at skjermen skal motta et HD signal.
    Ja, det er den bryteren jeg mener.. setter jeg den på HD blir det svart som natten!

En annen ting jeg lurer på mens jeg har en tråd oppe.
    UK X-Box 360 spill går greit på disse nordiske spillerene det? Ebay.co.uk har en god del til grei pris

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp deg VGA adapteren til din Xbox 360 så kan du kjøre native oppløsning inn på Pioneeren din.

Spill ifra Play funket på Xbox 1 iallfall, verdt og prøve.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Evolved
    Kjøp deg VGA adapteren til din Xbox 360 så kan du kjøre native oppløsning inn på Pioneeren din.
    En av de to her skulle gjøre den jobben?

VGA kabel
    Enda en VGA

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det har ikke noe med det å gjøre, du må bare gå inn på menyen til tven å velge component i stedet for scart tror jeg det er på den innputten du bruker 2 eller 3 er det vel så funker det helt perfekt har samme tv som deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tidytrax
    det har ikke noe med det å gjøre, du må bare gå inn på menyen til tven å velge component i stedet for scart tror jeg det er på den innputten du bruker 2 eller 3 er det vel så funker det helt perfekt har samme tv som deg.
    Thank you! Sparte meg for 300kr

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •