Xbox til hdmi tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox til hdmi tv

Hei

Jeg har en vanlig xbox og en lcd tv med hdmi inngang.
    Hva slags kabel trenger kjøpe for å få best bilde?

Newcomer audi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den nye 360 har ikke HDMI utgang og da har vel ikke xbox det heller. HDMI er digitale signaler som krever at det sendes digitalt ut av boksen.

Komponent gir nok da best bilde. Du får kjøpt Microsoft orginalkabler som har komponent. Monster lager noen som trolig er bedre og dyrere. Enkelte andre leverandører som har billigere kabler gir i følge mange dårligere bilde. Komponent er den med tre RCA kabler (rød, grønn og gul).

Nest best er RGB Scart. Merk at dette ikke er det samme som vanlig scart. Man må ha en inngang som støtter dette.

Kompositt (en gul kabel) gir skremmende dårlig bilde når du sammenligner. Noen ganger går disse via en scart omformer.

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei malmar, xbox 1 som jeg regner med du mener har ikke støtte for HDMI.

Ingen som har sluppet noen DVI eller HDMI kabler til 360`n heller enda, men man regner med at blant annet Monster kommer med dette snart...

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut som vi venter forgjeves på en HDMI kabel til 360 Det er nå ca. fire måneder siden 360 ble sluppet og enda ikke et ord fra MS ang. HDMI, mye tyder på at det ikke er teknisk mulig og at 360 ikke får HDMI før versjon 2 kommer, sansynligvis omtrent samtidig som DVD-HD.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Xbox 360 - HDMI

Jeg ble ganske skuffet da jeg forstod at det ikke fantes hdmi ut fra Xbox 360. Sendt en mail til microsoft og fikk følgende svar:

"The Xbox 360 supports HD component video output. HD component video is compatible with most HD-ready TVs that are available today. The Xbox 360 console is designed for the HD market that exists when Xbox 360 is released. We will include HDMI high definition AV connector if and when it makes sense. You do not need HDMI for HD gaming.

For further assistance, please don't hesitate to write back or call Xbox Phone Support at 1-800-4MYXBOX (1-800-469-9269) at your earliest convenience. We are open everyday from 9am to 12mn Central Time."

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kkv
    Jeg ble ganske skuffet da jeg forstod at det ikke fantes hdmi ut fra Xbox 360. Sendt en mail til microsoft og fikk følgende svar:
    Hva med den her? Bare "bull"?
    http://www.lik-sang.com/info.php?cat...oducts_id=8540

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •