Skrekkelige ulyder med itunes , men ikke mediaplayer...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer mmes sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skrekkelige ulyder med itunes , men ikke mediaplayer...

Jeg har en ipod så da er man tvunget til å bruke itunes som er en musikk avspiller jeg selv synes er bedre en windows mediaplayer.

problemet mitt er at når jeg spiller av musikk med itunes så skurrer og spraker absolutt alle sanger som en reiseradio med dårlig signal og sprengte høytalere... , men i mediaplayer kan jeg åpne samme sang og det låter fabelaktig

jeg kjører minijack-phono kabel fra pc lydkort til nad t743 surroundreciver.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sjekk equalizeren til itunes, denne burde være avslått, men det har du sikkert gjort. Kommer ikke på noe glupt utover dette.

Anyway, muligens litt off topic, men du er ikke tvunget til å ha itunes selv om du har iPod. Ja, iTunes funker bedre enn wmp, men det er så mange jukeboxer der ute som er langt finere og mer brukervennlige enn iTunes. Selv bruker jeg media monkey, men det finnes flere og.

Til kommunikasjon mot iPod er itunes kanskje det verste programmet som finnes. Anbefaler å sjekke ut Anapod Explorer, den er jeg veldig happy med selv:
    http://www.redchairsoftware.com/anapod/ctable.php

itunes har jeg ikke brukt på det jeg kan huske. Både jeg og iPoden min er veldig fornøyd med det

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •