Problemer med lesing av GT4 på ps2 versjon chxx 30000 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tror Moho vil spille GT4 NÅÅÅÅÅ og ikke etter at PS3 er lansert..... men for all del, det er jo verdt et forsøk.....

En ny PS2 slim koster jo ikke mer enn 999.- på elkjøp nå, du bør kune få 400-500.- for din gamle på QXL med noen eldre titler som du ikke bruker lenger....

edit: trykkleif +++

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Jeg tror Moho vil spille GT4 NÅÅÅÅÅ og ikke etter at PS3 er lansert..... men for all del, det er jo verdt et forsøk.....

En ny PS2 slim koster jo ikke mer enn 999.- på elkjøp nå, du bør kune få 400-500.- for din gamle på QXL med noen eldre titler som du ikke bruker lenger....

999,- ?? Dette er ikke et luretilbud hvis man tegner adsl til langt uti neste millenium? Mao, dette er en reel pris?

Det var jo ikke ille... Fungerer jo å spille gt4, tar bare lang tid å få det i gang! Måtte prøve en 10 ganger nå sist...

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og videre...

Når er forventet lansering av ps3 eller nyere versjon av x-box? (x-box 360 er vel ikke det samme som x-box 2??)

:?:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Moho

999,- ?? Dette er ikke et luretilbud hvis man tegner adsl til langt uti neste millenium? Mao, dette er en reel pris?

Det var jo ikke ille... Fungerer jo å spille gt4, tar bare lang tid å få det i gang! Måtte prøve en 10 ganger nå sist...
    Sjekk elkjøp sine hjemmesider så får du se selv.... Får du 400.- for din gamle så gir du kun 300 for en ny...... håndkontrollen koster jo også min. 300.- Løp og kjøp!

Tviler på at vi får se PS3 under juletreet i år, så sant man ikke kjøper en JAP.... har derimot større tro på XBOX 360 til jul....

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Alt inne Playstation og Sony-verden har en tendens til å bli utsatt og utsatt.
    Det virker i alle fall rimelig sikkert at XBox 360 treffer gaten november i år.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Siste 2 ganger jeg har skrudd på ps2 med gt4 inni har det startet med en gang, og "playstaton 2" logoen kommer rett opp på skjermen.. Så hvis jeg ikke merker mer til problemet videre trenger jeg jo strengt tatt ikke en ny... Men time will show! (flåklypa stile)

Sjekk elkjøp sine hjemmesider så får du se selv.... Får du 400.- for din gamle så gir du kun 300 for en ny...... håndkontrollen koster jo også min. 300.- Løp og kjøp!

Tviler på at vi får se PS3 under juletreet i år, så sant man ikke kjøper en JAP.... har derimot større tro på XBOX 360 til jul....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skjer a Moho?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Alt inne Playstation og Sony-verden har en tendens til å bli utsatt og utsatt.
    Det virker i alle fall rimelig sikkert at XBox 360 treffer gaten november i år.
    Pølsevev, Sony har for det meste vært på tida, det er Nintendo som forsinker (PSP er unntaket). Lanseringen av PS3 har ikke blitt offentliggjort, men jeg tipper Q4 2006 i Europa, det rimer best med tidligere utgivelser.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Hva skjer a Moho?
    Det jeg skrev er borte..... :?:

Skjønner jeg lite av, men skrev hvertfall at de siste 3 gangene, akkurat nå inkludert, starter spillet opp med en gang... Virker som min ps2 har blitt vant til denne nye snodige skapningen av en disc.

Så da tror jeg ikke det blir noe kjøp av ny ps2 med det første, hvis det ikke skjærer seg helt her da..

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må bare få korrigere min anbefaling vedrørende ny laser til 500,-
    Jeg var ikke klar over at PSTwo er blitt så sinnsykt billg som 999,- over disken til Elkjøp.
    Klart man kjøper ny PSTwo enn å bytte laser når prisforskjellene er så små.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Hva skjer a Moho?
    Det jeg skrev er borte..... :?:

Skjønner jeg lite av, men skrev hvertfall at de siste 3 gangene, akkurat nå inkludert, starter spillet opp med en gang... Virker som min ps2 har blitt vant til denne nye snodige skapningen av en disc.

Så da tror jeg ikke det blir noe kjøp av ny ps2 med det første, hvis det ikke skjærer seg helt her da..
    Ting blir alltid bedre før de blir verre..... :wink: Et par runder med GTA San Andreas eller Vice City så er den nok ferdig..... desverre..... men det er jo lov å håpe at den holder til PS3 lansering.....

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Jeg må bare få korrigere min anbefaling vedrørende ny laser til 500,-
    Jeg var ikke klar over at PSTwo er blitt så sinnsykt billg som 999,- over disken til Elkjøp.
    Klart man kjøper ny PSTwo enn å bytte laser når prisforskjellene er så små.
    Jeg ble overrasket selv da jeg så det..... knallpris! Villedende er vel 1500.-

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått bekrftet fra forbrukerrådet at DET ER 5 års reklamasjonsrett på playstation 2.

http://www.forbrukertvistutvalget.no...Saknr=20040256

Men står samtidig at feil på laser kan komme av for mye støv, så får sørge for å støvsuge maskina!

Men uansett, hvis ps2 holder seg på 999,- kjøper jeg heller den hvis ting skjærer seg alvorlig her. Har en følelse at det vil være litt bedre grafikk på den, med ny software, nye drivere etc.. SJekket mine drivere, de ligger på versjon 1.20.. Det er jo ikke akkurat kjempenytt kan jeg tenke meg.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på elkjøp i dag, og kjøpte ny ps2... Den jeg hadde streiket i går, og nektet å lese av gt4. Det orket jeg rett og slett ikke!

Selgeren på elkjøp sa at error-problemet på eldre ps2 kommer av at gt4 utgis på en dual layer plate, og at disse maskinene har problemer med det.. Han sa også at dette ikke var noe man kunne reklamere på..

Litt snodig er det da at ps2 fra starten av kunne spille av dvd filmer, som som oftest kommer på slike dual layer plater...

Orket ikke noe krangel jeg, så pensjonerer den jeg har og tar den med hjem neste gang, til gammel tv+2.1 lydanlegg og dvd spiller på rommet hos mor og far.. Da blir det ps2 der også, og hjemmetilværelsen blir litt mer som om å være "hjemme" der jeg bor nå...

Og gjorde ingen ting at nye ps2 er så innmari mye mindre heller...!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For noe pølsevev. Jeg har en PS2 fra 2000 som har null problemer med dual layer.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •