xbox 360 -kjiiper'n - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 41
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har 360, plages ikke av støyen, kjører via komponent, har mye glede av spillene (spiller noen live aracade spill også kjempe morro) Beveger IKKE på den mens jeg spiller. (hvem er det egentlig som gjør dette??) konklusjon= 360 er en fin maskin :grin:

Synes det er helt skrydd av tabloidene å blåse opp dette. De får det jo til å høres ut som å flytte på maskinen under bruk er en helt vanlig tilng man gjør, patetisk.
    De skulle ha prøvd den første cd brenneren jeg hadde, brukte min 1 time å brenne 1 cd, og vist man trampet for hardt i gulvet (var ikke store trampet som skulle til) så ble det feilbrenning.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så lenge løsningen på problemet er der så burde jo leverandør i sammen med
    produsent fikse dette problemet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    det der er da likt på ALLE produkter som har stående drev, ikke bare xbox. gjelder akkurat samme for en stående pc eller en stående PS2
    Hva er et stående drev? Er det liggende igjen når jeg setter konsollen vertikalt? Harver den bærbare PCen din opp CD-ene dine om du beveger PCen mens CDen er i gang?

Min gamle Nintendo kunne jeg miste rett i gulvet uten at konsollen eller spillene tok skade og den fortsatte da jaggu å spille også. Eneste problemer den fikk var dersom den fikk et så stort kakk at spillet hoppet ut av konsollen. Men da var en restart alt som trengtes.. Med tanke på at XBox 360 på linje med min gamle Nintendo også er et leketøy beregnet på barn, så burde det ikke være noen tvil om at maskinen burde tåle barns mer røffe behandling.

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja Nintendo hurra, Nintendoen kan jeg bevege på.
    Xbox 360 har HDTV, surround og PGR3. Vanskelig valg :-?

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Harver den bærbare PCen din opp CD-ene dine om du beveger PCen mens CDen er i gang?
    Dude, ikke sammenlikne epler og dromedarer her da . Drive'n på din bærbare (hvis du har en) har en festemekanisme som gjør at platene sitter godt fast. Det har ikke360'en (selv om den definitivt BURDE hatt det).

Min gamle Nintendo kunne jeg miste rett i gulvet uten at konsollen eller spillene tok skade og den fortsatte da jaggu å spille også.
    Ikke rart, den hadde jo minnelagring og ikke optisk drev. Har du sett inni en Nintendo kassett noen gang? Det er jo derfor man bruker minne og ikke cd'er på mp3-spillere som man skal trene med...

P.S. Selv Nintendo kan få brudd på hovedkortet, så jeg håper ikke du gjør det til en vane å miste den i gulvet. Det er såpass få gjenlevende av den gamle Nintendo'n som det er...

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Evolved
    hehe.

Ja men når teknologien blir mer og mer avansert så er det ikke rart at man må være litt mer forsiktig. Du kunne kanskje spille ishockey med Nintendo, men satt du inn en ny kontroller mens den var påslått hengte hele greia seg.

Call of Duty 2, Condemned og PGR3 er alle gode spill. Kameo har sinnsyk grafikk, og viser godt at Xbox 360 er "next-gen". Men de helt store spilla kommer ikke før neste år. Jeg synes Perfect Dark til tider hadde skikkelig rå single player, men dog av noe varierende kvalitet.

Og til han som ikke var sikker på om han skulle kjøpe seg 360 på grunn av alle "defektene", frykt ikke, jeg kjenner MANGE som har 360 og ingen har problemer med det.

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yep, neste år kommer det masse stor titler
    Det er nesten det eneste jeg har å utsette på 360`n i dag, det er ikke mange AAA (topp) titler.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Evolved
    Jeg mintes da Nintendoen som ganske oppegående den tid den ble sluppet. At den nesten 10 år etter fortsatt er både spillbar og underholdene sier litt om kvaliteten.

Ikke gå på den fella og tro at bare fordi noe er topp-moderne så må det være skralt og dårlig designet.

Newcomer MadMan69 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av super_kalle2
    Blir for dumt at man ikke kan bevege på boxen i det hele tatt... Såklart pleier man ikke å danse med konsollen mens man spiller, men det må da være mulig å flytte en ledning uten å slå av hele sulamitten.

Og når det ikke står noe om denne faren før helt bakerst i bruksanvisningen, som vi aldri leser;-), så blir det for dumt rett og slett.... Holde seg til PS2 forløpig....
    Xbox infrir til tusen bare så det er sagt !

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baker
    Dude, ikke sammenlikne epler og dromedarer her da . Drive'n på din bærbare (hvis du har en) har en festemekanisme som gjør at platene sitter godt fast. Det har ikke360'en (selv om den definitivt BURDE hatt det).
    Jeg sammenlikner så absolutt ikke epler og kaniner. Begge drevene har nokså likt bruksområde og kan spille av de samme formattypene. Og jeg håper dvdene inni XBoxen er festet tilsvarende godt inni drevet, ellers kan spillingen virkelig bli spennende i framtiden.

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sammenlikner så absolutt ikke epler og kaniner. Begge drevene har nokså likt bruksområde og kan spille av de samme formattypene. Og jeg håper dvdene inni XBoxen er festet tilsvarende godt inni drevet, ellers kan spillingen virkelig bli spennende i framtiden.

Den eneste lille forskjellen er jo at den ene kalles bærbar.... ? hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klovnikamp
    Den eneste lille forskjellen er jo at den ene kalles bærbar.... ? hehe
    ....men samtidig er ikke den bærbare designet for røff behandling fra smårollingene, noe en spillmaskin absolutt er og skal være designet for.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    360 er vell ikke helt beregnet på de aller minste heller.

Active da90el sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan ikke akkurat si at jeg holder med ps2-fantastene, men det med at man ikke kan "vippe" 360 er et lite minus, men som sagt er ikke spillemaskiner designet for å brukes som walkman heller da:? men de kunne gjerne rettet feilen

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en løsning er å ha 360 ligende, da skal det en del til før den faller hehe :-P

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svar
    360 er vell ikke helt beregnet på de aller minste heller.
    Tja, det finnes da xbox spill beregnet på de fra 3 år og oppover. En må vel regne med å finne tilsvarende spill til xbox 360 i nær framtid.

Active da90el sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan jo prøve å lime 360 fast der man skal sette den... "360 med tvbenk selges høystbydende over xxxx" :-P

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    658
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poenget med hele denne problematikken er jo at MS tidlig var ute og reklamerte med at Xbox 360 kunne stå på høykant eller brukes liggende som normalt. Når det da viser seg at den spiser plater hvis du snur den mens den er på, og dette kun nevnes med en indirekte advarsel i brukermanualen. Så mener jeg det er et reelt problem. "Se den flotte grafikken.. Og så kan den stå oppreist også, bare se her!.. skweeek.."

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man ser bort fra en pc til 20.000+, er xbox360 den beste spillmaskinen på markedet. Spillutvalget er dårlig per dags dato, og de helt store, overbevisende titlene må vi nok vente litt på. PGR3 er definitivt det beste spillet så langt.

Blir det virkelig et problem for noen at man ikke skal vri og vende på 360en under bruk??? Ikke stikk hånden i brødristeren! Ikke vri og vend på plasmaskjermen når den er i bruk! Slike ting kan jo også by på problemer, så tenk deg om 2 ganger før du går til anskaffelse av brødrister eller plasmaskjerm!

Kort og godt: Det er en meget bra maskin, med de beste onlinemulighetene.

Og til alle PS fan (inkl. meg selv) JA PS3 blir sikkert mye bedre, MEN den er ikke her nå, så kjøp en 360, for du kommer ikke nærmere nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo også lov å bruke hodet litt selv også, og ikke være typisk amrikaner å "saksøke" alt og alle når man finner en "feil" ved et produkt.

Hvem har behov for å legge/sette opp boksen i hytt og pine hele tiden?
    Det er jo ikke noe spesielt reelt problem.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •