Det er kommet en hel masse info ut av GDC i USA (Game Developer Conference). Blandt annet viste de noen nye klipp fra WarHwak og Motorstorm (som ser helt konge ut forresten). Alle var ingame. Problemet er at disse er ikke blitt tilgjengelige for oss enda. Påstanden om Motorstorm er bassert på tidligere klipp fra spillet. I tillegg til at konsollen er "sonefri" som det tidligere ble påpekt på denne tråden, ble det nevnt "litt" mer konkrekt når den kommer ut. Det ble sagt "tidlig" november. Ikke galt. Blir tidlig julegave. Uansett må jeg bare si til dere som krangler om 360 vs ps3, som sagt, at det går ann å like begge deler. Når jeg har sagt det, må jeg si at grunnen til at ps3 appelerer mest til meg er fordi den er absolutt noe for seg selv. I motsetning til Xbox 360, som stort sett er bygget rundt PC teknologi (uten at dette nødvendigvis er en dårlig ting), må man si at ps3 er litt mer nytenkende når det gjelder teknologi. Jeg la også merke til at man tror at grafikken på ps3 er bedre enn X360 sin. Dette er det i grunnen ingen som vet enda. Begge grafikkortene er i og for seg av samme generasjon, men av to forskjellige produsenter. Det skal bli spennende å se hva de klarer å presse ut, men det er ikke grunnlag for å si at grafikken blir bedre på ps3. Det eneste måtte være at ps3 har mulighet for å presse ut 1080p, i motsetning til x360, som har maks 1080i. Dette vill ikke ha stort å si for vanlige spillere uten super TVer.