Offisiell tråd Xbox 360 - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 45 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 889
    Newcomer MAINboard sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har vært med på endel sånne klare førstemann til mølla får det de er på jakt etter episoder før. Noen er smarte å henger lapper med nummer på på døren slik at de som kommer bare tar det laveste tilgjengelige nummeret. Da blir det ikke knuffing og de som evt ikke får vet det før de står en time å fryser. Vi får satse på noe sånt.

Jobber i avis og kan avsløre at dagbladet fredag har viet 4 sider til xbox360. Anmelder bla 12 lanserings spill. PGR3 Racer inn til nok en sekser, mens Kameo bare får halvparten.

Newcomer carmacoma sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Da var den min!

Da var xbox360 i hus(",) stod i kø på elkjøp og fikk en av 6stk. Mange som ikke fikk... Har forhandsbestilt også, på nettet, men klarte ikke å vente på posten... tar jo i allefall 5dager(en evighet i denne sammenheng). Så da har jeg snart 2stk, trenger ikke 2stk så hvis noen er interessert i å få en før jul så er det bare å komme med et bud så... Pm.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hel&#%" i &"%#=.... stod som nummer 21 i køen på elkjøp..... d viste seg at de hadde 20 fullversjoner og 10 tynnversjoner. Gjett hva jeg fikk? I tillegg hadde de alt man trengte av komponenter for å bygge en fullversjon?!!? MEN da ble plutselig prisen 4.100 kroner!!! ALTSÅ: De 20 første og de 10 siste fikk samme maskin, men vi 10 siste betalte 1.200 kroner mer. Hva er det microsoft holder på med??? Er de helt mongolide??? Playstation ville aldri gjort noe slikt. De er ikke mongolide. Jeg kan jo trøste meg med at spaceworld selger fullversjonen til 3.900, altså 200 kroner mindre enn dette "byggesettet" fra elkjøp. I tillegg hadde de kun 4 spill: Quake, Gun, CoD2 og NFS. Mao ble det ikke noe spill på meg. Spaceworld skulle holde av PGR3 til meg. De håpet å få det i løpet av dagen...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja å hva er dette tullet med å selge trådløs kontroll i fullversjon, men trådkontroll i tynnversjon???? I tillegg får man bare kjøpt trådløse i butikken. Mao, eneste plassen man får trådkontroll, er i denne billigpakken. Altså: enten har man trådløse kontroller eller så har man ikke. Fy fan.... det er sååååååå dårlig av microsoft.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også fått tynnversjonen, fornøyd allikevel, har med minnekort og harddisk det vesentlige. Ble 3100,- spenn, mangler bare HD-component kabel.
    Men jeg er fornøyd med at jeg fikk allikevel

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thlian
    Jeg har også fått tynnversjonen, fornøyd allikevel, har med minnekort og harddisk det vesentlige. Ble 3100,- spenn, mangler bare HD-component kabel.
    Men jeg er fornøyd med at jeg fikk allikevel

Betalte du bare 3.100 for tynnversjonen med harddisken og minnekortet?? Hvor var dette? Harddisken kostet 900 på elkjøp...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde jeg kommet til køen 10 min før hadde det blitt fullversjon på meg også, men måtte nøye meg med core. selvfølgelig var alt av tilbehør tomt så foreløbig står esken uåpnet.. grrr!! hadde 39 fullversjoner, jeg var nr 42!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager, seff.. du kjøpte alt på elkjøp.... bare jeg som ikke tok regnestykket :smile:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager Lygren!
    Core versjonen kostet 1895,- og harddisk 849,- og minnekortet 349,- blir ikke det sånn ca 3100,-!
    Skal kjøpe spill etter jobb, måtte sende dama etter maskina, nå skal prosjektoren til pers for første gang på spillejobb

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var xbox'en i hus. Stod halvannen time i kø på elkjøp i Arendal.
    Kjøpte med meg Call of Duty og PDZ. PDZ synes jeg er skuffende så langt, litt laber grafikk og detaljer, spesielt trær er ikke bra animert. Call of Duty derimot er ganske så allright.
    Håndkontrollene er jeg ikke helt fornøyd med. De øverste knappene foran er veldig følsomme og lett å komme borti.
    Forøvrig, dere som har håndkontroller med ledning. Hvor kopler dere til de hen. Finner ingen kontakter dor dette, kun USB-tilkopling. Er det disse dere bruker?

Newcomer carmacoma sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om det går ann å bruke en vanlig usb-adapter (for pc) på xbox 360 for tilkopling av trådløsnettverk??

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dobermann1
    Hel&#%" i &"%#=.... stod som nummer 21 i køen på elkjøp..... d viste seg at de hadde 20 fullversjoner og 10 tynnversjoner. Gjett hva jeg fikk? I tillegg hadde de alt man trengte av komponenter for å bygge en fullversjon?!!? MEN da ble plutselig prisen 4.100 kroner!!! ALTSÅ: De 20 første og de 10 siste fikk samme maskin, men vi 10 siste betalte 1.200 kroner mer. Hva er det microsoft holder på med??? Er de helt mongolide??? Playstation ville aldri gjort noe slikt. De er ikke mongolide. Jeg kan jo trøste meg med at spaceworld selger fullversjonen til 3.900, altså 200 kroner mindre enn dette "byggesettet" fra elkjøp. I tillegg hadde de kun 4 spill: Quake, Gun, CoD2 og NFS. Mao ble det ikke noe spill på meg. Spaceworld skulle holde av PGR3 til meg. De håpet å få det i løpet av dagen...
    det er jo DU som er mongolid som betaler 1200 kr mer...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jaypee
    det er jo DU som er mongolid som betaler 1200 kr mer...
    Så var det det der om å forholde seg saklig midt oppi dette :???:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser du har problemer med responsen på innleggene dine jaypee..... kanskje du skulle prøve et annet forum? Forum for fåreskaller kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fint om dere som har nå fått legger in litt bilder fra tven og diverse??? hadde vert kjekkt.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Støvsuger med enorm strømforsyning

Da har også jeg hørt xbox 360 og den bråker enda mer enn xbox. Helt uaktuell for meg. Håper Sony klarer noe bedre med PS3.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    robertass: no er du vel litt for pirkette? hehe. er da vel bare og ha den ståande i eit skap de vel? uansett når man har lyd på og sitte og spille høre man da ikke maskina. uansett litt bråk må man tåle. man lar da vel ikke ver og kjøpe ein spill konsoll pgr av den bråker litt.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stod 45 min i kø på Elkjøp i Bodø, her delte de heldigvis ut 20 lapper til dem som var først så vi slapp knuffing i køen, så var det vel sikkert fritt vilt på de 10 core versjonenen de hadde.
    ble fullversjon på meg til 2895,- og COD2 samt PGR3,

har bare testet PGR3 og det skuffer ikke!!

Bare venter på HDTV nå.....

Boksen er lekker, kontrollen er utrolig fin og lett til å være trådløs,
    Butikken hadde seff ikke bestilt play and charge pakken, men har nok oppladbare batterier, så jeg klarer meg lenge.

maskinen bråker bra når man speller, men det er bare å sette opp volumet!
    en annen ting som irriterer er at strømforsyningen er enorm!
    Men men, bare småpirk dette.

Btw, noen som vil kjøpe en xbox (ikke 360) med 10 spill, live sett, og av pack?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan forlenger jeg en komponent kabel? Jeg MÅ ha en HD-komponent til 360 NÅ!!!!
    Svarte i /%&&/€%&€/#()()=#?()=%&#%/&"!
    Da var den kvelden ødelagt!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ah :D

Da var xbox 360 koblet til tvn!
    Jeg har en ekstra Xbox 360 Premium hvis det er noen i stavanger området som vil kjøpe, får den i posten imorgen. Send meg en liten mail på quangtt"a"gmail.com hvis du vil ha den.

Er det noen her som har den koblet til pioneer 435HDE?
    Har problemer med å bruke xboxn på 720p/1080i, bildet blir ikke helt skalert skikkeligt.
    i 480p så fungere den helt som den skal.
    har lagt til noen bilder som viser problemt

Side 15 av 45 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •