Offisiell tråd Xbox 360 - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 45 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 889
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Iver
    syntes du at Gears of War skuffet...
    Jeg syntes dette spillet er det beste spillet som er laget....
    Det er helt konge....Finnes ikke noe bedre spill...(min mening)
    Jeg kjøpte desverre dette spillet basert på hype, og tenkte nok ikke gjennom mine egne spillpreferanser. Ser jo at de aller fleste synes det er topp.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bønna
    Jeg kjøpte desverre dette spillet basert på hype, og tenkte nok ikke gjennom mine egne spillpreferanser. Ser jo at de aller fleste synes det er topp.
    Ja det hjelper ikke mye om et spill får terningskast 6 om man ikke liker spillsjangeren. Spill som Oblivion feks, sikkert bra for de som liker sånne spill, men jeg hater rollespill. Har også spilt endel PES 6 med en kammerat, drit kult og spille mot hverandre, man sitter og banner og sverter og jubler om hverandre her kan kammeratskap henge i en tynn tråd til tider, men prøvde å sette meg ned å spille alene igår... gikk 5 min før jeg gikk over til GOW igjen. :-D

Newcomer aibo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Microsoft to Ship New Xbox 360
    Author: JOHN GAUDIOSI

Posted: March 21, 2007
    Email this Story to Friend

After months of online speculation, a new Xbox 360 is reportedly coming soon. The new Xbox 360, which was code-named Zephyr internally, will be released in late April, rather than the holidays, as had previously been speculated, according to video game magazine Game Informer.

Microsoft would not comment on the box, but John Taylor, video game analyst for Arcade Research, has confirmed the new box and pricing with his retail contacts.

The new Xbox 360 will feature a 120GB hard drive and HDMI video output support. The console will ship with an HDMI cable (something PlayStation 3 owners have to buy separately). It will sell for $479, up from the $300 and $400 price of the two current models. That puts it just $20 less than the lower-end PS3 with a 20GB hard drive. Unlike the PS3, the new Xbox 360 ships with a standard DVD-9 drive, not an HD disc drive (PS3 has a Blu-ray Disc drive).

The game maker decided not to install the HD DVD drive in the new Xbox 360 because the format was “not proven,” according to a quote in Game Informer from a Microsoft representative. As with current Xbox 360 consoles, gamers can buy an add-on HD DVD Xbox 360 drive for $200.

Taylor said that Microsoft still has the ability to bundle an HD DVD drive with an Xbox 360 in the future when component prices come down. He said Microsoft is working a price advantage versus the over-featured PlayStation 3 for the current consumer.

Microsoft also will sell the 120GB hard drive for under $200 to Xbox 360 owners who already bought the original. The hard drive was built for upgrades, so the old drive slides out to make room for the larger drive.

The reason Microsoft is releasing the larger hard drive is due to the success of Xbox Live Video Marketplace, which has become the No. 1 digital-distribution platform in the market. With TV shows available for purchase in HD and movie rentals available for downloads, gamers need more space to store their purchases. The wealth of titles available digitally through Xbox Live Arcade, which allows gamers to download video games, is another reason for the larger storage device. And Microsoft’s upcoming Xbox 360 IPTV service will certainly take advantage of the larger hard drive space.

“The 120 GB hard drive is going to be an important component because memory is going to be the gating factor with big downloads and TiVo-like functions of Microsoft's IPTV for Xbox 360,” Taylor said.

The new Xbox 360 is black, rather than the current white. It will come with a wireless controller that’s also black, rather than the current white.

Taylor believes Microsoft will likely discontinue the 20GB Xbox 360 by this fall. He said with memory prices coming down, Microsoft should be able to offer two alternatives at competitive prices.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Øh? De lanserer en klin lik maskin, bare med større harddisk og HDMI, for $200 mer? Man får jo 160 GB for $100 i de fleste PC-sjapper, så ser ikke helt verdien her.

Newcomer marama sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Øh? De lanserer en klin lik maskin, bare med større harddisk og HDMI, for $200 mer? Man får jo 160 GB for $100 i de fleste PC-sjapper, så ser ikke helt verdien her.
    Jeg håper virkelig den er vesentlig mer stillegående, foruten det så er jo en større HD og HDMI virkelig viktige oppgraderinger. Hva prisen på denne nye maskinen blir her i Europa er vel litt vanskelig å si. PS: Husk at denne versjonen som kommer først er en "limited edition", det kan være årsaken til at den koster litt mer.. Etterhvert (når LE maskinen er utsolgt), så kommer den til å erstatte den nåværende premium consollen.. Regner med at den da vil koste like mye som den gjør nå..

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk xbox 360 m/GoW av en mann i rød uniform i dag. Du verden som den støyer da!:-D

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Fikk xbox 360 m/GoW av en mann i rød uniform i dag. Du verden som den støyer da!:-D
    Hmm, den røde uniformen støyer?

Når det er sagt, Xbox 360 støyer for mye.. Det er igrunnen litt synd.. Håper de får ordnet opp i det.. GoW er utrolig bra, Ressistance til PS3 kan ikke sammenlignes.. GoW er rett og slett laget for konsoll. Har en misstanke om at Halo 3 kommer til å bli skuffende, mye pga. at GoW har satt en litt annen standard enn det som var tidligere..

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    ser faktisk ikke så stort problem med støyen...

ja vist jeg skal se film så er det ett problem.

eller kjøpe til hd spiller så er det problem med støy.

men når man spiller så bruker man ekstra volum, ikke for å overdøve viftestøy, men for en ekstra spillopplevelse...
    gidder ikke å spille utn lyd.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe som heter norsk server når det gjelder spill til xbo360? Har prøvd noen demoer samt GoW og det er overvekt av "utlendinger".

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mathia
    Jeg hadde akkurat det samme problemet!
    Jeg ble også "lurt" av Microsoft med at dette ville fungere smertefritt bare man hadde en PC med XP Media Center Edition, men den gang ei.
    Xboxen støtter nemlig kun wmv, wmv-hd og mpeg-2 filer.

Men en dag jeg var innom ED-Games datt jeg over et program som visstnok skulle fixe dette problemet.
    Et software som hadde innebygget VLC Media Player eller noe i den dur.
    Jeg tenkte shit au og kjøpte programmet for 399,-
    Stiv pris, men så absolutt verdt om det fungerter tenkte jeg, da jeg laster ned 5 TV-serier i uka...

Programmet fungerer ypperlig, og nå streamer jeg ALLE video formater jeg har på PC'en via Xboxen :-D Ingen lagg eller noe
    ( XviD, DivX, AVI osv osv...)

Programmet heter "Xploder Media Centre for Xbox 360"
    Xploder Online | Shop | NEW Xploder Media Centre for Xbox 360
    Du får forøvrig med en nettverkskabel på 3 meter. (Om du mot formodning ikke har en fra før )

Det skal vist være umulig å få tak i CD-Key på nettet, så du må ha original CD'en dessverre.

Håper dette kan være til hjelp
    Du er nok litt på villspor her..

1: Jeg har selv funnet ALLE codecs/filtere som gjør at jeg kan avspille de fleste formater på X360, gratis på nettet.
    Jeg har dessuten klart å streame film uten MCE, så dette går også "imot" microsoft sine merkelige regler..
    2: Umulig å få tak i CD-key? Ingenting er umulig når det gjelder cracking av programmer. Leter du lenge og riktig, finner du alltid..

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ett lite problem med å få bilde med hdtv signal fra xboxn.

får lyd men ikke bilde. men hvis jeg slår over bryteren på den medfølgende komponent kabelen på TV får jeg bilde og lyd. men bare lyd hvis den står på hdtv.

noen som har en formening på hva det kan være? utgang xbox? kabel? tv inngang?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marama
    Har ett lite problem med å få bilde med hdtv signal fra xboxn.

får lyd men ikke bilde. men hvis jeg slår over bryteren på den medfølgende komponent kabelen på TV får jeg bilde og lyd. men bare lyd hvis den står på hdtv.

noen som har en formening på hva det kan være? utgang xbox? kabel? tv inngang?
    Har du HDTV?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, har virket før.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke stilt inn på 1080p eller noe sånt da? Slik at tv'en din ikke viser bilde når du kjører HD?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tenkte det samme selv da jeg har en liten en som spiller litt . men kommer ikke inn i menyen å da kan den vel ikke være stilt inn på 1080p...

må vel prøve å låne en kompnent kabel for å sjå om det er den. eller prøve xboxn på en annen hdtv..

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

unable to join!

Trenger hjelp:

En venn av meg har nettopp kjøpt Elite. Prøvde å treffes på en lobby i dag, men fant hverandre ikke. Kunne sende voicemeldinger, men ikke private chat!?

Hva kan være løsningen på dette?

EDIT: Tror jeg fant dette ut selv, NAT instilling min er moderat, kameraten har OPEN, som det vel egentlig skal være. Noen som vet om routerene til telenor (fra 2006) støtter OPEN NAT?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Microsoft innrømmer feil på 360. fikk ikke helt med meg hva det var. mulig det var snakk om overoppheting...

KOMMER PÅ TV2 HJELPER DEG PÅ TORSDAG DEN 6/9-07 kl 20.30

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    utvidet garanti til 3år...jaja. trenger vel det vist det tar 4 mnd på en reklamasjon:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marama
    ser faktisk ikke så stort problem med støyen...

ja vist jeg skal se film så er det ett problem.

eller kjøpe til hd spiller så er det problem med støy.

men når man spiller så bruker man ekstra volum, ikke for å overdøve viftestøy, men for en ekstra spillopplevelse...
    gidder ikke å spille utn lyd.
    Støyen kommer av at MS har puttet i en overdimensjonert klump av en CPU/GPU kjøler. Denne sørger for at det er vanvittig varmt inni maskina. En annen ting jeg ikke helt forstår er hvorfor de ikke har langt mer stillegående vifter. Det lar seg enkelt gjøre å skru på en vifteregulator, f.eks Zalman sin. Dog må man åpne konsollen for å gjøre dette.

Tror de kunne ha løst problemet med å fått flere luftehull i maskina på toppen samt mer rolige vifter og en mindre og mer effektiv kjøler.

Rykter skulle ha det til at Xbox360 Elite ville være bedre her, men det stemmer så absolutt ikke. Alle tester gjort "der ute" viser at den er like støyete. Eneste løsningen er å ha maskina inne i et skap eller steriobenk.

Side 29 av 45 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •