Xbox 360 vs PS3 - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 12 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12
Viser resultater 221 til 224 av 224
    Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av megaman80
    Xbox har alle drittspillene som Halo og dette skvipet her. og for å ikke snakke om at du må kjøpe deg en ekstern HD-DVD spiller utenom til 1500kr+. HD-DVD er jo dødd ut uansett. hvem gidder i det hele tatt ha HD DVD, Når det er blueray som er fremtiden. Jeg kan ikke si jeg kjenner en som har eller kunne tenke seg å få seg HD-DVD uansett. PS3 har det som folk flest vil ha, bare mange ikke vet det riktig ennå. Men for all del, kjøp xbox hvis du har råd til å sløse vekk disse tusenlappene den koster. For ikke å snakke om Wii, huff den er tragisk den. Spillene der er bra i 1 dag, maks 1 uke så er du dritt lei. vinnende konsoll, jaja. eneste grunnen til jeg har kjøpt meg en, er for jeg skal ha "Smash Bros Brawl!"
    Hehe, får hive meg på flamebølgen av dette inlegget.
    Helt lovlig å være PS3 fanboy, er vel det igrunn selv også. Allikevel prøver jeg å være litt mere nyansert mht til de andre konsollene. Du mister liksom litt troverdighet og nedslagskraft når innlegget skrives så til de grader subjektivt som her. Hverken Wii eller Xbox360 er på noen måte noen drittkonsoller. Hva spill angår, så er tross alt de fleste spill å få til begge plattformer (XB/PS). Alle spill er ikke ment å passe for alle, men det er helt latterlig å si at f.eks Halo er et drittspill selvom du ikke personlig liker å spille det.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, kan vel si meg enig i dette, skulle bare se hva halo fans ville si til den kommentaren. Det er nok et bra spill for folk som liker den slags. men jeg føler faktis at Xbox er ute etter PS hele tiden og det kan være meget plagsomt til tider. Og så har vi jo PS kontrollen, den er og blir den ultimate kontrollen. Det er ikke uten grunn at den er så si helt lik PS1 kontrollen som er tja rundt 14år+-? eller rundt der i alle fall. jeg har Selv spilt xbox360,NES,SNES,N64,Wii, og PS kontrollen er veldig behagelig.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder hånkontrollen, synes jeg 360 kontrollen er den ultimate i dag. Har både Playstation one og 2, og slet spesielt med fps spill pga dårlig kontroll, men da jeg spilte Cod 2 for første gang på min 360 gikk det veldig greit og 360 kontrollen sitter mye bedre i hånda enn PS2 kontrollen. Synes det er bedre med en triggerknapp og en skulderknapp i stedet for 2 skulderknapper som PS kontrollene har. Og når det gjelder 360 vs PS3, er det ingen tvil hos meg: 360, som har det overlegent beste spillbiblioteket pr. i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdtom
    Når det gjelder hånkontrollen, synes jeg 360 kontrollen er den ultimate i dag. Har både Playstation one og 2, og slet spesielt med fps spill pga dårlig kontroll, men da jeg spilte Cod 2 for første gang på min 360 gikk det veldig greit og 360 kontrollen sitter mye bedre i hånda enn PS2 kontrollen. Synes det er bedre med en triggerknapp og en skulderknapp i stedet for 2 skulderknapper som PS kontrollene har. Og når det gjelder 360 vs PS3, er det ingen tvil hos meg: 360, som har det overlegent beste spillbiblioteket pr. i dag.
    Fint for deg :-) men ta nå å vent til PS3 har vært litt lengre ute på markedet. GT5, MGS4 FF13m FF13 Versus og slike titler har kommet. Nå kommer forresten snart Heavenly sword ut. Og et som jeg gleder med spesielt til Everybody's Golf 5 (og nei det er ikke et standard golf spill nei). Her er en artikkel om det:

Leading Japanese Magazine formats Famitsu and Dengeki HP both published reviews of recently released titles, but there was one which seemed to steal the show. Four editors from Dengeki HP awarded Hotshots Golf 5 scores of 100/90/100/95 respectively (out of 100 points each), implying that the title is pretty damn good.

Side 12 av 12 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •