Offisiell tråd Xbox 360 - Side 37

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 37 av 45 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... SisteSiste
Viser resultater 721 til 740 av 889
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    ....jeg prøvde å sende den inn til Microsoft og de ville **** ikke gjøre noe med den. Fikk et brev at den har blitt tuklet med selv om jeg ikke har rørt den.....................Den er kjøpt brukt og den er 2år gammel
    spørs om ikke forrige eier har tuklet med den da - og hvis forrige eier har påført boksen skader som begrenser dine muligheter for å klage kan du jo konfrontere dem med det.
    .....siden boksen er 2 år gammel er det vel stort sett bare RROD du kan klage på til Microsoft uansett.

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Norske fotballsendinger på xbox360?

Leste nettopp denne artikkelen på db.no: Åpner for fotballsendinger på Xbox 360 - kultur - Dagbladet.no

Tenkte jeg skulle legge den inn på tråden PS3 valget er enkelt, men den var lukket, så jeg legger den her jeg.

Skulle jeg kjøpt meg ny konsoll i dag hadde dette vært et punkt som hadde talt for kjøp av xbox360.

Noen som har noen tanker om dette kommer til neste år og om det kommer til å bli HD sendinger?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

xbox 360

dette er et skritt i riktig retning :-D

og komm igjen ms få filmleie i scandinavia oxo :cry:

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Leste nettopp denne artikkelen på db.no: Åpner for fotballsendinger på Xbox 360 - kultur - Dagbladet.no

Tenkte jeg skulle legge den inn på tråden PS3 valget er enkelt, men den var lukket, så jeg legger den her jeg.

Skulle jeg kjøpt meg ny konsoll i dag hadde dette vært et punkt som hadde talt for kjøp av xbox360.

Noen som har noen tanker om dette kommer til neste år og om det kommer til å bli HD sendinger?

Men spørsmål er om ikke Norges fotballforbund har gått litt for langt med å lar fotball kamper går på internett ... Også med tanke på HD . Så er jo spørsmål ka med alle sportkanaler som man betaler for .. Skal ikke fotball være for alle?

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snart ikke mulig å unngå det evinnelige fotballvrælet noensteder lenger :twisted:

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Men spørsmål er om ikke Norges fotballforbund har gått litt for langt med å lar fotball kamper går på internett ... Også med tanke på HD . Så er jo spørsmål ka med alle sportkanaler som man betaler for .. Skal ikke fotball være for alle?
    Åjo, helt klart! NFF tenker penger og kun det i dette tilfellet. Liker det IKKE, men er glad jeg har 360 om dette skulle skje. Utrolig urettferdig for de med ps3!?

Newcomer bear sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

To ting; støy og harddisk

Har noen av guruene her inne informasjon om støynivå på Xbox360 som er i handelen nå? Det skulle komme et nytt chipsett som bruker mindre effekt og dermed potensielt reduserer bruk av vifter... (også pluss med HDMI output).

Annet spørsmål er om det går å koble på en harddisk på arcade modellen? Ser denne selges bundlet med spillet Lips som døtrene ønsker seg til jul. Har en snart 3 år gammel med 20Gb harddisk som bråker noe inni h*+%&#2...

Så for meg et scenarie hvor en ny arcade modell kunne erstatte bråkebøtta og flytte harddisk over også.

Noen som vet eller har synspunkter?

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok ikke viftene som er det største problemet men Dvd rommen.
    Jeg tror ikke dette har blitt noe bedre på de senere modellene.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bear
    Har noen av guruene her inne informasjon om støynivå på Xbox360 som er i handelen nå? Det skulle komme et nytt chipsett som bruker mindre effekt og dermed potensielt reduserer bruk av vifter... (også pluss med HDMI output).

Annet spørsmål er om det går å koble på en harddisk på arcade modellen? Ser denne selges bundlet med spillet Lips som døtrene ønsker seg til jul. Har en snart 3 år gammel med 20Gb harddisk som bråker noe inni h*+%&#2...

Så for meg et scenarie hvor en ny arcade modell kunne erstatte bråkebøtta og flytte harddisk over også.

Noen som vet eller har synspunkter?
    Det du også kan gøre er å kjøpe "lips" og en større harddisk og innstalerer spillene på disken istede, det reduserer støyen ganske mye. (til det nivået du har når du er i dashbord)

Newcomer bear sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Det er nok ikke viftene som er det største problemet men Dvd rommen.
    Jeg tror ikke dette har blitt noe bedre på de senere modellene.
    Min er en av de aller første og viftene bråker veldig, DVD rom bråker også og når begge deler inntreffer samtidig er det uholdbart og fører i grunnen til at boksen blir lite brukt (ivertfall av meg).

Tenkte å kjøpe en Arcade modell (uten harddisk) men med HDMI (og siste chipset?) som er bundlet med Lips. Deretter å flytte over harddisk fra den gamle bråkebøtta.

Men en selger på Lefdal i Sandvika mente at det ikke gikk an å installere harddisk på Arcade modellene? Noen som vet?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Men en selger på Lefdal i Sandvika mente at det ikke gikk an å installere harddisk på Arcade modellene? Noen som vet?
    Den må han jammen lengre ut på landet med.. Du kan selvfølgelig sette HD på den på lik linje med andre Xbox'er.

Newcomer bear sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Den må han jammen lengre ut på landet med.. Du kan selvfølgelig sette HD på den på lik linje med andre Xbox'er.
    Det høres veldig bra ut, da er en slik bundlet Arcade modell med Lips veldig aktuell!

Kjenner du til om det går å bytte ut harddisken inni "plastkladden" og oppgradere til en større harddisk? Har nemlig en 80GB 2,5" SATA disk liggende til overs ...

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet pga feilinformasjon.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres veldig bra ut, da er en slik bundlet Arcade modell med Lips veldig aktuell!

Kjenner du til om det går å bytte ut harddisken inni "plastkladden" og oppgradere til en større harddisk? Har nemlig en 80GB 2,5" SATA disk liggende til overs ...
    Det er bare mulig å oppgradere til 20GB eller 120GB, hvis du bruker en 80GB Hd må du flashe den med en .bin fil fra 20GB versjonen og du får ikke brukt mere enn 20GB, samme hvis du bruker en disk som er større enn 120GB(flashe med 120GB .bin fil). Disken må også være en Western digital BEVS modell.

Linky: 360-Hq.Com - Xbox 360 Achievements, Xbox360 Trailers, Xbox Live Leaderboards, Custom GamerCards, Cheats, Codes, Screenshots, Videos, Reviews, Homebrew and Modchips for the Xbox 360 Console

har gjort dette selv.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter litt lesing så ser jeg at jeg var litt rask på avtrekkeren, Hør på Doc.G, jeg tror han vet hva han prater om

Newcomer bear sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker, både aleksander8 og Doc.G!

Leste gjennom og tror ikke jeg prøver dette da ikke jeg får nytte av mer enn de 20Gb jeg allerede har.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får man bedre bilde ved å kjøpe hdmi kabel enn å bruke den orginale komponent kabelen på 360`n ?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hdmi 360

ja har testa dem alle comp er dåligst vga bedre, hdmi best :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan fortelle litt om dvd-jobben som xbox 360 gjør? Er den ok?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trio
    Noen som kan fortelle litt om dvd-jobben som xbox 360 gjør? Er den ok?
    Etter det lille jeg har testet så oppskalerer den greit til 1080p - som en middels dvd-spiller til samme pris?

Men for egen del så støyer den for mye for dvd bruk.

For spilling derimot så merker jeg ikke noe til støyen.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Side 37 av 45 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •