Offisiell tråd Xbox 360 - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 45 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 889
    Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    heldiggrisen kenti, fortell åssen det gikk hos Joanna da

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Og kom med tilbakemedling på hvilke builds dere får prøve.
    Ser ser ikke poenget i at de kjører demoer på builds som er 50% og 80% ferdige, når spillene finnes i utgaver som er så og si 100%.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen tilbakemeldinger å komme med her da, Kenti? :???:

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, det var kult hos Joanna Angrer som en hund for at jeg ikke tok med meg digitalkameraet, men hadde vært lite praktisk i.o.m. at vi skulle ut etterpå. Tok noen bilder med mobilen som desverre ikke er veldig mye å skryte av, men kanskje bedre enn ikke noe..

Fant et par bilder fra en reportasje i VG.

Stuen som inneholdt to xbox360 + et mediacenter.

Kjøkkenet som også inneholdt to xbox360.

Leiligheten som dette foregikk i har jo, som noen sikkert vet, blitt innredet slik som leiligheten til agenten Joanna Dark i spillet "Perfect Dark Zero". Nå vet jeg ikke hvordan den leiligheten egentlig ser ut, men fint var det hvertfall.

De snakket om at builds var 50%, noe som også viste seg innimellom. F.eks. på DOA4 manglet det en del "stages" + karakterer. Men det vi fikk prøvd virket veldig lovende, bra grafikk og spillbarhet.
    Hørte dog noen nevne at de var på 80-90%, så er litt usikker på hva jeg skal tro.. På lanseringensfesten som var på Rockfeller sto det klistret en lapp med "Build 50%" på skjermene.

Gotham Racing testet jeg ikke, selv om jeg så litt på det. Grafikken virket ganske kjedelig.. Ingen wow-opplevelse.

Noen av mine egne mobilbilder.

Kjøkkenet:

Stuen.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Og kom med tilbakemedling på hvilke builds dere får prøve.
    Ser ser ikke poenget i at de kjører demoer på builds som er 50% og 80% ferdige, når spillene finnes i utgaver som er så og si 100%.
    Når jeg var der 7.november kjørte de fortatt gamle builds på PGR3, Perfect Dark og Dead Or alive. Kameo så veldig ferdig ut, så jeg giddet ikke spørre.

PGR3 var på rundt 80% sa de. perfect dark enda lavere på ca. 50%. Dead or alive manglet noen baner, men alt fungerte bra der.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvorfor brukte de ikke trådløse kontrollere egentlig? og hvis stort sett de fleste spillene der var halvferdige så hva var poenget med det "partyet" ?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Når selv halvferdige XBOX 360 spill er i hakeslipp proposjoner, kan en bare glede seg til hva den ferdige boksen klarer prestere! Jeg gleder meg som en liten unge til å bruke store deler av juletiden på denne boksen, så får familien mene hva de vil!

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    selv fikk jeg inntrykk av at de som var der ikke syntes det var så hakeslepp, jeg tviler dog ikke på at de ferdige produktene vil være imponerende

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Alt er jo selvsagt subjektivt, men min erfaring av både grafikk, detaljrikdom, bevegelser og det generelle konseptet, tross uferdige spill, var såpass imponerende at jeg ikke er redd for å kalle XBOX 360 en revolusjon både innen både gaming og AV, der linken mot mediacenter kan bli langt viktigere for fremtidens digitale hjem enn hva en kanskje tenker seg i dag!

I løpet av kun et par år vil store deler av vårt digitale innhold leveres via nettet, det være seg DVD-film (2-5 år), spill (4-8 år) og TV, og der vil XBOX og ikke minst media-center sannsynligvis spille en vesentlig rolle.

Videre er det ikke gitt av Microsoft får beholde denne maktposisjonen alene, men eneste alternativ pr. dato er Mac, og en skal på ingen måte se bort fra at det dukker opp noe som kan tilby et meget godt alternativ i løpet av litt tid... Pr. dato er imidlertid etter min mening ikke Apple helt der, men Jobs har en egen evne til å overraske!

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    før alle disse mulighetene blir realisert så er xbox 720 på trappene men nextgen spill og hd materiale i 720p holder for meg i første omgang

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    På den PGR3-demoen som er blitt spilt i Norge er ikke Anti Aliasing aktivert (kantutjevning).

Husk også at dette er de første spillene på NextGen-Konsollene.
    Hvis vi ser kvantespranget fra de første PS2/XBox-titlene til hva de får ut av de konsollene i dag, vel så har nok så mye i vente når de får noen års erfaring på utvikling av spillene til XBox360 og PS3.

En viktig ting som Lygren er inne på. Man må ikke bare se akkurat hva som vises på skjermen, men også klare å ser potensialet til konsollen.

Jeg har spilt de samme builds av spillene her i Bergen. Var selvsagt ikke helt imponert over det jeg så, men hadde ingen problemer med å se potensialet.
    Ut fra den uferdige builden på Perfect Dark Zero, og den endelige versjonen, så er det vist hvor mye en tidlig build lyger.
    Mange avskrev PDZ etter å ha spilt builden som har vært tilgjengelig.
    Etter å ha sett nyeste Gameplay-video fra spillet, har spillet gjenoppstått som "nye" Halo til XBox360, og fansen er atter overbevist.
    Så gjenstår det å se om det kun er eye-candy, eller om spillopplevelsen innfrir.

Jeg savnet mye texture på Nurburing, men etter å ha sett senere gameplay-videoer ser jeg at mye er falt på plass.
    Det er 2 spill jeg gleder meg stort til. Gears of War og Test Drive: Unlimited.
    Sjekk denne linke her som er en bra teaser til TD:U.
    http://news.teamxbox.com/xbox/9739/T...mited-Trailer/

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært spiller i tjue år, men har det siste året spilt lite. Så nå gleder jeg meg skikkelig til Xbox 360. Spill som Kameo, Call of Duty 2, Perfect Dark zero og Project Gotham 3 ser meget lovende ut, så mine forventninger er høye.

Jeg gleder meg også til bakoverkompabiliteten, da jeg ikke har eid den originale Xbox-maskinen.

Når det gjelder graikk, så er Herr Rasmussen inne på noe viktig: Hvis man ser på PS2-lanseringen, så var det strengt tatt bare SSX som imponerte grafisk, og det tok måneder før spill som GT3 og MGS2 viste hva konsollen egentlig var god for. Dette vil nok også være gjeldende for denne lanseringen. Så lenge jeg kan kose meg med et par-tre spill av god kvalitet på lanseringsdagen, så er jeg fornøyd. Kremspillene vil garantert dukke opp med jevne mellomrom, som de alltid gjør.

Har forhåndsbestilt hos CDON, men jeg er redd for at de sender ut på lanseringsdagen, slik at jeg må sitte tålmodig og vente. Er det noen som vet hvordan nettbutikker håndterer slike "store" begivenheter? Når 2. desember endelig er her, kommer jeg ikke til å klare å vente, og da er sannsynligheten stor for at jeg stikker innom Elkjøp og plukker opp en konsoll.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de fleste nettbutikker sier at de vil sende ut 2 dager før, så dere som har forhånsbestillt også får den på lanseringsdagen, om det lar seg gjøre er nok tvilsomt, mange vil nok måtte vente en dag eller to ekstra..

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror også noen heldige sjeler som har bestilt fra nettbutikk kan muligens ha konsollen i hende en eller to dager før launch.

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Se her ja.
    Da har Logitech en MediaCenter-fjernkontroll på trappene.
    http://news.teamxbox.com/xbox/9747/L...-for-Xbox-360/

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får jeg vel bare håpe på at jeg var en av de første som la inn bestilling hos CDON.

Nå har de første anmeldelsene blitt lagt ut av de store spillsidene.

Kameo
    IGN: 8.4
    Gamespot: 8.7
    1up: 7/10
    Gamespy: 4/5

PGR3
    1up: 10/10

Amped 3
    1up: 7/10

Gun
    Gamepro: 4.5/5

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En heldiggris av en kanadier har vunnet en 360, og har skrevet om sine første inntrykk på denne siden her!

Videre har IGN gitt PGR3 en 8.8. Det ser lovende ut!

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, da fikk jeg mailen fra CDON som jeg ikke ville ha, men som var forventet til en viss grad; "Vi vil meddele at varen(e) i din bestilling har blitt forsinket. Vi kan dessverre ikke gi deg en eksakt leveransedato, men lover at du kommer til å få dine varer så fort som mulig."

Jeg avbestilte med èn gang, og skal nå satse på fysisk butikkhandling, noe som var trendy på begynnelsen av nittitallet.

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de av dere som er nysjerrige på innmaten til Xbox 360:

http://www.anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=2610

Newcomer STUTTSEN sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gleder meg som en unge

Har akkurat solgt min gamle kjære box i vente på den nye... Har vært høyt og lavt og overalt å kikket på info om 360en... noen som vet noe om chip produsenter har noe på gang??? noen som har hørt noe om modding?

Er nok litt tidlig enda, men men...

En ting er sikkert, det er at det blir en asosial førjulstid i denne gården

Side 9 av 45 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •