xbox360 ratt&pedaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking xbox360 ratt&pedaler

Er det noen som vet om det går og koble til ratt og pedaler (Logitech MOMOForce Ratt/pedaler) til usb porten på xbox 360en.,eller godtar den bare orginalt xbox360 utstyr.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ifølge andre på et annet forum, så sa de at de ikke fikk det til.

"Noen som har prøvd å koble til Driving Force Pro til Xbox360? Tenkte å gjøre det en dag, men ikke akkurat nå."

"Ja, har prøvet, og det skjer ikke noe. Den dukker ikke opp i dashboard, ei heller dukker det opp noen valg i PGR3. Dette synes jeg er tragisk, men håper og regner med det kommer noen tredjeparts programvare/drivere eller noe som gjør at det virker."

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et ratt og pedal sett som jeg bruker på PC, xbox og PS2. Jeg er veldig fornøyd med det. Ser at det kommer et sett som passer på 360 i slutten av mnd. Slik jeg har forstått det passer dette settet KUN til 360en, noe jeg synes er veldig dumt. Skal vi som er glad i bilspill ende opp med 3-4 forskjellige sett nå som de nye konsollene kommer?

Tror jeg må vente litt til i håp om at det kommer en oppdatering som gjør mitt gamle sett kompatibelt, eller at noen produserer et mer allsidig sett, selv om suget etter å ta en tur i Ferarri Enzo rundt Nurburgring med ratt og pedaler begynner å bli uutholdelig!

Post svar så fort Dere vet noe nytt!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •