XBOX 360 og DVD avspilling. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sveinung
    Jeg kan ialefall ikke bruke min 360 som dvd spiller da det kommer 2-3 svære striper vannrett over bilde som danser opp og ned! Bruker component direkte koblet til ae-700. Ble litt skuffet da jeg skulle prøve den med en dvd-film for første gang i går, min kjære dvd spiller har jeg lånt bort til min mor for noen dager. Kan jo spille av filmene fra pc da. Kjekt med alternativer!
    Hadde samme problem, men som noen nevner tidligere i tråden så gikk de bort når jeg flyttet switchen fra HDTV til TV. Den switchen ligger på den kontakten som går inn i XBOXen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    Hadde samme problem, men som noen nevner tidligere i tråden så gikk de bort når jeg flyttet switchen fra HDTV til TV. Den switchen ligger på den kontakten som går inn i XBOXen.
    Jepp! Funket d!
    Men tvilsomt at jeg vil bruke den til å se dvd filmer, vil isåfall bare være som nå når jeg har lånt bort den opprinnelige dvd spilleren. Philips DVP9000S er jo bedre enn 360`n, men forventet jo selvsagt ikke noe annet

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kontaktet MS support?

Er det noen som har snakket med MS support rundt problemene med de horisontale stripene?

Skal de fikse problemet så er det greit at de først får beskjed om at problemet eksisterer

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har glimrende bilde. I 576p. Men har lagt merke til en rar ting... På noen filmer så virker det som om lyden speeder ifra filmen. Og dermed så "hopper" filmen i et tidels sek.. (ca ) Det rare er at det skjer ikke med alle filmer.. Ca 50%. Ikke så irriterende.. Men skal jeg pirke på noe så....

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såvidt jeg kan se så virker det som de eneste som har problemer med Xbox 460 og avspilling er de med en Panasonic Pt ae 700 eller 900. Lygren, hvilken kabel kjører du inn i tven?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan virke som om det er noe med ae700 eller ae900 her ja.
    funker fint på min x1.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er borte for min del!
    Vet at til å begynne med så sto bryteren på "hdtv" da ble jeg plaget av disse stripene, men så ble jeg tipset her om å sette bryteren på "tv", det funket fint da og stripene forsvant. Men nå har jeg satt den på "hdtv" igjen og plages ikke lengre med disse stripene som kom frem ved avspilling av dvd filmer på "hdtv".
    Har prøvd de samme filmene, men ingen striper! Merkelig..........

Må bruke 360`n som dvd spiller til jeg får fikset problemet med den opprinnelige dvd-spilleren min, så fint at den funker nå!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bumper denne tråden da jeg har akkurat samme problem som trådstarter. Fant tidlig ut at det hjalp å sette kabelen til tv, men det er kronglete å komme til siden x360 står i et skap og knappen er ganske treg. Har forøvrig Ae700. Benytter 10 m real cable komponent. Denne går via en joytech komponentswitch til x360. Er det kommet noe løsning på dette nå?
    Har andre avspillingsløsninger, men vært greit og fått dvd'ene oppkonvertert til 720p.

Edit: Grunnen er antageligvis pga kopibeskyttelse. Må vel kjøre hdmi for å få oppskalerte bilder.

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Deepsearch
    Bumper denne tråden da jeg har akkurat samme problem som trådstarter. Fant tidlig ut at det hjalp å sette kabelen til tv, men det er kronglete å komme til siden x360 står i et skap og knappen er ganske treg. Har forøvrig Ae700. Benytter 10 m real cable komponent. Denne går via en joytech komponentswitch til x360. Er det kommet noe løsning på dette nå?
    Har andre avspillingsløsninger, men vært greit og fått dvd'ene oppkonvertert til 720p.

Edit: Grunnen er antageligvis pga kopibeskyttelse. Må vel kjøre hdmi for å få oppskalerte bilder.
    HDMI og VGA er eneste som kan oppskalere dvd på xboxen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er nok riktig dessverre. Forbannet tull, men lite å gjøre ved. Var vel kommet et kabelsett som gjør at du får hdmi på eldre x360. Får vel teste det etterhvert.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •