Overføre filer frå pc til harddisk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Overføre filer frå pc til harddisk

Korleis gjer eg dette? He nokre filer som skal overførast til harddisken på xbox'en. He sett at ein bruker flashFXP til dette, og det programmet he eg.

Nettverket er satt opp slik om det he noko å seie:

Internett-router-switch-pc/xbox. Begge får tildelt ip ved hjelp av dhcp.

He prøvd å lese nokre guidar på xbox-scene, men er ikkje noko datafantom lenger så eg treng det meir eller mindre inn med teskei

I tillegg lurer eg på om det gjeng an å avslutte eit spel for å komme tilbake til dashbordet? He lagt inn alle spela mine på harddisk(he alle spela originale såklart, men for å få bedre brukervennlegheit ), men får ikkje til dette. Bruker avalaunch alpha v0.49.2 visstnok.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du må enten ha ftpserver på pc eller enablet på xbox. Går ut fra at pc og xbox er i samme nett og av ikke trenger å ta hensyn til routing , brannvegger osv.

Feks pc har ip 172.16.6.1 og xbox 172.16.6.2

Sjekk at ftpserver er enablet i innstillingene på xbox og sett et brukernavn og passord.

Start ftpprogram og koble til xboxens adresse (i mitt eksempel 172.16.6.2)og sett også brukernavn og passord. I oppsettet til Executer 3 chippen som jeg har er default passord og brukernavn x3 og xbox.

DU vil da få opp pcsiden på ene siden og xbox på andre.
    Merk så det du vil ha over og overfør i riktig retning.

Dette er veldig generelt. Siden du har spillene kan du jo laste de inn ett i gangen med å bruke programmet dvd2xbox som du sikkert har på xboxen

Hos meg kommer jeg tilbake til dash ved å trykke på de to knappene fremme samtidig med "back"(til venstre) og svart knapp til nede til høyre. Mener å huske at chippen må støtte dette og at det settes i innstillingene. Siden du ikke skriver hvilken chip du har så blir dette også et generlt svar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •