1 mnd gratis live gull?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

1 mnd gratis live gull?

Hei, har aldri prøvd å spille live verken på pc eller konsoll. Men nå har jeg da en xbox 360 hvor det viste seg at det fulgte med 1 mnd gratis live gull. Jeg har lagd min egen konto slik at jeg kan laste ned demoer og trailere av spill, dette har jeg prøvd og det funker bra!
    Men når jeg skal spille Pgr3 på live får jeg denne beskjeden:
    "One of the curent gamer proiles is not allowed to play the selected game mode"
    Men jeg er jo logget på den brukeren jeg har lgd en konto for......
    Må jeg aktivere live gull på noen måte, kan heller ikke se andre billøp på live da jeg får akurat den samme meldingen!
    Håper noen kan hjelpe, vil gjerne prøve dette!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Når man lager livekonto første gang på XBox360 og velge silver, så får man automatisk opp 1mnd gratis gold.
    Slik fungerte det i alle fall hos kompissen min som koblet til for 4 timer siden for første gang.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Når man lager livekonto første gang på XBox360 og velge silver, så får man automatisk opp 1mnd gratis gold.
    Slik fungerte det i alle fall hos kompissen min som koblet til for 4 timer siden for første gang.
    Samme hos meg, sto at jeg hadde gratis live gull i en mnd når jeg valgte silver.
    En annen snodig ting var at jeg ikke kunne bruke e-post adressen min da jeg lagde en konto, til slutt skrev jeg .........@hotmail.no isteden for ..........@com da ble det! skjønte ikke helt hva problemet var jeg!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •