Ps3 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 61

Tråd: Ps3

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ikke nøye. Jeg betalte 4500,- for ps2, PS3 skal kjøpes uansett pris.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Ikke nøye. Jeg betalte 4500,- for ps2, PS3 skal kjøpes uansett pris.
    Jeg betalte det samme for min Xbox da den kom ut. Men det var i mine yngre dager. Nå i de senere år har jeg blitt litt mer prisbevisst, og synes egentlig det var altfor mye å punge ut med nå idag. Håper PS3 lanseres med omtrent samme pris som 360. Problemet er vel da at Sony taper for mye per konsoll som selges, så det er vel lite aktuelt. Blir den lansert til 5000 kroner eller mer appellerer den kun til hardcore massen av gamerene er jeg redd for.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, hørt at PS3'en kommer til å koster 6-7000kr?!?!?! mye pga Blu-Ray tingen, samt at spillene blir dyre? pga blu-ray platene :\.. Noen som kan bekrefte?

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen kan bekrefte eller avkrefte noe.. Men at spillene blir dyre pga BD har jeg liten tro på. Husk BD filmene lanseres til kun en liten premium over vanlig DVD.

Mvh

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, ingen kan bekrefte. Man kan spekulere i pris så mye man vil, men hvorfor skulle Sony bekrefte noen pris måneder tidligere enn de noengang har gjort? Verken Nintendo, Microsoft eller i sin tid Sega gjorde det. Sony sier at PS3 ikke blir billig, og mer enn det er ubekreftelig inntil de sier noe annet.

Hver eneste konsollansering:

"Jeg har hørt at [et eller annet spekulativt begrunnet rykte]. Er det sant?"

Ad infinitum, eller i det minste til lanseringsuka.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://ps3.ign.com/articles/697/697656p1.html

DETTE må sies å være godt nytt!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan også nevnes at vi kan si farvel til "banan" kontrollen. Sony skal nemlig vise frem en ny kontroll på årets E3.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper ikke den blir drastisk endret i forhold til PS2-kontrollen. Det er fortsatt verdens desidert beste spillkontroll spør du meg!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, men det må sies at 360-kontrollen ikke henger langt unna. Jeg kan ikke si jeg er så glad i bananen, håper de går for noe mer tradisjonelt.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge de holder seg unna fjernkontroller-konseptet til Nintendo eller murstein-opplegget som følger med Xboxen så er jeg strålende fornøyd. De kunne ha hatt samme kontroller som PS2-saken.. hadde ikke gjort meg noenting. Tror ikke det er rom for forbedringer på den fronten.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    Så lenge de holder seg unna fjernkontroller-konseptet til Nintendo eller murstein-opplegget som følger med Xboxen så er jeg strålende fornøyd. De kunne ha hatt samme kontroller som PS2-saken.. hadde ikke gjort meg noenting. Tror ikke det er rom for forbedringer på den fronten.
    WHAT! hahaha Tenk å si noe så LATTERLIG... kontrollen til 360 er den desidert beste håndkontrollen i verden. Jeg har ps og ps2, og nå har jeg også en 360, å du må ikke fortelle meg at ps2 stikka er bra etter at du har prøvd xbox360 stikka.... nei og nei og nei..

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dobermann1
    WHAT! hahaha Tenk å si noe så LATTERLIG... kontrollen til 360 er den desidert beste håndkontrollen i verden. Jeg har ps og ps2, og nå har jeg også en 360, å du må ikke fortelle meg at ps2 stikka er bra etter at du har prøvd xbox360 stikka.... nei og nei og nei..

Sånn jeg forstod innlegget, siktet han vel til Xbox kontrollen, ikke Xbox 360. Den første kontrollen som følgte med den første Xbox er jo ikke noe god spør du meg. Stor å klumpete, den mindre versjonen som kom etterpå var mye bedre. Xbox 360 kontrollen har jeg ikke prøvd noe særlig, så skal ikke uttale meg. PS2 kontrollen er den kontrollen som står høyest på lista hos meg, men har ikke prøvd så altfor mange da.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såvitt jeg vet er det kun Sony som har skjønt at skal man lansere en ny konsoll så skal den være det råeste av det råeste på markedet av spill maskiner i form av grafikk og spill opplevelse. Når xbox 360 ble lansert var den allerede blitt knust av pc'er. Da er litt av poenget borte syns nå jeg. Føler ikke noe behov for å kjøpe en xbox når pc'en gjør jobben bedre.

Det gjenstår selvfølgelig å se om PS3 flytter grensene enda et hakk men utifra specs så ser det fint ut til at den skal klare det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Såvitt jeg vet er det kun Sony som har skjønt at skal man lansere en ny konsoll så skal den være det råeste av det råeste på markedet av spill maskiner i form av grafikk og spill opplevelse. Når xbox 360 ble lansert var den allerede blitt knust av pc'er. Da er litt av poenget borte syns nå jeg. Føler ikke noe behov for å kjøpe en xbox når pc'en gjør jobben bedre.

Det gjenstår selvfølgelig å se om PS3 flytter grensene enda et hakk men utifra specs så ser det fint ut til at den skal klare det.
    ??? knust av pcer??? Hvordan kan du si noe så dumt?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av listen
    Sånn jeg forstod innlegget, siktet han vel til Xbox kontrollen, ikke Xbox 360. Den første kontrollen som følgte med den første Xbox er jo ikke noe god spør du meg. Stor å klumpete, den mindre versjonen som kom etterpå var mye bedre. Xbox 360 kontrollen har jeg ikke prøvd noe særlig, så skal ikke uttale meg. PS2 kontrollen er den kontrollen som står høyest på lista hos meg, men har ikke prøvd så altfor mange da.
    Da må du prøve 360 stikka.

Newcomer carlh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...
    Du får fortsette å ha det morro med å regne ut gj snitts karakterer, mens jeg spiller 360.
    ...
    Hihihi... Slik velrettet sarkasme er noe jeg liker. :-)
    Jeg må jo si jeg syntes det er vås å krangle om hvilket konsoll som er best, med tanke på at det jo bare har kommet ut et av "neste generasjons" konsoller så langt. Jeg liker spesiellt ikke at noen kødder med det eneste som har kommet ut av MS og Sony sine store vidundere, men jeg må jo si at jeg er enig med Dobermann1 i at det faktisk ikke er noe som tilsier at man ikke kan like begge deler (eller ALLE delene faktisk!), om man har penger å legge i det. Som de sier; noen liker dattera, mens andre liker mora. :wink:

Uansett mener jeg personlig at de to like uaktuelle inntil man får dreis på modding'en. Først da (og når de virkelig bra spillene kommer; man har faktisk innrømmet at 360 ikke på langt nær utnytter konsollets fulle kapasitet...) kan man løpe og kjøpe!

Når det er sagt (av en xbox-kjær kar) så må jeg innrømme ydmykt at selvom vi kan vente oss mer fra 360'en enn vi harsett til nå noen uker etter lanseringen, så har jeg sett noen ingame-trailere fra kommende PS3 og jeg må si at OM dette er sant og ikke hoax fra Sony har vi (som også vurderer en PS3 som et supplement til hjemmekinoen) virkelig noe å se frem til!!!

Uansett; det blir mye god spilletid med MYE bra lyd fremover i tiden som kommer. Detta blir tøft, folkens! :-P

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må du prøve 360 stikka.
    Har planlagt det, men kontoen sier at 360 må vente litt til enda.

Newcomer carlh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    Hjelpe meg... Mener du virkelig det du sier om at PS2 kontrolleren er BEDRE enn den til xboxen???
    Den til PS2'en har jo ikke analoge triggere til gass/brems engang!!!
    Jeg har testet de fleste tverrkonsoll-spill på begge konsoller og jeg tror det blir en blåfrossen dag i ******* når jeg sier noe så merkelig som det der. :neutral:
    (Oj... Respekt til avforum som autosensurerte kraft-ordet mitt i forrige setning... Det hører vel ikke hjemme her, nei... Skamme seg... Fy, fy, fy!!!)

En helt annen ting er at etter noen timer (les; ganske mange) spesielt med spill som GTA San Andreas og Vice City så må jeg lure litt på hva slags hender man faktisk har (?) om man mener at det ikke er rom for forbedringer på PS2 kontrolleren.
    Den er helt ok, men ikke perfekt... Langt fra perfekt......

Menmen, smaken er vel som baken; hårete... :-P

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trekker den tilbake for å spare krangel...

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg står fortsatt på mitt og mener PS2-kontrollen er best, så får andre mene det de vil. Hva menes med "analoge triggere til gass/brems"? Alle knappene på PS2-kontrollen er analoge bortsett fra start/select, hver eneste med 256 følsomhetstrinn, så jeg tror ikke det skal stå på det

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •